Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillatter ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Fyfaen.

Da hadde vi sladdrekjrringer rett fra starten da.

Regner med Marius- forsvarene holder kjeft nå.

Endret av Glufseguri
  • Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Queen19 skrev (1 minutt siden):

Kjenner jeg blir kvalm av hvordan han forsøker å vinne sympati ved å dra frem rusproblemer og diagnoser. 

Ingen vinner min sympati ved å ha rusproblemer og diagnoser, det blir endel av forklaringen, men sympati,…nope

• Liker 33
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forutså jeg, og skrev om i et tidligere innlegg. Hiv på diagnoser, så er han i mål. For i Norge er det blitt sånn at psykiske diagnoser gir carte blanche og medfølelse. Han glemte visst å unnskylde overfor Julianne by the way 

• Liker 39
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittkatt
Anonyym97 skrev (Akkurat nå):

Men det er jo sant? 

Det er det ikke. Med mindre det er en diagnose som er så alvorlig at han endrer personlighet. Eller at han går på ekstremt sterke medisiner. Om alt dette stemmer så er han fremdeles selv ansvarlig fordi han bruker rusmidler. Medisiner skal ikke blandes med alkohol eller rus. Så jo, han er 100% ansvarlig og kan ikke skylde på mental helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må på en måte være en lettelse for hele familien at katta er ute av sekken nå. "Alle" har jo visst at han er rusmisbruker, selv om det aldri har vært offentlig snakket om.

• Liker 31
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bestemoren
Sgirl skrev (5 minutter siden):

Dette forutså jeg, og skrev om i et tidligere innlegg. Hiv på diagnoser, så er han i mål. For i Norge er det blitt sånn at psykiske diagnoser gir carte blanche og medfølelse. Han glemte visst å unnskylde overfor Julianne by the way 

MEGET godt poeng!!! Hva med Juliane Snekkestad??? 

Endret av Bestemoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tok det 1,5 uke å komme med den uttalelsen der? Trodde de virkelig at de skulle klare å feie denne saken under teppet?

• Liker 43
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at ‘livet er ca en milliard ganger bedre hvis man klarer å ta tak i traumene og rusproblemene. Helst før man ender med å ta andres eller eget liv. Det er ikke kult å ha det så ille at man må bruke kokain for å klare å leve.   Domstolen får dømme han for hva han har gjort, han har sagt han skal ta straffen han får. Som Northug f eks, så kan han om han blir dømt, få sone på avrusningssted. Sinte menn er ofte veldig redde, Jeg ber tul høyere makter om at han på andre siden av dette marerittet kan finne noe viktig å bruke livet på, uten bruk av rus. 

• Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bommet jo litt da han skrev «sist helg», han har jo tydeligvis et mønster i å oppføre seg slik, eller har han ikke fått med seg at tidligere kjæreste nå har lagt kortene på bordet?

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bestemoren
Isild skrev (4 timer siden):

Kjenner jeg mistet siste rest av følelser for vårt kongehus. At en i kongefamilien NEKTER å forklare seg til poliltiet ?? Det går faktisk ikke an! 

Og til alle som er opptatt av at Marius ikke er kongelig osv. Vi andre er mer opptatt av nettopp den store gjengen med ikke-kongelige i KONGEFAMILIEN som lager så sykt mye støy og rør. Det burde aldri skjedd. Våre kongelige har helt selv ødelagt kongehuset fra innsiden. Vi trenger ikke en haug med influencere, rusmisbrukere, svada-sjamaner, avtalebrytende prinsesser og voldsanmeldte. 

Vekk med det hele er min mening. Det er så utvannet at de nå må få slippes fri - og få leve sine helt vanlige liv. 

@Isild 👏🏻👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sol79 skrev (11 minutter siden):

Petter Norhug sine blodprøver ble offentliggjort, så da bør vel også Prins Mild sine bli offentlige.

"Prins Mild"!  hahahahahaha jeg dauer🤣🤣🤣

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (1 minutt siden):

Og hvor er unnskyldningen til Nora og Julianne? 

Nå må vi slappe av litt. Nå har han kommet med en forklaring og unnskyldning mot kvinnen.. er den saken som er oppe nå

• Liker 22
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...