Gå til innhold

Hva diskvalifiserer en mann?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Folk har som oftest et liv utenom chattingen, og det livet kan også være uforutsigbart.
Man må bare være tålmodig eller bare finne noen andre som setter deg på en pidestall

Anonymkode: e2574...28c

Man trenger ikke svare med én gang, men sender man en melding, bør man jo få svar i løpet av dagen (eller dagen etter om det er sent på kvelden), med mindre det er noe helt spesielt. Det handler ikke om å "sette på en pidestall", men om vanlig høflighet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Uanonym bruker skrev (3 minutter siden):

Man trenger ikke svare med én gang, men sender man en melding, bør man jo få svar i løpet av dagen (eller dagen etter om det er sent på kvelden), med mindre det er noe helt spesielt. Det handler ikke om å "sette på en pidestall", men om vanlig høflighet.

Man får det man fortjener. Av og til har man å gjøre med dater somgradvis viser seg helt blåst.
Da får man virkelig insentivet til å ghoste dem. Mann ei dame

Anonymkode: e2574...28c

Skrevet (endret)

Mye forskjellig, egentlig:

- pedofil. Det er en jævlig hard grense. Samme om jeg elsket noen og hadde vært sammen med dem i 15 år. Hadde jeg funnet ut at de var pedofile så tror jeg jeg hadde flyttet ut på dagen

- røyker = absolutt ikke aktuell. Samme for mer hva andre tenker.  Narkotika, samme av hvilken type

- lyver casually, sånn litt her-og-der, mwn tenker ikke at det er så farlig å "overdrive"

- aggressiv, sjalu eller hater dyr. Jeg er ikke noe dyremenneske, men dyrene har null skyld i at noen misliker dem

- snakker stygt om andre, kommenterer på kropper, hvordan folk snakker, og annet som er irriterende. Jeg liker ikke konstant negativitet og noen som nå kommentere på at de er bedre enn andre ut av ingenting

- besseviser, spesielt når han avfeier både meg og folk som er eksperter på området han kommenterer på

- rotekopp som mener andre skal være rause og hjelpe dem med å rydde. Jeg kommer ikke til å tenne på noen som jeg føler jeg fungerer som en mor for

- spiller bort penger uten at det er lagt inn i et budsjett. Altså, jeg foretrekker NULL pengespill. Man kan spare i aksjer, men det er jo ikke det samme som gambling. Derimot så hadde jeg tillattdet om det f.eks  er 1000 kr i måneden og regnet som en hobbyting. Det er den impulsive gamblingen jeg hater

- menn som ikke klarer å sette seg inn i andres situasjon. Altså, det finnes noen der ute som kan si at de vet jo ikke om det egentlig er så vondt å brekke beinet, for de har jo aldri gjort det selv! Hvordan skal de vite det da?! Empati. Empati er svaret på dét. De eier ikke mye empati, me n når de SELV opplever noe vondt så mener de andre sjal forstå dem 3 ganger det som er vanlig 

- muslim. Det er ALT for store kulturforskjeller, og man vet ikke når man kommer over noe som er helt krise at er ulikt

Endret av katties
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Mr.Anon skrev (47 minutter siden):

Det der er akkurat som om jeg skulle sagt at alle damer under 175cm er diskvalifiserende.

Ærlig talt, kan du være mer overfladisk? Det finnes tonnevis av mannfolk under den høyden der som er fantastisk gode mennesker. Ikke la høyde definere, høyde går det ikke an å gjøre noe med og er ikke personen sin feil en gang.

Helt sikkert skrevet av en mann som blir valgt bort og skylder på høyden

Anonymkode: 88e25...90c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det handler om at jeg vil gå VELDIG raskt, så er det fordi han gir meg en dårlig vibe (ved å være sur eller stille en slags kontrollerende spørsmål tidlig, eller han bare øse ut sine egne meninger, gjerne negative meninger) eller hvis han lukter vondt.

Anonymkode: 48388...bb0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Seksuelle tilnærmelser uten å ha fanget opp at jeg er klar for det. Selv om det evt legges opp til en mer uforpliktende relasjon så må jeg ha fått lyst på ham før det ymtes frempå om dette, det skjer ikke så tidlig i kommunikasjonen som noen menn virker til å håpe/tro.

Antydninger til eiesyke, sjalusi (noen viser dette sjokkerende tidlig)

Anonymkode: 421b7...f76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Helt sikkert skrevet av en mann som blir valgt bort og skylder på høyden

Anonymkode: 88e25...90c

Kanskje, kanskje ikke. Jeg er ihvertfall dame og synes det er skikkelig synd når flotte menn blir valgt bort pga høyde. Broren min opplevde det. Han kom på en date og der det første dama sa var «Du er for lav for meg.» Jeg ble skikkelig sint på min brors vegne da jeg hørte det. Respektløs oppførsel! Hva med å bli kjent med personen han er?!

Anonymkode: b424f...89a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Manglende boevne. Moren vasker klærne hans. Han klarer ikke å holde huset verken ryddig eller rent. 

Anonymkode: ce9ad...8fa

Boevnen vet man ingenting om før man har vært på besøk.

