Gå til innhold

Hvordan skal din drømmemann være?


Gjest Prinsessen, 30

Anbefalte innlegg

Gjest Prinsessen, 30

Min drømmemann er ordentlig, ingen tatoveringer, ingen piercing, ikke skallet eller tynn i håret, ikke lav, ikke tynn, ikke stygg, ikke dum osv..

Han bør være advokat, se kjekk ut, være snill, vet å behandle damer, trofast, elsker familie og barn, tjener mye penger og liker at jeg også har en egen karriere/jobb. Han har masse overskudd og elsker å overraske familien sin!

Han frykter ikke konfrontasjoner og diskusjoner men tar alle slike med stoisk ro og får oss begge til å le i ettertid. Han er morsom og ser det humoristiske i det meste, inkludert hos seg selv. Han må verdsette kunstframførelser og må kunne kle seg sporty og dannet men ikke kjedelig!

Det var meg, hva med dere andre, hvilke ønsker eller krav har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han vet å føre seg, og kler seg etter forholdene. Han er ikke konfliktsky. Han er engasjert og samtidig sindig. Han ønsker å være mannen i forholdet. Han er en naturlig og god leder for familien sin. Han er trygg på seg selv. Folk føler seg trygge rundt ham. Man ser naturlig til ham i kriser. Han er kong Salomon. Han er rett og slett drømmemannen. Men om han eksisterer...? Se det er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Det er litt vanskelig å si, fordi drømmemannen finnes i forskjellige former.

Men det er fint om han:

- Er ok å se på

- intelligent

- empatisk

- leser bøker

- impulsiv

- nerdete

- liker å glede andre

- har utdanning utvover videregående

- liker vegetarmat

- kan lage vegetarmat (til meg)

- er glad i dyr og opptatt av miljøet

- har blå eller grønne øyne

- er spennende i senga

- litt frikete/alternativ

.... var det jeg kom på akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi, unge, vakre, velutdannede og hyggelige jenter i vår beste alder, og har en grovskisse av hva slags mann vi ønsker.

Hvor blir det av dem? :overrasket:

Min konklusjon er at norske menn er innadvendte, tilbaketrukne, passive og venter på at jetna skal ta initiativ. Isåfall: yeahh..right, dream on, girls!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drømmemann er slik:

En det går ann å føre laaange samtaler med og diskutere heftig med.

Sosial.

Empatisk.

Snill og hjelpsom, tenker på andre.

Kjekk å se på.

Godt likt av andre enn meg også.

Økonomisk uten å være gnien.

Ikke egoistisk!

Intelligent.

En som liker å være ute i friluft, og som liker å holde seg iform.

En som tar godt vare på barna sine og er en naturlig god far!

En som står for egne meninger.

En som tar ansvar for sine handlinger.

Han må ha høy moral, - dvs synes det er forkastelig å snylte på andre, lyve, m.m.

Trofast!

Til å stole på!

Stadig klare å overraske meg, ikke slutte å være romantisk...

God i senga.

Og jeg har funnet ham! Vi er gift på 7ende året nå!

Endret av ~MALIN~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er du veldig, veldig heldig, Malin!!!

Mange av oss andre går single gjennom hele livet selv om vi er aldri så vakre, flinke og hyggelige... :tristbla::tristbla::grine::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min konklusjon er at norske menn er innadvendte, tilbaketrukne, passive og venter på at jetna skal ta initiativ. Isåfall: yeahh..right, dream on, girls!

:roll:

Vi får vel bare lete andre steder enn i lille norge kanskje?

Kvinnefrigjøringen (som jeg er glad for tross alt) medførte at kvinner tok langt mer ansvar og menn langt mindre.

Sjekking ser jeg som siste skanse. Når de ikke en gang gidder å gjøre den jobben mister de retten til å kalle seg menn.

(Vi er vel kanskje også den eneste dyrearten der ikke hannen tar initiativet?) Hvor er huleboeren min? :sur: (Med en sivilisert ferniss selvfølgelig.) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får vel bare lete andre steder enn i lille norge kanskje?

Kvinnefrigjøringen (som jeg er glad for tross alt) medførte at kvinner tok langt mer ansvar og menn langt mindre.

Sjekking ser jeg som siste skanse. Når de ikke en gang gidder å gjøre den jobben mister de retten til å kalle seg menn.

(Vi er vel kanskje også den eneste dyrearten der ikke hannen tar initiativet?) Hvor er huleboeren min?  :sur: (Med en sivilisert ferniss selvfølgelig.) ;)

Er det ikke riktigere å spørre seg selv hvorfor menn ikke sjekker opp meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge en test jeg tok på nettet, er dette egenskaper min drømmemann har. Og det stemmer vel. :ler:

You match with men who have following traits:

Intellectual - You seek out intelligence. Idle chit-chat is not what you are after. You prefer your date who can stimulate your mind.

Practical - You are drawn to people who are sensible and smart. Flashy, materialistic people turn you off. You appreciate the simpler side of living.

Conservative - Forget liberals, you need a conservative match. Political discussions interest you, and a conservative will offer the viewpoint you need.

Your Top Ten Match Traits, Ranked

1. Intellectual

2. Practical

3. Conservative

4. Big-Hearted

5. Shy

6. Traditional

7. Athletic

8. Adventurous

9. Romantic

10. Funny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt syn på drømmemannen forandrer seg hele tiden. En dag tenker jeg at han bør være på en måte, neste dag noe annet. Men er vel noen egenskaper jeg alltid kommer til å ønske han har:

- pen og velkledd

- dannet

- intelligent (da også sosial)

- like å være ute i friluft (ingen sofagris nei)

- barnetekke

- hjelpsom

- økonomisk sans (men noen millionær har jeg ikke nødvendigvis behov for)

- evnen til å kunne føre dype samtaler med meg, men også kunne nyte stillheten sammen

Jeg kan nok komme på mange flere, men dette var de jeg kom på akkurat nå som er absolutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten
Bare vent, om et år eller to, synes du han er en dust.

Vel, det har vært et år allerede. Og uansett vi er veldig gode venner nå så jeg tror ikke jeg kommer til å synes han er en dust. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jalileh
Vel, det har vært et år allerede. Og uansett vi er veldig gode venner nå så jeg tror ikke jeg kommer til å synes han er en dust. ;)

Vel...da sier jeg...om et år eller to (til), så er du nok over han. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten
Vel...da sier jeg...om et år eller to (til), så er du nok over han.  :ler:

:ler: Ja, over han kommer jeg nok til å være. Men ikke synes han er en dust. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Robert_*
Min konklusjon er at norske menn er innadvendte, tilbaketrukne, passive og venter på at jetna skal ta initiativ.

Kan sikkert stemme bra det. Men når en fyr har samlet nok mot til å prøve seg, så er det ikke alltid man får en høflig avvisning, for å si det mildt. Så dere er selv medskyldige i hvordan menn har blitt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jalileh
:ler: Ja, over han kommer jeg nok til å være. Men ikke synes han er en dust. :tunge1:

Det er bra det. Syns heller ikke min eks er en dust (selvom jeg kanskje burde syntes det). :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sikkert stemme bra det. Men når en fyr har samlet nok mot til å prøve seg, så er det ikke alltid man får en høflig avvisning, for å si det mildt. Så dere er selv medskyldige i hvordan menn har blitt.. ;)

Jeg synes jeg kjenner meg mye igjen i flere av "drømmemennene" her. :) Så framtiden lover vel godt for meg.

Men jeg har vanligvis bedre hell med å bli sjekket enn å sjekke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du veldig, veldig heldig, Malin!!!

Mange av oss andre går single gjennom hele livet selv om vi er aldri så vakre, flinke og hyggelige... :tristbla:  :tristbla:  :grine:  :grine:

Jeg vet at jeg er heldig :) Håper han har like mye pent å si om meg også ... ;)

Eg vil gjerne ha ~MALIN~ sin mann, eg....  :sjenert:

Planen var igrunn å holde på ham livet ut Samantha, ;) ...

Endret av ~MALIN~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...