Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillater ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Krokenguri skrev (7 minutter siden):

Selv om politet henlegger saker, er det viktig uansett å anmelde. En henleggelse betyr ikke nødvendigvis  at den blir  avvist eller ikke blir en sak. Da den kan gjennopptas , dersom det dukker opp noe mer. Feks Kopseng  saken er et eksempel  på det. Med mange henlagte saker , som ble igjenoptatt. 

Så ja, helt riktig ikke sikkert det hadde endt opp med annet enn en henleggelse. Men absolutt  kunne blitt gjennoptatt etter 4 august. Men det kunne også blitt en sak.

Hva skal kronprinsparet gjøre med det? Hva var poenget med denne kontakten, foruten å informere. Hva mener man at man kan kreve kronprinsparet her?

Jeg tenker først og fremst å informere,  også sagt fra at man ønsker kontakt med han, og evnt fortalt om de penge greiene. Men man kan ikke be de kaste han i fengsel  eller rette økonomiske krav til dem. Det må jo rettes mot han.  Han er ikke 15 heller. Er de ikke enige eller han ikke gjør opp for seg etter avtale, da har vi noe som heter forliksrådet.  Der blir kravet stående, endret eller avvist. Etter alle parter har sagt sitt syn.

Så jeg ser ikke helt hva de har søkt dem etter. 

Ut fra artikkelen, så ser vi jo at han får dette litt i fanget, han informerer jo at han har noen travle dager og må snakke med marius når han har tid, og hjemme igjen. Tydeligvis ikke noe han ser er ok å ta opp over tlf. Her kommer det vel kanskje  litt mer frem at de ønsker svar han ikke har. Og at utsaget "vi må komme tilbake til det". Er et svar på at han blir presset til å gi svar han ikke har, fordi han ikke har snakket med marius ennå. 

Så hva er hensikten og hvorfor  tar de kontakt utover  det å gi informasjon om situasjonen? 

Jeg mener at siden Kronprinsparet lever (svært godt) på skattebetalernes penger burde de ikke betale hans dyre livsstil med misbruk av narkotika. Jeg forventer ikke at de skal ringe politiet, men jeg forventer at de ikke finansierer narkotika og har kontroll på at ingen blir voldtatt eller at det er fester med narkotika på skaugum. De trenger ikke gjøre noe selv engang, da sikkerhetstjenesten har som jobb å passe på dem. eller? 

Når det gjelder hvordan de reagerer når de blir konfrontert med at han er voldelig, er ikke dette et enkelttilfelle. De har selvsagt visst og sett at hans oppførsel har vært destruktiv. Det finnes massevis av foreldre og rusmisbrukere som ikke får hjelpen de trenger. Marius kunne fått hjelp  for mange år siden - først i køen, på et luksussenter i utlandet og betalt av deg og meg, men i stedet har vi Marius som kommer hjem fra rehab etter 2 uker - med ny dame.

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Null stress. Dette ordner seg når heiagjengen til HM og MM kommer på banen med sine kreative bortforklaringer.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trønder skrev (22 minutter siden):

Null stress. Dette ordner seg når heiagjengen til HM og MM kommer på banen med sine kreative bortforklaringer.

Sikkert bedre å bruke de til å bortforklare marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...