Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillatter ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Ikke gå på kjipe triks om å spore den høyst nødvendige debatten om vold, voldtekt, vold i nære relasjoner osv av med å diskutere hvorvidt man har sett madrasser i en kasse eller ei. 

Skriver Se og Hør at det ble kjøpt en madrass, så ble det kjøpt en madrass SELV OM det ikke synes på bildet som er publisert… og det ble skrevet om nevnte madrass FØR det kom ut at han hadde angivelig filmet en voldtekt fra kvelden før. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EMG skrev (2 minutter siden):

Kanskje @Krokenguri mener skumgummi madrass? 🤷‍♀️

Av en eller annen grunn så sa kildene at dem kjøpte overmadras. Disse kildene var folk som tilfeldigvis var på IKEA den dagen og som selvfølgelig hadde null peiling på det med voldtekten som Marius nå er siktet for. 

På IKEA kan man kjøpe utrolig mye ulikt. Hva er sannsynligheten at disse kildene bare fant på akkurat "overmadrass".... 

Så at det passet nå med voldtekten... 

Er faktisk lov å bruke hodet. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (1 minutt siden):

Ikke gå på kjipe triks om å spore den høyst nødvendige debatten om vold, voldtekt, vold i nære relasjoner osv av med å diskutere hvorvidt man har sett madrasser i en kasse eller ei. 

Skriver Se og Hør at det ble kjøpt en madrass, så ble det kjøpt en madrass SELV OM det ikke synes på bildet som er publisert… og det ble skrevet om nevnte madrass FØR det kom ut at han hadde angivelig filmet en voldtekt fra kvelden før. 

Ja beklager - skal la madrass diskusjonen ligge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nymerïa skrev (13 minutter siden):

Hvilken butikk er det? Jeg har aldri vært på en butikk med madrasser rullet sammen ved kassen. Det hadde tatt for stor plass. Mener du yogamatter?

Nei og de hentes fra lagger andre ligger i hylle. Bla jysk her har sånn, fagmøbler etc. Ligger prøver ute i butikken og plukker de ned fra hylle selv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dramaking skrev (51 minutter siden):

Tror jeg har nevnt et par ganger tidligere. Fra en viss alder så har venner og miljø en større påvirkning enn egen familie .

Denne artikkelen og dets innhold, er på ingen måte noen stor overaskelse

Endret av Krokenguri
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EMG skrev (10 minutter siden):

Kanskje @Krokenguri mener skumgummi madrass? 🤷‍♀️

Overmadrass, som det  også henvises o artikkelen.  Sist jeg kjøpte det var på jysk for et par år siden. Og den tok jeg ut fra hylle. Seng var på lager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pass deg, jeg er ikke noe konemisshandler

Har aldri gifta meg 

Tross alt

https://www.seher.no/kongelig/spoker-om-overgrep-med-kriminelle-venner/82277613

Marius ber medlemmene av snapgruppa holde seg til fakta. 

I tilfelle noen fikk hjertet i halsen av synet av et barn som skjermsparer på den telefonen på bildet så er det da tydeligvis et bilde fra et kjempeartig meme med teksten: 
This is Miguel. Miguel doesn't eat unless he trades coca leaves for food. Every line you snort helps feed a child like Miguel. Please do your part to feed these children by contacting your dealer today.

Flott gjeng, dette. 

• Liker 29
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (1 minutt siden):

Overmadrass, som det  også henvises o artikkelen.  Sist jeg kjøpte det var på jysk for et par år siden. Og den tok jeg ut fra hylle. Seng var på lager

Tror det kommer an på hvilken man kjøper. Jeg har også handlet overmadrass på Jysk, og den hentet jeg på lager.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (Akkurat nå):

Tror du seriøst at kildene tilfeldigvis fant på at det var en overmadrass og det nå passer med voldtekten dagen innen? 

Hvor mange artikkelnummer tror du at IKEA har? 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (1 minutt siden):

Tror du seriøst at kildene tilfeldigvis fant på at det var en overmadrass og det nå passer med voldtekten dagen innen? 

Hvor mange artikkelnummer tror du at IKEA 

De er ikke på IKEA,  så det blir jo en avsporing. Men mulig det er forkjell fra butikk til butikk. Tenkte ikke på det, da jeg har kjøpt 3 overmadrasser siste 5 årene. Og har hentet de i hylle i butikken, også den jeg kjøpte på ikea. To til dobbelt seng på jysk og en til enketseng på IKEA.  

Og da syntes jeg det var rart de ikke sto i kassen med madrass. Men da skjlnner jeg at det kan variere sikkert fra butikk til butikk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er artikkelen fra 27. september hvor det står at de kjøpte en overmadrass. Jeg mener at det var sagt at denne butikken var Jysk, men jeg ser ikke noe om det i denne artikkelen. Det ser egentlig ikke ut som en Jysk-butikk. Er det noen som kjenner igjen stedet?

https://www.seher.no/kongelig/sammen-etter-skandalen/81993546

Endret av Nymerïa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KoneMISShandler....

Skjønner ikke at han har turt alt dette...levd et slags dobbeltliv?? 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krokenguri skrev (38 minutter siden):

Ikke her  iht madrasser. De har vi i kurv ved kassen. De er jo rullet sammen

Hvor er her? Hvilken butikk?

De fleste steder henter du nemlig det på møbellageret. Kjøpte selv i sommer. Hadde ikke vært plass til mange ruller i kassen for å si det sånn. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoolanda skrev (1 minutt siden):

KoneMISShandler....

Skjønner ikke at han har turt alt dette...levd et slags dobbeltliv?? 

Virker som han nyter å være notorisk.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sugar&Spice skrev (30 minutter siden):

👆💯

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (15 minutter siden):

De er ikke på IKEA,  så det blir jo en avsporing. Men mulig det er forkjell fra butikk til butikk. Tenkte ikke på det, da jeg har kjøpt 3 overmadrasser siste 5 årene. Og har hentet de i hylle i butikken, også den jeg kjøpte på ikea. To til dobbelt seng på jysk og en til enketseng på IKEA.  

Og da syntes jeg det var rart de ikke sto i kassen med madrass. Men da skjlnner jeg at det kan variere sikkert fra butikk til butikk 

Spørsmålet var om du tror at kildene bare fant på overmadrass... Og at det tilfeldigvis passet med voldtekten... 

Tror du det? 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søgni skrev (15 minutter siden):

Pass deg, jeg er ikke noe konemisshandler

Har aldri gifta meg 

Tross alt

https://www.seher.no/kongelig/spoker-om-overgrep-med-kriminelle-venner/82277613

Marius ber medlemmene av snapgruppa holde seg til fakta. 

I tilfelle noen fikk hjertet i halsen av synet av et barn som skjermsparer på den telefonen på bildet så er det da tydeligvis et bilde fra et kjempeartig meme med teksten: 
This is Miguel. Miguel doesn't eat unless he trades coca leaves for food. Every line you snort helps feed a child like Miguel. Please do your part to feed these children by contacting your dealer today.

Flott gjeng, dette. 

Fine gutter! Veldig betryggende at de har festa på Skaugum, og er vennegjengen til sønn- og stesønn av Kronprisparet. 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (2 minutter siden):

Spørsmålet var om du tror at kildene bare fant på overmadrass... Og at det tilfeldigvis passet med voldtekten... 

Tror du det? 

Det er se og hør sin artikkel og da er det aldri godt å vite egentlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...