Gå til innhold

Hva diskvalifiserer en mann?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har mer eller mindre rømt fra fire dater. Årsakene var:

- Virket noe psykisk ustabil. Veldig hyggelig ene øyeblikket og aggressiv det neste. Ble nervøs. Mannen kalte meg j.. fitte da jeg takket nei til ny date, så magefølelsen hadde rett. 

- Skrøt fryktelig mye av rikdom og penger, for så å si at han var redd for å bli valgt av kvinner for pengene sine. Jeg valgte å gå før vi bestilte mat. 

- Litt tvilsom karakter som jeg ikke følte meg vel med. Veldig opptatt av sin fetisj for brukte sokker. En uskyldig fetisj i mine øyne, men vel besatt liksom. Veldig påståelig om kvinner også. Kombinasjonen ble ubehagelig. 

- Han snakket på inn og utpust om hvor flink han var til å hugge ved. Noe annet tema var det vanskelig å få ham over på. 

Ble ikke noe videre dating med de to grptende mennene jeg trøstet angående vondt brudd og eksen deres heller, men det tror jeg de var veldig inneforstått med selv, og jeg stakk ikke av på samme måte som ovenfor overnevnte. Jeg trøstet noen timer. 😅😂

Anonymkode: 21a57...08d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Manglende kjemi rett og slett.

Anonymkode: 38e35...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er jo en veldig personlig liste på de aller fleste punkter, men vi er jo personlige i vårt valg av hvem vi trives med så la gå?

- Da jeg satt igjen med en dårlig følelse av å ha gått for langt da han viste tegn om å like meg. Var bare ikke tiltrukket.

- Mysogoni

- Lav sosial forståelse

- Reagerer med sinne når jeg støtter han eller tuller med han, når han har lagt opp til litt tull selv. Begynner å lure på om jeg var veldig frekk eller om han mangler humor. Liker menn hvor vi kan spøke mye sammen, så får ikke til å se for meg å leve med dem uten denne flyten.

Å om han ikke liker å bli støttet så er vi ikke ment for hverandre, for må støtte folk. 

- Dop, vold og alt mulig sykt.

- Religion og synsk svindel.(Tåler og liker litt stjernetegn, men ikke til det punktet hvor det blir tatt dønn serriøst, for min del må det være litt tvil der). 

- Ikke lar meg få rom til å være meg selv og vi er for ulike på ting som rutiner og mat. Jeg følger hjertet mitt og er veldig spesifikk i matveien, noe jeg forstår kan bli et problem. 

Strenge menn gjør meg litt redd. Nå syns jeg at jeg også kan høres streng ut, men er ikke det i utstråling. Er mest streng mot megselv og om jeg tror noen er en fare for andre. Men tror på live and let live, og at vi ikke passer sammen med andre uten at det må bety det er noe galt med dem forbi ulike preferanser. 

- Player og fetisj menn.

- Ser meg ikke. Liker å bli tatt vare på. 

Anonymkode: 6b11a...b98

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mr.Anon skrev (16 timer siden):

Det der er akkurat som om jeg skulle sagt at alle damer under 175cm er diskvalifiserende.

Ærlig talt, kan du være mer overfladisk? Det finnes tonnevis av mannfolk under den høyden der som er fantastisk gode mennesker. Ikke la høyde definere, høyde går det ikke an å gjøre noe med og er ikke personen sin feil en gang.

Tja, for alt du vet, kan den personen du svarer, også være høy.

Det er så mange menn her som klager over at kvinner vil ha høye menn, men min erfaring er at menn fra ca. 175 cm og nedover er svært opptatte av hvor høy kvinnen er. De spør ofte om høyde, så det kan virke som om de er livredde for at kvinnen skal være høyere enn dem selv.

Anonymkode: 60f91...c9c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tja, for alt du vet, kan den personen du svarer, også være høy.

Det er så mange menn her som klager over at kvinner vil ha høye menn, men min erfaring er at menn fra ca. 175 cm og nedover er svært opptatte av hvor høy kvinnen er. De spør ofte om høyde, så det kan virke som om de er livredde for at kvinnen skal være høyere enn dem selv.

