Gå til innhold

Min enslighet er en refleksjon av kvaliteten av kvinnene rundt meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det virkelig for meget å be om?

Anonymkode: 87948...33a

Å be noen som du anser for ondsinnet og blottet for moral, om å bønnfalle deg om å aller nådigst tolerere dem likevel? Det er i hvert fall en rar ting å be om.

Hvor mange ganger har du kalt noen blottet for moral og så opplevd at de har fortvilt seg og bedt deg om å ombestemme deg? Kan du fortelle oss om en eneste gang noe sånt har fungert i livet ditt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Se gjerne denne posten av TS. Han har oversatt en post fra Engelsk og byttet om på kjønnene for å starte en debatt om hvordan brukerene på KG ser forskjellig på menn og kvinner.

 

Anonymkode: 2561d...91a

Å kjære vene, holder du på ennå? Dette her skrev du jo også for evigheter siden på forumet, altså ikke tre timer siden.  

Anonymkode: f3e09...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er interessant at så mange reagerer på tråden som kvinnefiendtlig. Tittelen på tråden er nemlig lånt, fra en post på et annet forum, skrevet av en kvinne, med kjønnene reversert. Innholdet i TS er også nokså tilsvarende i tone.

Ingen kalte henne mannefiendtlig. 

 

Anonymkode: 87948...33a

Gammelt nytt. Og det understreker hele poenget i tråden.

Men som sagt visste vi det fra før

Anonymkode: 1d103...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i en stor bedrift med 500 ansatte. Det er det kjempemange utrolig behagelige kvinner, så jeg vet ikke helt hvor du vanker. Samtlige prater alltid høflig til dem de møter, uansett kjønn. Det samme gjelder mennene jeg jobber sammen med.

Jeg er klar over at det finnes mange idioter rundt omkring, men DET gjelder begge kjønn altså. Det finnes mange menn totalt uten moral og verdier også., og de bør dømmes like hardt, etter min mening. 

 

Anonymkode: 323dd...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...