Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
An0nymm skrev (På 29.8.2024 den 15.01):

Pluss:

Sentrumsnært, standard og størrelse på leilighet, utsikt, garasje og nær venner.

Minus:

Området, utsiden av bygget, solforhold og litt høye felleskostnader (3.000 pr mnd)

Jeg har ikke fått lest det du har skrevet men jeg kan si med 15 års erfaring i dette området at vi elsker å bo her til tross for ryktene og hendelser i området, manglende sol på kveld og vi opplevde også kalde føtter i 2-3 år sammenhengende etter vi endelig var ferdig med å pusse opp og flyttet inn. Da mye pga omstendigheter rundt i boområdet som påvirket oss negativt døgnet rundt i perioder. Vi hadde valget mellom å flytte eller stå i det og forsøke å få gjort noe med problemene. Sammen med andre naboer er det nå blitt mye bedre her og vi stortrives.

Kun 3000 kr i felleskostnader pr mnd? Vi vet om noen i små leiligheter som betaler mer enn 2200,- kr pr mnd og det går bare oppover.

Du har tre valg, enten selger du den videre nå, eller du flytter inn og bor der i ett år før du selger. Etter ett år vet du bedre om du faktisk ønsker å bo der eller ikke.

Anonymkode: 595f7...d45

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 30.8.2024 den 20.19):

Jeg har ikke fått lest det du har skrevet men jeg kan si med 15 års erfaring i dette området at vi elsker å bo her til tross for ryktene og hendelser i området, manglende sol på kveld og vi opplevde også kalde føtter i 2-3 år sammenhengende etter vi endelig var ferdig med å pusse opp og flyttet inn. Da mye pga omstendigheter rundt i boområdet som påvirket oss negativt døgnet rundt i perioder. Vi hadde valget mellom å flytte eller stå i det og forsøke å få gjort noe med problemene. Sammen med andre naboer er det nå blitt mye bedre her og vi stortrives.

Kun 3000 kr i felleskostnader pr mnd? Vi vet om noen i små leiligheter som betaler mer enn 2200,- kr pr mnd og det går bare oppover.

Du har tre valg, enten selger du den videre nå, eller du flytter inn og bor der i ett år før du selger. Etter ett år vet du bedre om du faktisk ønsker å bo der eller ikke.

Anonymkode: 

Ferdig

Endret av An0nymm
Skrevet
15 hours ago, An0nymm said:

Tusen takk for tilbakemelding :). Så området nå i dag er trygt og godt? Regner vel med det blir bedre de neste årene også. Hvor i området tilhører du?

Du kan absolutt ikke vite noe om hva som skjer om 1-10 år frem i tid. Det er gambling uansett hva du gjør, det må du bare akseptere. Du ønsker å sikre deg med så lite risiko som mulig, men slik verden er akkurat nå, så er det umulig å vite hva som er lavest risiko.

Anonymkode: 8ea1b...5f3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
An0nymm skrev (På 29.8.2024 den 14.16):

Megler sa han kunne spørre budgiver nummer 2, men om han godtok, så tar de 5000 kr for å endre i papirer etc. Skal jeg bare drite i det da og flytte inn? Har ikke svart megler enda

An0nymm skrev (På 29.8.2024 den 15.01):

Pluss:

Sentrumsnært, standard og størrelse på leilighet, utsikt, garasje og nær venner.

Minus:

Området, utsiden av bygget, solforhold og litt høye felleskostnader (3.000 pr mnd)

An0nymm skrev (22 timer siden):

Budgiver 2 kunne gi 3.3, men skulle ta kontakt om han ombestemte seg og ville gi 3.4. Kan be megler ta ringerunden til de andre, men jeg tror siden området er sentrumsnært, så kan jeg neppe tape på å kjøpe der (selv om området er som så og selve bygningen litt utdatert). Håper bare alt er trygt. Gikk litt rundt i nabolaget i dag. Ser jo selvsagt visse steder jeg tenker «hvem i h***** kan bo der?», men men, kan jo bli et bedre område de neste årene. Studenter vil strømme til byen hvert år og det blir mange som etter hvert skal jakte på leilighet. 

Det er ganske dårlig gjort av deg å slette fire sider med innlegg for å så fortsette diskusjonen likevel... Det er mange som har brukt tid på å svare deg...

At megler kun tar 5000,- for alt ekstraarbeidet er snilt gjort, og noe du bør være takknemlig for. Det er jo ikke bare papirarbeidet, men også tiden for å ringe rundt til andre budgivere fordi du kanskje potensielt angrer deg. Hva gjør du om budgiver nr to faktisk er villig til å gi 3,4? Angrer du på at du angrer da? Da er jo leiligheten tydeligvis attraktiv for noen, blir den mer attraktiv for deg da?

Anonymkode: 77588...d0c

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 31.8.2024 den 16.33):

Det er ganske dårlig gjort av deg å slette fire sider med innlegg for å så fortsette diskusjonen likevel... Det er mange som har brukt tid på å svare deg...

At megler kun tar 5000,- for alt ekstraarbeidet er snilt gjort, og noe du bør være takknemlig for. Det er jo ikke bare papirarbeidet, men også tiden for å ringe rundt til andre budgivere fordi du kanskje potensielt angrer deg. Hva gjør du om budgiver nr to faktisk er villig til å gi 3,4? Angrer du på at du angrer da? Da er jo leiligheten tydeligvis attraktiv for noen, blir den mer attraktiv for deg da?

Anonymkode: 77588...d0c

Ferdig

Endret av An0nymm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...