Gå til innhold

Hvordan skal din drømmemann være?


Gjest Prinsessen, 30

Anbefalte innlegg

ikke ta sorgene på forskudd da!kjenner mange som fant sin utkårede i 40-50årsalderen ;)

Ja, takk for det. Men når man er helt i begyunnelsen av 30-årene og er i "sin beste alder", blir det jo lenge å vente til 40-50! Da er jo halve livet passert og man nærmer seg døden.

Dessuten, jeg har ikke barn en gang! Det vil jeg jo gjerne ha, men alle menn er jo opptatt i min alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du glemte alle de kjekke mennene som ligger i koma! Det er den kategorien jeg går og venter på... Etter 10 år i koma våkner en flott og kjekk fyr opp, og finner ut at alle vennene hans har giftet seg, og han har blitt en left-over som ikke har rukket å legge til seg sære ungkarsvaner, og ikke har territoriale exer som dukker opp, eller grumset fortid som kommer til overflaten litt etter litt. Og på grunn av at han har mistet 10 år av sitt liv, er han svært bevisst på å få mye godt ut av hver dag i resten av livet, og positiv innstilt pga at han er glad for å ha fått en 'ny sjanse'...

Drømmemannen!  :ler:

Det kan du ha rett i :ler:

Men du...det var det med virkeligheten igjen da..dessverre er ikke vår norske hverdag som i såpeseriene :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...