Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #41 Del Skrevet 16. februar 2006 Hvorfor det, om jeg får spørre? Mener du at alder er en unnskyldning for ikke å ha ambisjoner på de ulike plan (private, jobbmessige, fritiden, seg selv, osv.)? Jo eldre man blir desto mer vet jeg hva jeg vektlegger og hva som er "riktig" for meg. Jeg ser ingen motsetning i mine ønsker og virkeligheten. Bortsett fra en ting: det er få av dem (den type menn) her jeg bor for øyeblikket.. ← Fakta er vel at vi blir mer kvalitetsbevisste med årene? Det tror jeg! Gidder ikke forbarme oss over menn som ikke holder mål. Og den type menn vi ønsker oss er det ikke bare få av der du bor. Det er generelt få av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 16. februar 2006 #42 Del Skrevet 16. februar 2006 Hvorfor det, om jeg får spørre? Mener du at alder er en unnskyldning for ikke å ha ambisjoner på de ulike plan (private, jobbmessige, fritiden, seg selv, osv.)? Jo eldre man blir desto mer vet jeg hva jeg vektlegger og hva som er "riktig" for meg. Jeg ser ingen motsetning i mine ønsker og virkeligheten. Bortsett fra en ting: det er få av dem (den type menn) her jeg bor for øyeblikket.. ← Uff da, og hvor bor du? På planeten Tellus kanskje, da skjønner jeg frustrasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 16. februar 2006 #43 Del Skrevet 16. februar 2006 Drømmemannen: - Intelligent - Nerdete - Trofast og monogam - Ærlig - Alternativ look, gjerne tatoveringer og piercinger i moderat grad, gjerne langt hår - Lignende verdisyn/mindset som meg - Humor - Like å diskutere på et høyt plan - Kreativ - Like alternativ musikk og/eller metal - Like rollespill, dataspill, brettspill - Være kosete - Være respektfull - Like vegetarmat og gjerne være interessert i å lage det (eller lære å lage det) - Ha økonomisk sans - Ha ønske/utsikt om et ærlig arbeid - Ikke fly på byen hele tiden - Like å kose seg hjemme med god mat og film - Like å gå ut å ta noen pils med venner Alle disse kravene passer på både samboeren min og ekssamboeren min. Grunnen til at jeg nå er sammen med samboeren i stedet for eksen, er at min nåværende samboer også hadde en del bonuser i tillegg til alle kravene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2006 #44 Del Skrevet 17. februar 2006 Drømmemannen: - Intelligent - Nerdete - Trofast og monogam - Ærlig - Alternativ look, gjerne tatoveringer og piercinger i moderat grad, gjerne langt hår - Lignende verdisyn/mindset som meg - Humor - Like å diskutere på et høyt plan - Kreativ - Like alternativ musikk og/eller metal - Like rollespill, dataspill, brettspill - Være kosete - Være respektfull - Like vegetarmat og gjerne være interessert i å lage det (eller lære å lage det) - Ha økonomisk sans - Ha ønske/utsikt om et ærlig arbeid - Ikke fly på byen hele tiden - Like å kose seg hjemme med god mat og film - Like å gå ut å ta noen pils med venner Alle disse kravene passer på både samboeren min og ekssamboeren min. Grunnen til at jeg nå er sammen med samboeren i stedet for eksen, er at min nåværende samboer også hadde en del bonuser i tillegg til alle kravene ← Hmm... er eksen din fortsatt singel....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2006 #45 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Han er avholds, har ambisjoner i livet, er veldig snill og empatisk, glad i dyr, glad i friluftsliv, er trofast, har litt utdanning, har orden på økonomien, er rettferdig og ærlig . Utseende spiller ikke så stor rolle for meg, men han må gjerne være litt kraftig med tatoveringer Endret 17. februar 2006 av foxylady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 17. februar 2006 #46 Del Skrevet 17. februar 2006 Hmm... er eksen din fortsatt singel....? ← Nei, dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupsi79 Skrevet 20. februar 2006 #47 Del Skrevet 20. februar 2006 Drømmemannen min er : - snill - omtenksom - glad i barn - elsker meg over alt på denne jord - og viser det - en jeg vet jeg kan stole på uansett, og som alltid står ved min side - må være høy. helst over 1.90. Har faktisk aldri vært sammen noen under 1.90... - en som ikke er så veldig karrierebevisst faktisk....for det er nemlig jeg litt, og det kræsjer fort med to som har like store ambisjoner. Dessuten tenner jeg på blå oljete arbeidsbukser... . Eller uniformer i alle slags varianter Kunne sikkert