Gå til innhold

"Hadde du hatt lyst til å treffe meg, så hadde du fått det til"...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er lov å ha en travel uke, selv med kjæreste. Syns hun viser lite forståelse. Hun tenker kun på sine behov og ikke dine. Det er klart at den lille timen du hadde innimellom slagene, er for å hente deg inn. Ikke for å kjøre til henne, snakke i 30 minutter, så dra igjen. Det blir for dumt.

Noen uker er travlere enn andre. Spesielt om man har barn. Sånn er det bare. 

Anonymkode: 0ab0a...f6b

Om en person ikke hadde hatt tid på meg i løpet av en hel uke, når avstanden er 15 minutter, ville ikke forholdet vært aktuelt. 

Han skriver selv at han er introvert og trenger en del alenetid i tillegg. 

Så jeg hadde mulig smelt ut noe slikt selv. Før jeg hadde gått videre. 

Anonymkode: 0ffc2...cab

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holar skrev (5 minutter siden):

Hvorfor har ikke hun prioritert å besøke deg?

Høres veldig sært ut å skulle bli såret fordi man i en enkelt uke ikke hadde kapasitet. 

For meg blir det en form for hersketeknikk og en seriøs advarsel til meg selv om dette virkelig er noe jeg synes er greit. 

Hun kommer ikke til meg fordi hun ikke har hilst på barna enda. Og hun nevner at det er flere uker det blir slik, og det har hun rett i. Dessverre. Så jeg prøver faktisk ta det til etterretning og forstå om hun kan ha rett. Og hun har jo litt rett også.. Det må jeg bare innse. Er man forelsket så vil man jo gjerne være med den andre og legger seg kanskje litt i selen for å få det til. Jeg forstår henne der. 

Anonymkode: 432a5...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs helt hvor gamle dine barn er ts?? 3 og 6 år ,samt travel jobb uke. Da må du dumpe kjæresten din fordi dere har ulikt syn på prioritering. Du ringer jo hver dag,altså du prioriterer henne.

Men har du barn på 12 og 16 år,skal det fint være mulig stikke innom dama 15 min unna.

Altså her handler det om alder på barn og det å være låst.

Hvor gamle er dine barn??

Anonymkode: 55cd7...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, denne er litt vanskelig. Er dette engangstilfelle, at akkurat denne uken fikk du ikke tid, syns jeg hun er kjip.

Hvis det til stadighet er uker (uten fast system eller grunn) du ikke rekker, syns jeg du er kjip.

Hvis det er fast at hver uke du har ungene rekker du ikke, syns jeg hun er urimelig. 

Mitt beste tips er å forsøke informere på forhånd. Det er sårt å vente på noen og ha forhåpninger, og så blir det ikke noe av. Det er mye enklere å forholde seg hvis du på søndag kan si «til uka blir det veldig mye på jobb og ungene har ekstra mange treninger, så da tror jeg faktisk ikke at jeg rekker å komme innom. Uka etter er det rolig, kanskje vi kan spise middag tirsdag uka etter?». Eller at man blir enige om at de ukene du har unger møtes dere ikke. Tåler hun ikke dette syns jeg hun er for kravstor.

Anonymkode: 95eb9...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To like tråder er slått sammen.

Chantielle mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart vi damer fort kan bli stemplet som hysteriske og masete ut i fra svarene du har fått her, HI. 
Ja, du hadde sikkert klart å skvise inn tid til henne i løpet av uken hvis det var absolutt nødvendig, men er det noe poeng i å legge enda mer inn i en allerede travel uke? Hun må da forstå at det nå har det vært mye for deg og at dere kan treffes når det er tid til det? 
Er selv særboer og har egne barn,  og det er absolutt perioder det kan gå både en og to uker uten at jeg treffer min kjæreste hvis det er mye som skjer. 
Hun er sutrete og usikker, hun bør skjerpe seg og bli voksen. 