Anonymkode: 60f91...c9c

Noen, men jeg på 170 har faktisk hatt en del kortere menn etter meg. Nesten bare av kortere og under 10 cm høyere. Så jeg tror ikke alle menn tenker at kvinner må være mye lavere, men jeg ser at de finnes de også. Men egentlig så syns jeg det virker litt som at det er de som er veldig høye som oftest vil ha noen som er 160 isj, når det kommer til samtaler om høyde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 hours ago, Fjompenisse said:

Den høydedebatten blir fort betent på grunn av en del menn som har komplekser. Jeg må innrømme at jeg ikke ser etter damer som er høyere enn meg. Er ikke det jeg i utgangspunktet tenner på. Men så «overfladisk» er jeg altså.

Og selv om lave menn blir valgt bort av noen, er det nok av fisk i sjøen som ikke bryr seg om høyde.

Jeg tror det blir litt selvoppfyllende profeti for mange «lave» menn (1,79 og nedover). Jeg liker lavere menn, synes det er sexy (det er kun en preferanse, alle høyder går fint, er selv 1,66 😄), men mange av de jeg har møtt har til dels store komplekser, og det er ikke så sexy. Ergo går en mann jeg i utgangspunktet syntes var fin over til å bli en usikker person jeg ikke blir tiltrukket av.

Det interessante er at du kan ikke gjøre noe med høyden din, komplekser kan derimot jobbes med. Jeg tror de fleste vil finne at om de eier høyden sin og klarer å riste av seg at noen damer har høydepreferanser de ikke passer inn i så vil de mest sannsynlig finne noen.

Anonymkode: e0c8a...811

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men at han er under 1.60 er går greit?

Anonymkode: 385e8...289

Hvis han er en bra mann og man elsker han, ja, hvorfor ikke? Diskvalifiserer definitivt ikke automatisk. 

Endret av katties
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Besserwisser er et låneord fra tysk, og betyr bedreviter.

Takk for meg.

Anonymkode: 3d0b8...b32

Trodde jeg skrev det på norsk. Jaja, sånn er det å ha ADHD og dårlig fungerende autokorrekt - måtte ha vært et tilfelle av skrive ett språk og tenke et annet samtidig. Ellers stopper det meg ikke fra å likevel ha kravene til menn. De får forresten erfare det med ADHD og skriving tidlig, så de har muligheten til å ha det som en deal-breaker hvis de vil 😎 Er ikke språk jeg er utdannet innafor, men snakker (og skriver egentlig også) jo 3 flytende og ett til halvveis, så når slike ting skjer så er det mest en konsekvens av at jeg tenker på flere språk om hverandre (og ADHD).

Endret av katties
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (7 timer siden):

Og alt det der får du med deg ved å chatte med personen eller på første møte? Gratulerer!

Mange her som buser i vei med svarene uten å ha lest TS` første innlegg.

Er mye forskjellig folk har busa ut med til meg - vet ikke om jeg virker spesielt åpen for å høre om alt eller hva. Heldigvis for dem så holder jeg godt på hemmeligheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man er jaggu happy som singel.

Anonymkode: 426a6...05f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner kvinner bedre enn de kjenner seg selv:

Hovedmomentet som diskvalifiserer er: svakhet.

Dette kan være reelle fysiske tegn på svakhet og det kan være ikke reelle sammenhenger.

Reelle sammenhenger: Øyner som formidler ubderdanighet. Et ansikt som sier at de er fulle av stress. Å være fysisk liten, tegn på lite styrke. Dårlig kroppsholdning.

Mange har også fordommer om at om en ser slik og slik ut, så en er svak og ikke akseptabel. Selv om det ikke er sant. Dette er noe de har fått fra filmer, serier og kulturen ellers.

Om du ser på menn som har kjæreste, vil du alltid observere et faktum. De kan i visse tilfeller være feite, lave og relativt stygge. Men de ser ikke svake ut, særlig i øynene.

Kvinner hater svakhet og særlig psykisk svakhet.

Endret av Hermann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hermann skrev (41 minutter siden):

Jeg kjenner kvinner bedre enn de kjenner seg selv:

Hovedmomentet som diskvalifiserer er: svakhet.

Dette kan være reelle fysiske tegn på svakhet og det kan være ikke reelle sammenhenger.