nevnt mye mer også, men snill og omtenksom er i bunn og grunn det som teller. Før var jeg ganske utseendebevisst, men det har jeg heldigvis lagt fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest egildd Skrevet 21. februar 2006 #48 Del Skrevet 21. februar 2006 Han er avholds, har ambisjoner i livet, er veldig snill og empatisk, glad i dyr, glad i friluftsliv, er trofast, har litt utdanning, har orden på økonomien, er rettferdig og ærlig . Utseende spiller ikke så stor rolle for meg, men han må gjerne være litt kraftig med tatoveringer ← haha. okey... og du tror du vil finne en avholds som er svær med tatoos, fordi? mulig du finner det men det blir jo som å lete etter nåla i høystakken. :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diana Skrevet 21. februar 2006 #49 Del Skrevet 21. februar 2006 Min drømmemann bør ikke være for høy. Ha et greit nok utseende, ha blå elle brune øye, brunt eller blondt hår, ikke ha noen tatoveringer, holde seg unna piercinger, være seg selv til alle tider, ikke være av den "se på meg, jeg er best av alle" typen. Han skal også ha en fin personlighet, helst ligge onna drikke og jaffal holde seg onna narkotika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2006 #50 Del Skrevet 21. februar 2006 Han jobber med noe han trives med. Han har en humor som sammenfaller med min. Han er på min høyde eller litt høyere. Han er ikke tynn. Han har et jevnt humør og er ikke selvhøytidelig. Han er ikke superaktiv, men heller ikke lat. Han er et snillt ansikt med glimt i øyet. Og så er han litt småvill... litt gal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 21. februar 2006 #51 Del Skrevet 21. februar 2006 - Høyere enn meg, men ikke så altfor høy - Hverken tynn eller tjukk, et eller annet sted i midten, slank kanskje - Mørkt hår - Fin å se på, men ikke slik klassisk pen, heller spesielle og sjarmerende ansiktstrekk - Gjerne litt alternativ stil - Veldig snill - Intelligent - Ikke være egoistisk, han må bry seg om andre og ta seg tid til å høre og snakke om hvordan andre har det - Litt opptatt av sunt og variert kosthold, samtidig som han kan kose seg med pizza og smågodt av og til - Kunne snakke om ting, virkelig snakke ut om ting - Ikke ha så kort lunte (for da klarer han ikke bo med meg! ) - Må ha meninger, uten å være sta og urokkelig av den grunn - Romantisk, ha evnen til å overraske meg, kunne vise at han elsker meg og setter pris på meg (VIKTIG!) - Dele noelunde det samme livssynet som meg når det gjelder viktige ting - Må ha amibsjoner om å bli noe her i livet - Drikker av og til, men ikke mer enn to ganger i måneden - Være morsom, uten å prøve å være morsom hele tiden, i situasjoner hvor det kanskje ikke passer seg - Sosial - Må like å kose - Vet å holde orden på økonomien - Kan slike praktiske ting som jeg bare kan glemme å kunne noen gang, som f.eks pc-styr, trøbbel med komfyren, lakkasjer osv Skal godt gjøres å finne min drømmemann altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #52 Del Skrevet 21. februar 2006 Uff da, og hvor bor du? På planeten Tellus kanskje, da skjønner jeg frustrasjonen ← Besvarte du spørsmålet om hvorfor du kom med utsagnet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 22. februar 2006 #53 Del Skrevet 22. februar 2006 Min drømmemann er slik: En det går ann å føre laaange samtaler med og diskutere heftig med. Sosial. Empatisk. Snill og hjelpsom, tenker på andre. Kjekk å se på. Godt likt av andre enn meg også. Økonomisk uten å være gnien. Ikke egoistisk! Intelligent. En som liker å være ute i friluft, og som liker å holde seg iform. En som tar godt vare på barna sine og er en naturlig god far! En som står for egne meninger. En som tar ansvar for sine handlinger. Han må ha høy moral, - dvs synes det er forkastelig å snylte på andre, lyve, m.m. Trofast! Til å stole på! Stadig klare å overraske meg, ikke slutte å være romantisk... God i senga. Og jeg har funnet ham! Vi er gift på 7ende året nå! ← Gratulerer!! Jeg har også en slik, og vi gifter oss til neste år. Trodde ikke det var mulig å finne en slik mann jeg, men nå ser jeg jo at det finnes minst to.