Anonymkode: d3e38...bd4

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner deg. Med tre barn blir det travelt. 

Å skulle smette inn kjærestetid innimellom blir jobbig. Nok en ting som skal presses inn i en full kalender. 

Å bare slappe av i en halvtime kan være helt nødvendig noen uker. 

Anonymkode: a1489...8ae

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Tror innlegget mitt forsvant så skriver igjen.)

Jeg hadde ikke orket et forhold til en som bor bare 15 minutter unna, men hvor man ikke treffes på en uke. Jeg er tilbøyelig til å være enig med henne, man får til det man vil. Jeg har selv full jobb, tre barn, hus, hage, eldre foreldre, trening og alt annet som hører med til et travelt liv og hadde likevel hatt til til en kjæreste opptil flere ganger i uken så jeg lurer innmari på hva i all verden som gjør at du ikke får det til. Livet er for kort til å kaste det bort på noen som bare ikke gidder.

Anonymkode: d3455...0d9

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump henne.

Høres ut som at hun er en giftig person som forsøker å sette seg selv opp mot barna dine uten å selv forstå at det er en kamp hun kommer til å tape 10 av 10 ganger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (7 minutter siden):

Jeg synes det er dårlig gjort av henne for å gi deg dårlig samvittighet for dette. Selv om du har en ledig halvtime her og der, så trenger du også å hente deg inn....

Hadde dette vært et gjentagende mønster fra din side, så mener jeg hun har rett på og være skuffet og føle seg nedprioritert. 

På meg så virker du til å være veldig samvittighetsfull, og ansvarsfull i måten du fremstår på.

Hun derimot virker sutrete, og egosentrert. 

Barna kommer alltid først, og hvis ikke en kjæreste evner å forstå det, så kan det bli vanskelig.....Så tenker jeg at en kjæreste skal få deg til å føle deg bra, og ikke dårlig....Virker jo som dette er litt utenfor normalen, og på en måte en slags unntakstilstand.

Er du god på å prioritere henne ellers? 

Hun er ikke sutrete og egosentrert men har vært litt lei seg fordi dette er litt gjentakende dessverre. Ikke ofte, men det hender det er uker der jeg kjenner at jeg ikke klarer få tid. Mens hun mener at det handler om prioritering. Ser en annen her skriver det samme, at å si at man ikke har tid blir feil, men man prioriterer ikke tid. Er nok sant det. 

Jeg er god på å prioritere henne ellers. Ringer nesten hver kveld, sender en del meldinger innimellom. Og treffer henne når jeg kjenner jeg kan. Men hun syns nok det blir på mine premisser litt for mye. 

Jeg er engstelig nå for hun trekker seg litt bort fra meg. Kjipt. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hun har barn selv så forklare en person som har barn selv om at barna er første prioritet, om sykdom, om jobb er ting man strengt talt ikke trenger å forklare i plenum til noen med samme erfaring. Er det gjentagende over år så er over og ut.

Det er ikke vondt ment fra ts, skjønner du gjør det du kan i din situasjon. Jeg har vært der at jeg hadde 100% og han hadde 50% og enda var det jeg som var den som hadde mest tid og ville finne på ting sammen. Når selv fridagene kom var man aldri en prioritet så slukner følelser for min del ihvertfall. 

Det handler om prioritering og det er vanskelig med alt annet selvfølgelig. Med mange barn sammen så blir det krevende for dere uansett med partid på sikt. Så å få dette til å fungere sammen er jo viktig. 

Anonymkode: 95f7b...298

Nei det er ikke vondt ment fra min side. Jeg prøver jo ikke unngå henne. Men hun mener jeg ikke gjør så mye innsats for å treffe henne heller. Vi skal få dette til å fungere, også med mange barn. Det er jeg overbevist om. Alt blir lettere når barna vet om forholdet, da blir det mer enkelt å treffes selvom barna er der. 

Når jeg leser det du skriver om han du var med og som ikke prioriterte deg på fridager heller, ja det forstår jeg må være kjipt. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Om en person ikke hadde hatt tid på meg i løpet av en hel uke, når avstanden er 15 minutter, ville ikke forholdet vært aktuelt. 

Anonymkode: 0ffc2...cab

Akkurat dette hun sier. Vi bor nærme hverandre, kan til og med gå til hverandre. Og det er nok det som gjør det så rart for henne at jeg ikke "får til" å bruke tid med henne. Uff jeg må kanskje se litt på dette.... 

Anonymkode: 432a5...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T-AA skrev (Akkurat nå):

Dump henne.

Høres ut som at hun er en giftig person som forsøker å sette seg selv opp mot barna dine uten å selv forstå at det er en kamp hun kommer til å tape 10 av 10 ganger.

Oi. Hun er overhode ikke giftig, masete eller needy som andre skriver. Hun er bare litt lei seg for at jeg ikke har prioritert henne nok. Å dumpe henne er det siste jeg vil. Hun har selv barn og vet det kan høres travelt, men hun er litt opptatt av at vi bor så nærme hverandre og at jeg sånn sett lettere kunne fått til å treffe henne. Hun vet, forstår of respekterer at barna kommer først. Slik er det jo også for henne. Hennes barn kommer alltid først. Men hun mener vi må klare treffes likevel. Og jeg begynner å se det fra hennes side. 

Anonymkode: 432a5...816

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er jo ikke denne uken, men alle de andre. For alle kan vel forstå at man er veldig opptatt en uke. Men ikke om man er det hver eneste uke. Da handler det om å prioritere det som er viktig for deg.
så spørsmålet er, er hun en du vil prioritere ?? 

Anonymkode: 7fc58...37d

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det spørs helt hvor gamle dine barn er ts?? 3 og 6 år ,samt travel jobb uke. Da må du dumpe kjæresten din fordi dere har ulikt syn på prioritering. Du ringer jo hver dag,altså du prioriterer henne.

Men har du barn på 12 og 16 år,skal det fint være mulig stikke innom dama 15 min unna.

Altså her handler det om alder på barn og det å være låst.

Hvor gamle er dine barn??

Anonymkode: 55cd7...5a4

10,13,17

Anonymkode: 432a5...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

(Tror innlegget mitt forsvant så skriver igjen.)

Jeg hadde ikke orket et forhold til en som bor bare 15 minutter unna, men hvor man ikke treffes på en uke. Jeg er tilbøyelig til å være enig med henne, man får til det man vil. Jeg har selv full jobb, tre barn, hus, hage, eldre foreldre, trening og alt annet som hører med til et travelt liv og hadde likevel hatt til til en kjæreste opptil flere ganger i uken så jeg lurer innmari på hva i all verden som gjør at du ikke får det til. Livet er for kort til å kaste det bort på noen som bare ikke gidder.

Anonymkode: d3455...0d9

Jeg er helt uenig med deg. 
Livet er for kort til å stresse unødvendig, fylle på med "jeg burde" og "jeg må". Man treffes når det er tid og overskudd. Alle har ulik kapasitet i forhold til når man kjenner på at det er travelt eller mye som skjer. Du håndtere ditt og har kapasitet til mer, andre ikke. 
Gjensidig respekt er vel så viktig, så hvis han har tydelig forklart henne at det nå er mye - bør hun vise forståelse for det, heller enn å plante dårlig samvittighet. Hun er i mine øyne et stort, rødt flagg. 

Anonymkode: d3e38...bd4

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det viktigste er jo ikke denne uken, men alle de andre. For alle kan vel forstå at man er veldig opptatt en uke. Men ikke om man er det hver eneste uke. Da handler det om å prioritere det som er viktig for deg.
så spørsmålet er, er hun en du vil prioritere ?? 

Anonymkode: 7fc58...37d

Ja jeg vil men får det bare ikke helt til. Og det handler om flere uker men hun har kun tatt det opp en gang. 

Anonymkode: 432a5...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er helt uenig med deg. 
Livet er for kort til å stresse unødvendig, fylle på med "jeg burde" og "jeg må". Man treffes når det er tid og overskudd. Alle har ulik kapasitet i forhold til når man kjenner på at det er travelt eller mye som skjer. Du håndtere ditt og har kapasitet til mer, andre ikke. 
Gjensidig respekt er vel så viktig, så hvis han har tydelig forklart henne at det nå er mye - bør hun vise forståelse for det, heller enn å plante dårlig samvittighet. Hun er i mine øyne et stort, rødt flagg. 

Anonymkode: d3e38...bd4

Hvorfor blir hun et rødt flagg ved å si fra en gang, om at hun følte seg bortprioritert noen uker? Er det for mye å forvente? Jeg spør av nysgjerrighet, jeg prøver finne ut av dette. 

Anonymkode: 432a5...816

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

(Tror innlegget mitt forsvant så skriver igjen.)

Jeg hadde ikke orket et forhold til en som bor bare 15 minutter unna, men hvor man ikke treffes på en uke. Jeg er tilbøyelig til å være enig med henne, man får til det man vil. Jeg har selv full jobb, tre barn, hus, hage, eldre foreldre, trening og alt annet som hører med til et travelt liv og hadde likevel hatt til til en kjæreste opptil flere ganger i uken så jeg lurer innmari på hva i all verden som gjør at du ikke får det til. Livet er for kort til å kaste det bort på noen som bare ikke gidder.

Anonymkode: d3455...0d9

Ja jeg forstår dette mer og mer. Og det er det hun sier, at man får til det man vil. Hadde vi bodd langt fra hverandre, så hadde hun ikke tatt det opp sier hun. Men siden det er så nærme.... 

Hvorfor jeg ikke får det til? Går i ett med jobb, deretter middag, kjøre barn hit og dit, lekser osv. Det er ikke slik at jeg har mange hobbyer eller kompiser jeg treffer i stedet. Har bare mye fokus på barna. 

 

Anonymkode: 432a5...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg tenke om at hun trekker seg unna meg for tiden? 

Anonymkode: 432a5...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er dette hun sier også, at det er sexy med innsats. 😉Hun digger det de gangene jeg har klart å komme til henne selv om det koker. Da føler hun seg veldig elsket. Det hun digger er at jeg strekker meg litt ekstra for henne, og det kan jeg forstå. 

Til alle som kaller henne masete og needy, her vil jeg ta henne i forsvar. Hun har nevnt dette EN gang og ikke noe som tas opp stadig. Hun var nok litt lei seg nå nylig over at vi ikke klarte sees den ene uken (og noen få andre uker der jeg ikke har fått det til). Hun er veldig opptatt av at vi bor så nærme hverandre at jeg burde ha fått det til. Er delvis enig med henne. 

Men masete er hun ikke. Ei heller umoden. Og hun har et rikt liv utenom meg. 

Anonymkode: 432a5...816

Da kan du gjøre det enkelt. Prøve å tilrettelegge for ett kort treff i forbindelse med at du skal på butikken, på vei hjem fra jobb eller lignende. 
 
Si jeg skal… kan vi få til bare ett kjapt møte før jeg må videre til ditt og datt? Jeg savner å være nær deg. 

Da tar du initiativ, viser at du vil. Får dere det ikke til så vet hun at du forsøker og det er i grunnen like bra i en sånn travel hverdag. 

Anonymkode: 2c0f1...237

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva skal jeg tenke om at hun trekker seg unna meg for tiden? 

Anonymkode: 432a5...816

Ikke så mye, det er ikke sikkert det er bevist? Kan hende hun prøver å gi deg rom siden du sier du har det så travelt med alt.

Eller du kan spørre henne på en grei måte. 

Bare ikke fall for fristelsen å være tankeleser☺️ farlige greier det der!

Anonymkode: 2c0f1...237

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...