Gå til innhold

"Hadde du hatt lyst til å treffe meg, så hadde du fått det til"...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun høres klaustrofobisk klamrende ut😱 Jeg hadde løpt så fort jeg kunne🏃🏻‍♂️➡️

Anonymkode: 57c75...d1d

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja jeg forstår dette mer og mer. Og det er det hun sier, at man får til det man vil. Hadde vi bodd langt fra hverandre, så hadde hun ikke tatt det opp sier hun. Men siden det er så nærme.... 

Hvorfor jeg ikke får det til? Går i ett med jobb, deretter middag, kjøre barn hit og dit, lekser osv. Det er ikke slik at jeg har mange hobbyer eller kompiser jeg treffer i stedet. Har bare mye fokus på barna. 

 

Anonymkode: 432a5...816

To av barna dine er tenåringer. Kjøring hit og dit burde ikke være nødvendig. De kan gå, sykle eller ta bussen. Leksehjelp burde heller ikke være nødvendig, og alle tre burde kunne lage middag selv på faste dager og gjøre sin del av husarbeidet. Det er helt uforståelig for meg at du med tre så store barn trenger gjøre så mye for dem.  

Anonymkode: d3455...0d9

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har 3 barn som skal følges opp, da syns jeg ikke det er det spor merkelig at du ikke får besøkt kjæresten den uka. Ja, barna er store så de kunne klart seg selv en liten stund, men TS forklarer at det nylig har vært skilsmisse og det er kanskje viktig for ungene at pappa er til stede så mye som mulig akkurat nå, og at de ikke må klare seg selv fordi pappa skal til sin nye kjæreste.

Å skulle klemme inn en halvtime her og der i en allerede hektisk uke syns jeg høres mer stress enn kos ut, selv om man er forelska. 

Jeg syns kjæresten til ts skal være mer tålmodig her. Annenhver uke er jo barnefri så de kan treffes mye. Og etterhvert som forholdet kommer dit vil hun jo også bli presentert for barne, som gjør det mye lettere å treffes. 

At man ikke treffes de dagene den andre har barna, når man ikke er introdusert for ungene enda syns jeg er ganske naturlig egentlig og det er da virkelig ingen krise at det går 7 dager uten å se hverandre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Med så store barn burde du vel kunne stikke bort til henne et par timer en kveld, hvertfall så lenge 10-åringen ikke er alene hjemme.

Anonymkode: cd773...4de

Kan du ikke gå fra 13 og 17 åring?😂 Tuller du?

10 åring kan fint sove å de andre er hjemme og du kan stikke bort til henne noen timer. Hadde barna vært 3,5 og 7 år ,men hallo...du har snart en 18 åring også!!!😅🙈

Anonymkode: 55cd7...5a4

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gliffy skrev (1 minutt siden):

Du har 3 barn som skal følges opp, da syns jeg ikke det er det spor merkelig at du ikke får besøkt kjæresten den uka. Ja, barna er store så de kunne klart seg selv en liten stund, men TS forklarer at det nylig har vært skilsmisse og det er kanskje viktig for ungene at pappa er til stede så mye som mulig akkurat nå, og at de ikke må klare seg selv fordi pappa skal til sin nye kjæreste.

Å skulle klemme inn en halvtime her og der i en allerede hektisk uke syns jeg høres mer stress enn kos ut, selv om man er forelska. 

Jeg syns kjæresten til ts skal være mer tålmodig her. Annenhver uke er jo barnefri så de kan treffes mye. Og etterhvert som forholdet kommer dit vil hun jo også bli presentert for barne, som gjør det mye lettere å treffes. 

At man ikke treffes de dagene den andre har barna, når man ikke er introdusert for ungene enda syns jeg er ganske naturlig egentlig og det er da virkelig ingen krise at det går 7 dager uten å se hverandre. 

Eldste er 17 og 13 år. Kan fint passe på 10 åring.😅

Anonymkode: 55cd7...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Eldste er 17 og 13 år. Kan fint passe på 10 åring.😅

Anonymkode: 55cd7...5a4

Handler ikke om de KAN passe på. Det handler om hvordan barna har det etter en skilsmisse og at det kan være riktig av far å prioritere å være sammen med de i denne tiden, i stedet for å be de eldste passe den minste så han kan være med den nye kjæresten sin. 

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

To av barna dine er tenåringer. Kjøring hit og dit burde ikke være nødvendig. De kan gå, sykle eller ta bussen. Leksehjelp burde heller ikke være nødvendig, og alle tre burde kunne lage middag selv på faste dager og gjøre sin del av husarbeidet. Det er helt uforståelig for meg at du med tre så store barn trenger gjøre så mye for dem.  

Anonymkode: d3455...0d9

Noen liker å følge opp barna sine. Faren min var med på treninger flere ganger i uka fra jeg var 13-16. Hadde vært rart om dette var noe jeg skulle fikse selv. 

Anonymkode: 766a9...dc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Eldste er 17 og 13 år. Kan fint passe på 10 åring.😅

Anonymkode: 55cd7...5a4

Hvorfor skal far på død og liv gjøre slikt når han kan prioritere sitt privatliv på motsatte uker? 

Anonymkode: 766a9...dc6

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker at hun har alt for høye forventninger til kjærestetid sammen den uken du har barna. Det er helt normalt å kun være kjærester annenhver uke i starten av et forhold før barna er introdusert. Og heller ringes og meldes den uken man har barn. 
Den lille halvtimen man har mellom middag, kjøring og henting av barn på idrett, aktiviteter, lekser etc trenger man faktisk til å puste. 
Og så kan man heller møtes med barn når man har tatt forholdet videre.

Anonymkode: c1273...a8e

Dette! 

Anonymkode: 1a43b...c97

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Noen liker å følge opp barna sine. Faren min var med på treninger flere ganger i uka fra jeg var 13-16. Hadde vært rart om dette var noe jeg skulle fikse selv. 

Anonymkode: 766a9...dc6

Jeg var på trening 3 ganger i uka alene da jeg var 8. Gikk fram og tilbake selv også. At du orket å bli iaktatt så mye er mer enn jeg forstår.

Anonymkode: c8e42...005

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hun kommer ikke til meg fordi hun ikke har hilst på barna enda. Og hun nevner at det er flere uker det blir slik, og det har hun rett i. Dessverre. Så jeg prøver faktisk ta det til etterretning og forstå om hun kan ha rett. Og hun har jo litt rett også.. Det må jeg bare innse. Er man forelsket så vil man jo gjerne være med den andre og legger seg kanskje litt i selen for å få det til. Jeg forstår henne der. 

Anonymkode: 432a5...816

Dette er jo noe dere to må sette dete ned å snakke om. Min mann hadde et barn fra tidligere. Da var jeg på besøk som venn og ikke kjæreste iallefall i 6mnd før vi sto frem som kjærester.  Og det gjorde vi når ungen ikke ønsket at jeg skulle dra hjem på kvelden.

I starten grillet vi sammen og  jeg var der i to tre timer før jeg dro hjem. 

Hvis hun virkelig er interessert så finner også hun løsninger iht å møte deg.

Så her tenker jeg løsningen må være at dere ikke møtes nødvendigvis så mye den uken dere begge har barn. Men møtes mye når det ikke er barneuke. Og at dere har et par dager med middag sammen den uken det er barn. Også må man ha litt respekt for hverandre iht når det er syke barn.

Får jo litt intrykk av at hun syntes sine barn er viktigere enn dine. Men det  vet jeg ingenting om.

Jeg har også gått  i forhold der kjæresten ikke har hatt tid til å  møtes. Men da har jeg også brutt tidlig.  Men da er det altid et eller annet som skal gjøres, besøke mor, kompis osv. Også har jeg da sett  ham en eller to ganger på en uke og i tillegg har for dårlig tid til en melding osv.

Da har jeg gjort det slutt fordi da tenker jeg han ikke var helt klar for et forhold heller. 

Jeg tenkee jo du kanskje hadde trengt en dame som også har mulighet til å møte deg. Og ikke alt kun fra deg og at du skal til henne

Anonymkode: 247cb...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gliffy skrev (33 minutter siden):

Handler ikke om de KAN passe på. Det handler om hvordan barna har det etter en skilsmisse og at det kan være riktig av far å prioritere å være sammen med de i denne tiden, i stedet for å be de eldste passe den minste så han kan være med den nye kjæresten sin. 

Selvfølgelig kan en 17 åring passe søsken noen timer😂Samme om det var jobb relatert eller bowling med jobben en kveld, de tar ikke skade av faren besøker kjæresten i samme by😅 Tuller du? Snakker ikke om fast barnepass,men en gang i blant. 🙈

Ærligtalt en 17 og 13 åring skal forstå at det er helt normalt at far stikker ut noen timer uansett om det er besøke kompis, kjæreste eller golf med jobben🙈

Anonymkode: 55cd7...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvorfor skal far på død og liv gjøre slikt når han kan prioritere sitt privatliv på motsatte uker? 

Anonymkode: 766a9...dc6

Død og liv? Betyr ikke at det ikke er rimelig normalt at en mor eller far MÅ være hjemme 24/7 den uken han har barn når eldste faktisk snart er myndig. Hadde det vært hver dag,men en kveld den uken han har barna burde dette vært null problem. 

Anonymkode: 55cd7...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Noen liker å følge opp barna sine. Faren min var med på treninger flere ganger i uka fra jeg var 13-16. Hadde vært rart om dette var noe jeg skulle fikse selv. 

Anonymkode: 766a9...dc6

Fulgte faren din deg hver kveld på trening. Her er det snakk om noen timer en kveld en uke. Burde denne mannen klare når han har tenåringer. Eller burde ha lyst prioritere. Noe helt annet med små barn da er man stucked. Påstår du fedre som ikke følger tenåringer på trening hver dag ikke følger opp?😂😂 Vel 90% sykler selv til trening. 

 

Anonymkode: 55cd7...5a4

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg var på trening 3 ganger i uka alene da jeg var 8. Gikk fram og tilbake selv også. At du orket å bli iaktatt så mye er mer enn jeg forstår.

Anonymkode: c8e42...005

Det var en hobby vi delte på en måte, det er fint å ha kvalitetstid med forelder selv om man er tenåring. Jeg flyttet hjemmefra som 17 åring og har vært selvstendig helt siden det. 

Anonymkode: 766a9...dc6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Død og liv? Betyr ikke at det ikke er rimelig normalt at en mor eller far MÅ være hjemme 24/7 den uken han har barn når eldste faktisk snart er myndig. Hadde det vært hver dag,men en kveld den uken han har barna burde dette vært null problem. 

Anonymkode: 55cd7...5a4

Hadde alle vært over 15 så kunne jeg ha vært enig med deg. Hadde han ikke hatt friuker så skulle jeg i hvert fall vært enig med deg. Men at en voksen dame ikke klarer å holde seg til tlfsamtaler 7 dager, må møtes ukentlig, det virker håpløst. 

Anonymkode: 766a9...dc6

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gliffy skrev (49 minutter siden):

Handler ikke om de KAN passe på. Det handler om hvordan barna har det etter en skilsmisse og at det kan være riktig av far å prioritere å være sammen med de i denne tiden, i stedet for å be de eldste passe den minste så han kan være med den nye kjæresten sin. 

Da ville jeg plassert meg selv solid i kategorien "ikke klar for et nytt forhold" en god stund til. 

Man må ikke ha både i pose og sekk her, når noe er såpass mye viktigere enn alt annet i livet. Det er dårlig gjort ovenfor en ny kjæreste. 

Anonymkode: 0ffc2...cab

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde alle vært over 15 så kunne jeg ha vært enig med deg. Hadde han ikke hatt friuker så skulle jeg i hvert fall vært enig med deg. Men at en voksen dame ikke klarer å holde seg til tlfsamtaler 7 dager, må møtes ukentlig, det virker håpløst. 

Anonymkode: 766a9...dc6

Når han prioriterer alenetid en del av tiden, og kun er 15 minutter unna, så ville jeg heller sagt at det er han som er håpløs. 

Et forhold handler om en del mer enn telefonsamtaler. 

Anonymkode: 0ffc2...cab

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gå. Ikke kjøre. Ts

Uff nå får jeg vel enda mer kritikk 🙈

Anonymkode: 432a5...816

Nei, herlighet. 15- 60 min går så fort, og med sykdom og stress og alt som hører med må det gå fint å vente ei simpel uke. Syns hun overdriver. 

Anonymkode: 778b8...128

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når han prioriterer alenetid en del av tiden, og kun er 15 minutter unna, så ville jeg heller sagt at det er han som er håpløs. 

Et forhold handler om en del mer enn telefonsamtaler. 

Anonymkode: 0ffc2...cab

Du har sikkert ikke spesielt behov for å være alene, men noen har, til å med bort fra kjeresten. Syns man bør kunne unne noen litt rom i en tøffere uke. Et forhold handler om å se kjerestens behov ikke bare tenke på eget behov for å møtes og ha kos, selv når noen har det vanskelig. Syns hun er egoistisk.

Anonymkode: 778b8...128

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...