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. februar 2006 #54 Del Skrevet 22. februar 2006 Min mann skal vere: (eller la meg seie drømmemannen er) -humoristisk, og ikkje ta seg sjølv for sjølvhøgtidelig -ha fast og stabil inntekt. (leeei av å vere ilag med dei som e blakke heeeile tida) -helst vere i fysisk form, ingen latsabb med andre ord. -ha nokon like interesser som meg, men også ha sine interesser. -vere sosial, men og like å ha en heimealeine kveld ilag med meg. -ikkje røyke (sia eg har slutta, og trives i en røykfri tilværelse) -ikkje drikke seg kanoooon kvar helg.. -vere av samme type som meg: like å snakke om ting (følelsar osv) vere omtenksom, men ikkje overdrive heller.. -han må ha det "bra med seg sjølv" -vere over tidligare forhold.. -vere TRUFAST!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 22. februar 2006 #55 Del Skrevet 22. februar 2006 Min drømmemann er eksen min (eller hva man skal kalle det. jeg kaller meg 30% singel) Eneste jeg ville ha endret på han er: -litt mer empati for andre enn seg selv -og ikke være voldelig (sjeldent, men det har skjedd) -aldri bruke nark (også sjeldent, men likevel) Ellers er han perfekt ← Oj, her bør det vel ringe en bjelle? Høres ikke særlig drømme-mann ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #56 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg treffer på "drømmemannen" rett som det er, ofte "perfekte" matches! Det dumme er at jeg er 33 år, single og det vil si at alle de "perfekte" jeg møter (legen min, advokaten, den interessante og kjekke mannen på privatfest hos venner, osv.) er alle opptatt/gift/samboer/forlovet og gjerne nyetablert med barn! Fint for dem, men veldig trist og kjedelig for meg! Hva kan jeg vel gjøre da, når alle godbitene er opptatt? A) Vente til de får problemer i ekteskapet og kanskje vil skilles? B) Ta til takke med de som ingen ville ha (left-overs)? C) Basere meg på et fullverdig og komplett lykkelig liv som single og tenke at man kan overleve uten kjekke menn? Må nok velge C)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #57 Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg treffer på "drømmemannen" rett som det er, ofte "perfekte" matches! Det dumme er at jeg er 33 år, single og det vil si at alle de "perfekte" jeg møter (legen min, advokaten, den interessante og kjekke mannen på privatfest hos venner, osv.) er alle opptatt/gift/samboer/forlovet og gjerne nyetablert med barn! Fint for dem, men veldig trist og kjedelig for meg! Hva kan jeg vel gjøre da, når alle godbitene er opptatt? A) Vente til de får problemer i ekteskapet og kanskje vil skilles? B) Ta til takke med de som ingen ville ha (left-overs)? C) Basere meg på et fullverdig og komplett lykkelig liv som single og tenke at man kan overleve uten kjekke menn? Må nok velge C)... ← ikke ta sorgene på forskudd da!kjenner mange som fant sin utkårede i 40-50årsalderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. februar 2006 #58 Del Skrevet 23. februar 2006 A) Vente til de får problemer i ekteskapet og kanskje vil skilles? B) Ta til takke med de som ingen ville ha (left-overs)? C) Basere meg på et fullverdig og komplett lykkelig liv som single og tenke at man kan overleve uten kjekke menn? Må nok velge C)... ← Du glemte alle de kjekke mennene som ligger i koma! Det er den kategorien jeg går og venter på... Etter 10 år i koma våkner en flott og kjekk fyr opp, og finner ut at alle vennene hans har giftet seg, og han har blitt en left-over som ikke har rukket å legge til seg sære ungkarsvaner, og ikke har territoriale exer som dukker opp, eller grumset fortid som kommer til overflaten litt etter litt. Og på grunn av at han har mistet 10 år av sitt liv, er han svært bevisst på å få mye godt ut av hver dag i resten av livet, og positiv innstilt pga at han er glad for å ha fått en 'ny sjanse'... Drømmemannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 23. februar 2006 #59 Del Skrevet 23. februar 2006 Problemet mitt er at jeg faller for helt andre typer enn det jeg vil liste opp som "drømmemannen" Men ja, jeg vil gjerne treffe en drømmemann som jeg har kjempekjemi med i tillegg til at han har allverdens gode egenskaper. Spørsmålet er jo om det noen gang kommer til å skje... Har tydeligvis hendt med noen her inne, så man får ikke gi opp håpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Sadie Skrevet 23. februar 2006 #60 Del Skrevet 23. februar 2006 Har ingen drømmetype lenger. Liker høye menn, er svak for grønne øyne og mørkt hår, men ingen av de jeg virkelig har falt for har sett slik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå