oss-to Skrevet 15. november #181 Skrevet 15. november Skurketjukka skrev (3 timer siden): Vil gjerne presisere at eneste rådet jeg kom med var strengt talt rådet med å gå til legen med underlivsplager..! Det er jeg ganske sikker på at en som IKKE har helsefaglig bakgrunn kunne gjort også, og hatt ryggen fri for å gi det rådet…! (siden det er et jækla godt råd, syns jeg jo sjæl!) 😂 Eller mener du at ingen uten helsefaglig bakgrunn skal anbefale folk å gå til legen sin..? Når det er sagt så virker det som om jeg har «hyllet SET for å ha hatt tampongen i ti dager, ikke ringt legen, og anbefalt alle å gjøre det samme som henne». Om man ser videoen på nytt, håper jeg dere legger merke til at jeg hyller åpenheten - slik at andre kan bli mer på vakt omkring underlivshelsen sin, lukt og forandringer - og hvor potensielt farlig det kan være. Hvis det var underkommunisert så beklager jeg selvsagt det! 😊 Eg forstår at du meiner rådet ditt berre var å oppsøkje lege, og det er sjølvsagt eit godt råd som kven som helst kan gi. Poenget mitt er ikkje det Men poenget er korleis det blir oppfatta når ein influensar med sjukepleiestudiet i ryggen kommenterer ei sak der ein annan har gjort noko potensielt farleg. Då les mange det som ei form for legitimering, sjølv om du berre meinte å hylle openheita. Når ein snakkar om helse i sosiale medium, spesielt om noko som faktisk kan vere risikabelt, må det vere ekstremt tydeleg, med at det farlege ikkje er noko ein bør gjere, og at ein alltid skal kontakte helsepersonell med text og lenke. Det handlar ikkje om intensjonen din, men om korleis slikt blir tolka av publikum. Og som eg skreiv i SE tråden det må jo gå at eg har den inni i 24 timar når SE kunne i 10 dagar. 2 6
Minimeg1234 Skrevet 15. november #182 Skrevet 15. november (endret) Skurketjukka skrev (4 timer siden): Vil gjerne presisere at eneste rådet jeg kom med var strengt talt rådet med å gå til legen med underlivsplager..! Det er jeg ganske sikker på at en som IKKE har helsefaglig bakgrunn kunne gjort også, og hatt ryggen fri for å gi det rådet…! (siden det er et jækla godt råd, syns jeg jo sjæl!) 😂 Eller mener du at ingen uten helsefaglig bakgrunn skal anbefale folk å gå til legen sin..? Når det er sagt så virker det som om jeg har «hyllet SET for å ha hatt tampongen i ti dager, ikke ringt legen, og anbefalt alle å gjøre det samme som henne». Om man ser videoen på nytt, håper jeg dere legger merke til at jeg hyller åpenheten - slik at andre kan bli mer på vakt omkring underlivshelsen sin, lukt og forandringer - og hvor potensielt farlig det kan være. Hvis det var underkommunisert så beklager jeg selvsagt det! 😊 Å gå inn i SE sin tråd for å forklare seg syns jeg er ganske så modig. Vi som har sett deg på andre ulike arenaer vet hva du står for. Vi som vet hvordan du bruker stemmen her hjemme vet at du har integritet og de som følger deg på snap vet også det. Takk for alt du gjør og lykke til videre med studiene. Kanskje jeg ser deg på vannet til sommeren. Da skal jeg vinke og jeg vet du vinker og smiler tilbake selvom du ikke vet hvem jeg er fordi sånn er du bare. Endret 15. november av Minimeg1234 5 3
Justlooking Skrevet 16. november #183 Skrevet 16. november (endret) Elsket bloggen til Victoria - den var vanvittig morsom og husker henne med den minst 15-20 år tilbake. Lenge før mann og barn 👍Flere forhold tilbake, hun har alltid vært morsom ❤️ Endret 16. november av Justlooking Fjernet noe 1
Måne Rampelyset Skrevet 16. november #184 Skrevet 16. november Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå