Gå til innhold

Hva diskvalifiserer en mann?


AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 4.7.2024 den 12.29):

Du treffer ham eller chatter med ham. Hva er det som får deg til å ville gå, umiddelbart, før dere har snakket sammen eller uansett veldig raskt? Hvilke ting gjør at du skjønner at dette er feil, feil, feil?

Anonymkode: 0a4a5...3a6

Om han «skryter» av penger eller er veldig opptatt av å fortelle om jobben sin.

Anonymkode: 875a2...048

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig det meste🌸

Anonymkode: 24a81...0e5

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr.Anon skrev (På 4.7.2024 den 13.06):

Det der er akkurat som om jeg skulle sagt at alle damer under 175cm er diskvalifiserende.

Ærlig talt, kan du være mer overfladisk? Det finnes tonnevis av mannfolk under den høyden der som er fantastisk gode mennesker. Ikke la høyde definere, høyde går det ikke an å gjøre noe med og er ikke personen sin feil en gang.

Samtlige av mine venner kunne godt vært menn på 140cm. 
 

For meg handler det kun om den seksuelle tiltrekningen. Jeg har til dags dato aldri følt attraksjon/seksuell tiltrekning til en mann lavere en 180+.

Dette er ikke et bevisst valg. Det er ikke noe jeg kontrollerer mer en hva andre kontrollerer sine tiltrekning til andre.

Anonymkode: 875a2...048

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man ikke er tiltrukket av ham, så de aller fleste er jo strengt tatt diskvalifisert. 

Anonymkode: 74d17...e86

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå svarer jeg bare for meg personlig, og ha i minnet at jeg ikke er kjempeopptatt av å møte en mann, så jeg er kanskje over snittet kritisk/kresen. De tingene som for meg er umiddelbar dealbreaker i et møte med en mann er følgende:

- Er høyrevridd politisk, rasistisk/fremmedfrykt, eller anti LGBTQ+ (etter min erfaring går disse 3 ofte hånd i hånd)

- Sammenligner meg med andre damer (dette gjelder også når de prøver å komplementere meg. Jeg trenger ikke å høre at han syns jeg er bedre enn andre damer, da de også kan være flotte og fantastiske selv om han foretrekker meg). Her kommer også klassiske "klisjé-komplementer" i samme kategori. Om han ikke kan ha en samtale med meg og faktisk gi et genuint komplement basert på det han lærer om meg, så orker jeg ikke

- Hovmodighet, behandler andre dårlig eller er nedlatende mot/om andre, skryter av inntekt, status, er selvopptatt og prater kun om seg selv, eller fokuserer veldig på sex er no go

- Klarer ikke å holde flyt i samtalen/lar meg bære samtalen

- Begynner å snakke om/referere til sex veldig tidlig i samtalen

- Virker uintelligent og/eller lite selvstendig 

- Er påfallende ruset/beruset eller virker til å ha usunne rusvaner (jeg er over 30 og da er det ikke lenger "kult" å fortelle hvor full/rusa man var eller skal bli)

 

Dette er mine tydelige dealbreakers. Jeg ønsker ikke en partner som gjør livet mitt tyngre, (ei heller et passe skuffende ONS) da klarer jeg meg heller veldig fint alene

 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agurkskurk skrev (1 time siden):

Nå svarer jeg bare for meg personlig, og ha i minnet at jeg ikke er kjempeopptatt av å møte en mann, så jeg er kanskje over snittet kritisk/kresen. De tingene som for meg er umiddelbar dealbreaker i et møte med en mann er følgende:

- Er høyrevridd politisk, rasistisk/fremmedfrykt, eller anti LGBTQ+ (etter min erfaring går disse 3 ofte hånd i hånd)

- Sammenligner meg med andre damer (dette gjelder også når de prøver å komplementere meg. Jeg trenger ikke å høre at han syns jeg er bedre enn andre damer, da de også kan være flotte og fantastiske selv om han foretrekker meg). Her kommer også klassiske "klisjé-komplementer" i samme kategori. Om han ikke kan ha en samtale med meg og faktisk gi et genuint komplement basert på det han lærer om meg, så orker jeg ikke

- Hovmodighet, behandler andre dårlig eller er nedlatende mot/om andre, skryter av inntekt, status, er selvopptatt og prater kun om seg selv, eller fokuserer veldig på sex er no go

- Klarer ikke å holde flyt i samtalen/lar meg bære samtalen

- Begynner å snakke om/referere til sex veldig tidlig i samtalen

- Virker uintelligent og/eller lite selvstendig 

- Er påfallende ruset/beruset eller virker til å ha usunne rusvaner (jeg er over 30 og da er det ikke lenger "kult" å fortelle hvor full/rusa man var eller skal bli)

 

Dette er mine tydelige dealbreakers. Jeg ønsker ikke en partner som gjør livet mitt tyngre, (ei heller et passe skuffende ONS) da klarer jeg meg heller veldig fint alene

 

Du er en lur agurk. Helt enig med listen din, utelukker også det samme.

Anonymkode: 6b11a...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn som slarver ved dotørk, sånn du kjenner en svak eim av avføring når de setter seg ved siden av deg

Anonymkode: c85ab...524

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veganer. Oh, hell no. 

Og selvfølgelig også ganske åpenbare grunner som voldelig, dårlig hygiene, dårlig boevne og slikt.

Anonymkode: 8fffd...732

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agurkskurk skrev (6 timer siden):

- Er høyrevridd politisk, rasistisk/fremmedfrykt, eller anti LGBTQ+ (etter min erfaring går disse 3 ofte hånd i hånd)

Dette utsagnet diskvalifiserer deg allerede i utgangspunktet.

At du overhodet ser for deg at de to femtedelene av befolkningen som utgjør den politiske høyresiden "ofte" er rasister og har noe imot homofile demonstrerer bare at du er et uvitende, fordomsfullt og bedritent menneske.

Sånn sett bare fint om du holder deg unna.

Anonymkode: e1348...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette utsagnet diskvalifiserer deg allerede i utgangspunktet.

At du overhodet ser for deg at de to femtedelene av befolkningen som utgjør den politiske høyresiden "ofte" er rasister og har noe imot homofile demonstrerer bare at du er et uvitende, fordomsfullt og bedritent menneske.

Sånn sett bare fint om du holder deg unna.

Anonymkode: e1348...e84

Jeg har samme opplevelse av at de overrepresenterer på de områdene. 

Hun går ikke glipp av noe. Det er ikke morsomt å dele livet med noen som ikke har respekt for folk.

Anonymkode: 6b11a...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette utsagnet diskvalifiserer deg allerede i utgangspunktet.

At du overhodet ser for deg at de to femtedelene av befolkningen som utgjør den politiske høyresiden "ofte" er rasister og har noe imot homofile demonstrerer bare at du er et uvitende, fordomsfullt og bedritent menneske.

Sånn sett bare fint om du holder deg unna.

Anonymkode: e1348...e84

Ja, jeg sa jo at jeg holder meg unna, gjorde jeg ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...