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Hunmedham said:

Alt dette er overfladiske ting, men likevel ting som forteller meg mye. De fire første punktene og deler av det femte har jeg svar på i løpet av sekunder, før vi i det hele tatt har hilst. Det femte punktet er fullstendig besvart i løpet av de første 1-2 minuttene. Det er altså ikke nødvendig å bestille kaffe en gang.

Helt enig, kjenner meg godt igjen her. Og akkurat derfor vil jeg helst hilse på, men det er jeg visst alene om: alt og alle fordamper når det å treffes kommer på banen. Fett nok, da vet man det. Før det er det mange som "svarer" med "Bilde?" eller tilsvarende <sic> på en liten forklaring på hvem man er og hva man kunne tenke seg. Og der kommer spørsmålet:

Ville et bilde hjelpe deg? Ut over det som kan forklares som kort/langt, mørkt/lyst hår, pels ut av nesa og denslags på linje med høyde. Også jeg liker bilder av pene mennesker, men et bilde av en fremmed sier meg intet om hvordan vedkommende med hensyn til det du skriver om.

Og så må du ta til deg den om å være overfladisk eller forutintatt, feks minst xxx cm høy. Alle har sine preferanser, også jeg - og duverden som jeg har blitt overrasket og gleder meg over det :)

Skrevet
16 minutter siden, norw said:

Og selv da kan det være vanskelig. Et besøk og første møte/date stiller likt der :)

Skrevet
carlberner1 skrev (Akkurat nå):

Og selv da kan det være vanskelig. Et besøk og første møte/date stiller likt der :)

Sant nok, man kan være en slask til vanlig og skjerpe seg til en date.

AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (58 minutter siden):

Man kan vel merke litt sånt på valg av klær og renslighet også. Feks at han har hullete t-skjorter og bryr seg katta.

Men det stemmer ikke alltid.

Anonymkode: c8e0b...819

AnonymBruker
Skrevet
Mr.Anon skrev (1 time siden):

Det der er akkurat som om jeg skulle sagt at alle damer under 175cm er diskvalifiserende.

Ærlig talt, kan du være mer overfladisk? Det finnes tonnevis av mannfolk under den høyden der som er fantastisk gode mennesker. Ikke la høyde definere, høyde går det ikke an å gjøre noe med og er ikke personen sin feil en gang.

Mens når menn velger bort damer med mindre pene ansikt, damer med BMI over 22 eller jevnaldrende damer, så er det IKKE overfladisk? Det er ikke personens feil at hun er 32 år eller har stygt ansikt. 

Anonymkode: 1305d...998

• Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Mens når menn velger bort damer med mindre pene ansikt, damer med BMI over 22 eller jevnaldrende damer, så er det IKKE overfladisk? Det er ikke personens feil at hun er 32 år eller har stygt ansikt. 

Anonymkode: 1305d...998

Den høydedebatten blir fort betent på grunn av en del menn som har komplekser. Jeg må innrømme at jeg ikke ser etter damer som er høyere enn meg. Er ikke det jeg i utgangspunktet tenner på. Men så «overfladisk» er jeg altså.

Og selv om lave menn blir valgt bort av noen, er det nok av fisk i sjøen som ikke bryr seg om høyde.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Mr.Anon skrev (2 timer siden):

Vel Jeg har ikke brydd meg før. Datet menn som var både tjukke og korte jeg. Opplevde alltid at de hadde lite utstyr da... Og så traff jeg en mann som var 1 80. Og så oppdaget jeg at det virka som utstyret ofte er litt større på de som er høyere. så nå vil jeg heller ha høye menn. :)  Og det er også bevist i forskning. så det...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

At vi har veldig ulike verdier og livssyn er det som diskvalifiserer mest.  Jeg bryr meg ikke om høyde og vekt, og enda mindre om størrelsen på penisen.  

Som kristen selv vil en ihuga ateist eller muslim være uaktuell, men det vil trolig gå begge veier. 

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg finner ut at han ikke kan kjøre bil.

Om han spør om å flytta samtalen over til Snap/Messenger før man nesten ikke en gang har utvekslet 2 ord.

Om han sier «skulle ønske du var her i armkroken min» 🤢🤮🤮

Anonymkode: 45a2c...646

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig hygiene må være nummer en! 

Mangel på empati. 

Tendenser til å være kontrollerende og sjalu. 

Anonymkode: 949d8...4ed

• Liker 1
Skrevet

Klarer ikke hvis han er skitten og lukter som at han ikke har vasket seg på lenge.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om jeg finner ut at han ikke kan kjøre bil.

Om han spør om å flytta samtalen over til Snap/Messenger før man nesten ikke en gang har utvekslet 2 ord.

Om han sier «skulle ønske du var her i armkroken min» 🤢🤮🤮

Anonymkode: 45a2c...646

Ja den der ja. Den fikk jeg etter date en med en fyr. Mao. "er kåt jeg skal vi henge" litt tidlig. Før date en er krise. 

Og når de ikke kjører bil så er det skikkelig umandig. Men jeg har kjørt rundt på en fyr uten lappen jeg. Orket bare to tre dates da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...