AnonymBruker Skrevet 24. juni #101 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Nei, ts skulle lage selve dåpskaken, ikke en kake til kakebordet, selve hovedkaken, men det nekter du å forstå? Anonymkode: cb2ff...db8 Hva er dåpskaken ? Aldri hørt om konseptet. I de dåpene jeg har vært på serveres alle kaker samtidig. Når skal dåpskake serveres? Som dessert rett etter middag? Anonymkode: 234da...f3d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #102 Del Skrevet 24. juni Er det rart det er krig i verden... For øvrig første gang i mitt 40 år lange liv jeg hører begrepet "hovedkake". Den eneste settingen jeg har sett noe lignende må bryllupskake i bryllup. Anonymkode: 70a68...542 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #103 Del Skrevet 24. juni Skulle du bake kake for å få skryt og kunne "skinne" i barnedåpen, i så fall skjønner jeg at du blir skuffet over å bli overskygget av en butikkbakt kake. men... om du skulle bake kaken som et bidrag til din datter og dåpsbarnet, ser jeg ikke helt problemet med at det blir to kaker. Anonymkode: e8766...c80 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #104 Del Skrevet 24. juni 19 hours ago, AnonymBruker said: Bryter ikke noe,bare det jeg trodde skulle vært hovedkaka,er begrensa hvor mange kaker man trenger til 15 stk å da😅 Anonymkode: d0b22...a2e Trenger mer enn en iallfall Anonymkode: 56951...edc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #105 Del Skrevet 24. juni Hadde blitt kjempelei meg om min mor ikke ville bake det vi hadde avtalt bare fordi jeg bestilte en kake fra baker i tillegg. Man har jo flere kaker i dåp, og det er jo ikke opplest og vedtatt EN hovedkake? Her er det du som overreagerer noe voldsomt, og din datter har all grunn til å bli både skuffet og såret. Anonymkode: f420a...239 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 24. juni #106 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis man kan kalle en fleretasjes kake med bryllupspynt på toppen, jeg vet ikke jeg. Er jo mange kaker i bryllup også, er det så farlig med denne bryllupskake... Anonymkode: 18ebe...9a9 Ikke for min del nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #107 Del Skrevet 24. juni Dette viser bare en ting; at man ikke kan belage seg på andre når det er noe viktig. Dette er selvsagt ikke første gangen TS har furtet og laget drama, og datteren har nok klok av skade bestilt kake for å være sikker. Selv ber jeg aldri andre om å bake, for jeg vil ha kontroll. Anonymkode: 8dbd9...0ce 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 26. juni #108 Del Skrevet 26. juni Tråden er ryddet for krenkende innhold,brukerdebatt,latterliggjøring,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni #109 Del Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 23.6.2024 den 10.25): Ja da,men var liksom selve dåpskake.Blir litt rart med 2 stk av den😅🙈 Anonymkode: d0b22...a2e Hæ? Det finnes vel ikke en «selve» dåpskake. Man kan ha flere dåpkaker, som er fint pynta. Det er ikke som en bryllupskake. Her syns jeg du overdramatiserer veldig. Anonymkode: e47b7...038 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 26. juni #110 Del Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 23.6.2024 den 10.54): Nei hehe, man kan ikke ha flere hovedkaker, hvor mange slike store tilstelninger har du vært på hvor det er 2 hovedkaker, et bursdagsbarn som blåser ut to sett med lys på to store kaker,et bryllup med to kaker brudeparet må skjære opp osv. Enten forstår du ikke hva som skjer her, eller så jobber du overtid for å endre virkeligheten til ts og ingen av delene er greit, skjerp deg. Anonymkode: cb2ff...db8 I både dåp og konfirmasjon har det stort sett vært et kakebord å beundre og forsyne seg av. Med flere flotte kaker. Hovedkake vet jeg ikke om jeg har tenkt på i slike sammenhenger. Bryllupskake er mer en hovedkake. I fødselsdager en med lys ja, men kan ikke si at jeg har registrert om den er finere enn andre kaker. Ofte er vel det fødselsdagsbarnets favoritt tror jeg. Ikke uvanlig en helt ordinær langpanne sjokoladekake. Noen få ganger har noen laget en helt spesiell kake. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 27. juni #111 Del Skrevet 27. juni (endret) AnonymBruker skrev (På 23.6.2024 den 10.20): Må bare få det ut.Skulle lage kake til dåpen til min datters datter,kjøpte inn alt av utstyr og fant bilde av en kake jeg ville kopiere,som hun var enig i.Fikk beskjed om at Kake var bestilt fra baker.Ble så lei meg,er kansje litt følsom.Men måtte bare få det ut.Gav bort alt jeg kjøpte inn av utstyr nå. Anonymkode: d0b22...a2e Man har flere kaker i en dåp. Og det er ikke noe som er hovedkake, bortsett fra i bryllup og eventuelt bursdag. Jeg synes du har overreagert litt og du kunne ha bakt kaken likevel. Kanskje datteren din skulle ha kake fra bakeren i tillegg til din. Så det er jo litt dumt at du plutselig har snudd deg rundt, gitt bort alt bake utstyret og ikke baker kake likevel, pga dette. Hva med å snakke med datteren din og høre hva hun har tenkt? Enn å ta sorgen på forskudd? Vi hadde flere kaker i barnas dåp, inkludert en kake fra bakeriet, så det er faktisk helt vanlig. Endret 27. juni av Kittykat 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni #112 Del Skrevet 27. juni Kittykat skrev (5 timer siden): Man har flere kaker i en dåp. Og det er ikke noe som er hovedkake, bortsett fra i bryllup og eventuelt bursdag. Jeg synes du har overreagert litt og du kunne ha bakt kaken likevel. Kanskje datteren din skulle ha kake fra bakeren i tillegg til din. Så det er jo litt dumt at du plutselig har snudd deg rundt, gitt bort alt bake utstyret og ikke baker kake likevel, pga dette. Hva med å snakke med datteren din og høre hva hun har tenkt? Enn å ta sorgen på forskudd? Vi hadde flere kaker i barnas dåp, inkludert en kake fra bakeriet, så det er faktisk helt vanlig. Det er mange som har hovedkake i dåp også. Anonymkode: 18ebe...9a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå