Gå til innhold

Hva diskvalifiserer en mann?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, katties said:

Mye forskjellig, egentlig:

- pedofil. Det er en jævlig hard grense. Samme om jeg elsket noen og hadde vært sammen med dem i 15 år. Hadde jeg funnet ut at de var pedofile så tror jeg jeg hadde flyttet ut på dagen

- røyker = absolutt ikke aktuell. Samme for mer hva andre tenker.  Narkotika, samme av hvilken type

- lyver casually, sånn litt her-og-der, mwn tenker ikke at det er så farlig å "overdrive"

- aggressiv, sjalu eller hater dyr. Jeg er ikke noe dyremenneske, men dyrene har null skyld i at noen misliker dem

- snakker stygt om andre, kommenterer på kropper, hvordan folk snakker, og annet som er irriterende. Jeg liker ikke konstant negativitet og noen som nå kommentere på at de er bedre enn andre ut av ingenting

- besseviser, spesielt når han avfeier både meg og folk som er eksperter på området han kommenterer på

- rotekopp som mener andre skal være rause og hjelpe dem med å rydde. Jeg kommer ikke til å tenne på noen som jeg føler jeg fungerer som en mor for

- spiller bort penger uten at det er lagt inn i et budsjett. Altså, jeg foretrekker NULL pengespill. Man kan spare i aksjer, men det er jo ikke det samme som gambling. Derimot så hadde jeg tillattdet om det f.eks  er 1000 kr i måneden og regnet som en hobbyting. Det er den impulsive gamblingen jeg hater

- menn som ikke klarer å sette seg inn i andres situasjon. Altså, det finnes noen der ute som kan si at de vet jo ikke om det egentlig er så vondt å brekke beinet, for de har jo aldri gjort det selv! Hvordan skal de vite det da?! Empati. Empati er svaret på dét. De eier ikke mye empati, me n når de SELV opplever noe vondt så mener de andre sjal forstå dem 3 ganger det som er vanlig 

- muslim. Det er ALT for store kulturforskjeller, og man vet ikke når man kommer over noe som er helt krise at er ulikt

Men at han er under 1.60 er går greit?

Anonymkode: 385e8...289

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

-Rart og misogynistisk kvinnesyn. Damer er helt vanlige mennesker, ferdig snakka.

-Svak evne til empati, viser seg i sun på dyr.

-Innbilsk. Verdensmester. Gjerne/oftest hos folk uten utdanning.

-Tjukk

-Harry, helt blåst når det gjelder kultur

Anonymkode: abfb0...0d4

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, katties said:

besseviser

Besserwisser er et låneord fra tysk, og betyr bedreviter.

Takk for meg.

Anonymkode: 3d0b8...b32

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for meg.

😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Alt under 185 høy.

Anonymkode: bed65...59b

Piss😂

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Om jeg finner ut at han ikke kan kjøre bil.

Om han spør om å flytta samtalen over til Snap/Messenger før man nesten ikke en gang har utvekslet 2 ord.

Om han sier «skulle ønske du var her i armkroken min» 🤢🤮🤮

Anonymkode: 45a2c...646

6207b212d3b63234429ed49231b7460e2f3a37bc

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Høyde og bredde.

Anonymkode: 8e59a...9c2

AnonymBruker
Skrevet

Ved første møte: ville stukket hvis han stinket, var for intens eller kun snakket om seg selv.

På første chat: om han brukte lang tid på å svare, det var tydelig at han satt og chattet med andre samtidig og dermed svarte kort/ svada eller om han ble ekstremt seksfiksert, sendte dickpic eller ba om nudes

Anonymkode: d5ff3...61f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

*Finner frem banjoen for å synge 304 punkter med krav, yeeeeah baby*

Anonymkode: 5e7cd...390

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for meg.

I see what you did there 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

På første chat: om han brukte lang tid på å svare

Noen av oss tar faktisk dialoger alvorlig og foretrekker å gi velartikulerte
svar som er mer sofistikerte enn den typiske "lulz sure" etc

AnonymBruker
Skrevet
Martelè skrev (Akkurat nå):

Noen av oss tar faktisk dialoger alvorlig og foretrekker å gi velartikulerte
svar som er mer sofistikerte enn den typiske "lulz sure" etc

Ingen problem med velartikulerte lange svar. Korte enstavelses lulz sure osv derimot,  eller at det er ja,  nei, ingen spørsmål, og man merker at vedkommende ikke er påkoblet deg i det hele tatt er noe annet 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Helt sikkert skrevet av en mann som blir valgt bort og skylder på høyden

Anonymkode: 88e25...90c

^ blåhåret feminist med ring i nesen, hårete armhuler og tror at klut kan erstatte dusj 🙃

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

*Finner frem banjoen for å synge 304 punkter med krav, yeeeeah baby*

😂😂😂

Enig så der holder, hilsen et langt individ😂

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Donald Duck
Drit i det.
AnonymBruker
Skrevet

På chat: Hvis han ikke klarer å føre en ordentlig samtale eller prøver å styre mine meninger eller andre ting.

Fysisk møte: Hygiene. Dårlig hygiene = da stikker jeg.

