Gå til innhold

Dere som bare har jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Første var gutt, og det var faktisk en bitteliten skuffelse i meg da vi fant det ut på ultralyd. Det varte sikkert et par timer og så var det greit. Det var stor stas med guttebaby da han ble født. En nydelig unge var han. 

De to neste var jenter og jeg var nok litt ekstra lykkelig da vi fant det ut på ultralyd. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn er jo veldig åpne om at de ofte ønsker seg sønner, det er bare kvinner som prøver å påføre hverandre skam når de ønsker seg ett kjønn, enten det er gutt eller jente. Jeg synes det må være helt greit å ha en preferanse, det er som på alle andre områder i livet, at man ofte har et ønske om at ting skal bli sånn eller slik. Det er ikke det samme som at man mener det andre er dårlig eller at man ikke kan leve like fint med det. Skjønner ikke det behovet mange kvinner tydeligvis har for å påføre andre kvinner skam fordi de ønsker seg jente/gutt. Det er sikkert noen som trenger en realitetsorientering dersom de tror det de ikke ønsker seg er bare drit, liksom, men en helt vanlig preferanse, a foran b, er faktisk helt menneskelig og normalt, og ikke noe man trenger å få påført skam for.

Anonymkode: 5c743...cc1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...