Reelle sammenhenger: Øyner som formidler ubderdanighet. Et ansikt som sier at de er fulle av stress. Å være fysisk liten, tegn på lite styrke. Dårlig kroppsholdning.

Mange har også fordommer om at om en ser slik og slik ut, så en er svak og ikke akseptabel. Selv om det ikke er sant. Dette er noe de har fått fra filmer, serier og kulturen ellers.

Om du ser på menn som har kjæreste, vil du alltid observere et faktum. De kan i visse tilfeller være feite, lave og relativt stygge. Men de ser ikke svake ut, særlig i øynene.

Kvinner hater svakhet og særlig psykisk svakhet.

En mann som påstår at han kjenner kvinner bedre enn de kjenner seg selv, blir diskvalifisert uten videre vurdering. Denne mannen vil fortelle dama hver dag hele livet at han har rett, og hun tar feil. At hun EGENTLIG føler noe annet enn det hun påstår og så videre. Been there done that. Lykke til.

Anonymkode: 1305d...998

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr.Anon skrev (På 4.7.2024 den 13.06):

Det der er akkurat som om jeg skulle sagt at alle damer under 175cm er diskvalifiserende.

Ærlig talt, kan du være mer overfladisk? Det finnes tonnevis av mannfolk under den høyden der som er fantastisk gode mennesker. Ikke la høyde definere, høyde går det ikke an å gjøre noe med og er ikke personen sin feil en gang.

Sikkert skrevet av en mann.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

- dårlig personlig hygiene

- dårlig kosthold, enda verre sammen med inaktivitet

- misogynistiske holdninger

- brautende og arrogant

- slibrig og vulgær

Anonymkode: 9dc14...fcf

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Og så oppdaget jeg at det virka som utstyret ofte er litt større på de som er høyere. så nå vil jeg heller ha høye menn. :)  Og det er også bevist i forskning. så det...

Anonymkode: c8e0b...819

Skal ikke lage dette til en penisdiskusjon, men har du en kilde på dette? Den forskningen jeg finner sier at det ikke er noen sammenheng her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En mann som påstår at han kjenner kvinner bedre enn de kjenner seg selv, blir diskvalifisert uten videre vurdering. Denne mannen vil fortelle dama hver dag hele livet at han har rett, og hun tar feil. At hun EGENTLIG føler noe annet enn det hun påstår og så videre. Been there done that. Lykke til.

Anonymkode: 1305d...998

Ditt tap. Tenk å være i lag med en mann som er så kunnskapsrik i forhold til kvinner som meg. 

Endret av Hermann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Seksuelle spørsmål og forespørsler om nudes. 

Anonymkode: 281cb...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hermann skrev (6 minutter siden):

Ditt tap. Tenk å være i lag med en mann som er så kunnskapsrik i forhold til kvinner som meg. 

Syns du jeg vet mer om deg enn det du gjør, uten å kjenne deg?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Asså, TS skriver Chatting. Da vet man jo ikke om han er skitten eller røyker liksom. 

Ved chatting er dette dealbreaker: 

-Dårlig evne til å kommunisere: altfor seriøs. Kjedelig. Virker usikker og utålmodig. Kan ikke le. Redd for å være oppriktig og direkte som f.eks å ta en kaffe. Ikke varm. Douchy. Spør ikke spørsmål tilbake. Svarer i enstavelser. Mangel på entusiasme 

For all del: ikke send dårlige gifs 

Anonymkode: 18a48...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.7.2024 den 13.36):

Folk har som oftest et liv utenom chattingen, og det livet kan også være uforutsigbart.
Man må bare være tålmodig eller bare finne noen andre som setter deg på en pidestall

Anonymkode: e2574...28c

Enig. Jeg møtte mannen min på nett for 12 år siden. Vi snakket masse sammen før vi faktisk møttes. En helg forsvant han bare. Jeg fikk melding etter noen dager der han ba om unnskyldning fordi moren hadde havnet på sykehus. Jeg fant fort ut at det var sannheten da jeg møtte familien, det er en hel greie fortsatt i dag. Ting skjer. Noen ganger må se ting litt over tid, men ikke tillat det hele tiden liksom. 

Anonymkode: 6f8af...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...