Anonymkode: 2ccd6...31e

AnonymBruker
Skrevet

Enkel type, manglende boevne og dårlig hygiene, overvekt, tegn på sjalusi eller kontrollerende atferd. 

Anonymkode: 9eb19...6f8

Skrevet (endret)
katties skrev (12 timer siden):

Mye forskjellig, egentlig:

- pedofil. Det er en jævlig hard grense. Samme om jeg elsket noen og hadde vært sammen med dem i 15 år. Hadde jeg funnet ut at de var pedofile så tror jeg jeg hadde flyttet ut på dagen

- røyker = absolutt ikke aktuell. Samme for mer hva andre tenker.  Narkotika, samme av hvilken type

- lyver casually, sånn litt her-og-der, mwn tenker ikke at det er så farlig å "overdrive"

- aggressiv, sjalu eller hater dyr. Jeg er ikke noe dyremenneske, men dyrene har null skyld i at noen misliker dem

- snakker stygt om andre, kommenterer på kropper, hvordan folk snakker, og annet som er irriterende. Jeg liker ikke konstant negativitet og noen som nå kommentere på at de er bedre enn andre ut av ingenting

- besseviser, spesielt når han avfeier både meg og folk som er eksperter på området han kommenterer på

- rotekopp som mener andre skal være rause og hjelpe dem med å rydde. Jeg kommer ikke til å tenne på noen som jeg føler jeg fungerer som en mor for

- spiller bort penger uten at det er lagt inn i et budsjett. Altså, jeg foretrekker NULL pengespill. Man kan spare i aksjer, men det er jo ikke det samme som gambling. Derimot så hadde jeg tillattdet om det f.eks  er 1000 kr i måneden og regnet som en hobbyting. Det er den impulsive gamblingen jeg hater

- menn som ikke klarer å sette seg inn i andres situasjon. Altså, det finnes noen der ute som kan si at de vet jo ikke om det egentlig er så vondt å brekke beinet, for de har jo aldri gjort det selv! Hvordan skal de vite det da?! Empati. Empati er svaret på dét. De eier ikke mye empati, me n når de SELV opplever noe vondt så mener de andre sjal forstå dem 3 ganger det som er vanlig 

- muslim. Det er ALT for store kulturforskjeller, og man vet ikke når man kommer over noe som er helt krise at er ulikt

Og alt det der får du med deg ved å chatte med personen eller på første møte? Gratulerer!

Mange her som buser i vei med svarene uten å ha lest TS` første innlegg.

Endret av DelvisPresley
AnonymBruker
Skrevet

Mas om nudes.

Starte chat med noe sex relatert.

Arbeidsledig.

Psykisk syk.

Virke nedlatende eller høy på seg selv.

Veldig religiøs.

Være i et forhold eller gift.

Se uflidd ut.

Si merkelige ting som å innlede en samtale med et kompliment som ikke er et kompliment. Eller lignende "games"

Anonymkode: 49b8b...0b4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

På første daten ville jeg ha funnet ut av følgende:

• Hvordan var oppveksten? (Vi møtes best på vanskelig oppvekst)
  • Hvordan gikk skole og utdanning, og videre arbeidsliv? (Erfaringsmessig vil en som har opplevd litt motgang være bedre match for meg)
  • Hvordan har helsa vært opp igjennom? (Jeg strever med helse)
  • Hvordan er de politiske meningene?
  • Hvordan er synet på det samfunnet vi har i dag?

Så ville jeg ha forsøkt å finne ut av følgende, for å utelukke en eventuell psykopat i forkledning:

• Finnes det flere ex-er som er "gale"?
  • Finnes det noe voldshistorikk, hvor det var "noen andres feil" eller hvor situasjonen ble "misforstått"?
  • Ser han på seg selv som en helt, og eventuelt også/eller et offer?
  • Er han altfor "på" og haster med å gå fremover?
  • Forstår han, og har han, ektefølt empati?
  • Syns han det er artig med folk som skader seg?
  • Ser han ned på andre?
  • Har han en stødig og trygg økonomi?

Og så ville jeg ha forsøkt å finne ut av et par ting til, for å se om han virker til å ,atche min personlighet:

• Har han god evne til refleksjon?
  • Han han generelt god vurderingsevne?
  • Har han problemer med å ta avgjørelser?
  • Hvor selvstendig er han?
  • Hvor ryddig og renslig er han?
  • Hvor pratsom er han?
  • Hva er hans definisjon av et ålreit samliv mht alenetid?
  • Hvilke felles interesser har vi?
  • Hva er hans ærlige aktivitetsnivå?
  • Hvor god sjåfør er han?
  • Hvor praktisk er han?
  • Hvor oppegående er han? (Likt nivå er foretrukket)
  • Hva er hans forhold til høytider, og hvordan feirer han helst disse?
  • Hvordan er hans relasjoner til familie, og hvilket syn han han på familiebånd?
  • Hvilket syn har han på tradisjonelle rollemønster i hjemmet?
  • Hvordan er kvinnesynet generelt?

Og alle disse tingene finner jeg ut av på første date, uten å egentlig spørre direkte om noe av det. Høyde, vekt, alder og utseende er underordnet, men blond/blåøyd/høy er som regel foretrukket preferanse. 

Anonymkode: 96348...11f

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...