Gå til innhold

Piercing i brystvorta

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

hah da vil jeg være med og se puppene deres :Hehe:

Men seriøst, fy så dyrt! Det er et hull og en metallstang, burde ikke koste så mye! :overrasket:

Endret av Towelie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det må du! :smilbla:

Moro å lage planer for Rhiakath uten at hun vet det :sjarmor:

Skrevet

Så tøft da. Men hvis man skal ha barn en gang da og skal amme, blir ikke melkegangen ødelagt da? :klø:

Eller kanskje melka spruter ut fra tre hull :ler:

Skrevet

Kjenner en som rev den ut en gang. Delt brystvorte...

Skrevet

Rev den ikke ut med vilje, da. Gikk bare litt fort for seg med å få av seg klær.

Skrevet

Christina Aguilera fikk jo sin revet ut hvis jeg ikke husker feil...AU!

Skrevet

Dusjkabinett og skapdører i naken tilstand er plutselig veldig skumle...Men man lærer av smerte :sjenert:

Skrevet
Så tøft da. Men hvis man skal ha barn en gang da og skal amme, blir ikke melkegangen ødelagt da?  :klø: 

Eller kanskje melka spruter ut fra tre hull  :ler:

hihi, det spurte jeg om da jeg skulle ta piercing. da bare lo han , og sa at det var det mange som lurte på. (at det kommer ut av tre hull ;) ) han sa i hvertfall at vi har så mange melkeganger (heter det det?), og at piercingen ikke ville treffe dem alle, så det skulle ikke bli noe problem.

Skrevet

Jeg fikk også litt lyst på piercing i ene puppen :) MEN, brystvorta er grei, men det brun/rosa som er rundt de er litt stort.. blir ikke det grusomt stygt med piercing da????

Men til høsten(mest sannsynlig) så skal jeg operere puppene mine myye større(silikon)... har lyst til å fikse det brun/rosa mindre også... men da kan jeg jo aldri amme når den dag kommer....hmm.......... dilemma..........

Skrevet (endret)

Slettet, Mie (mod)

Endret av Mie
Skrevet

Fikk muntlig bekreftelse av at det ikke var stygt at min brystvorte og areola (se hvilke vakre ord jeg lærer av kg) var større enn den andre. Men nå MÅ jeg lære meg å sove på ryggen eller på venstre side! Føler meg helt skambanket i dag :P

Skrevet

Aha christina aguliera røska den ut med hårbørsten! Takk gudene for at jeg har dreads og slipper den der da :)

Skrevet
Aha christina aguliera røska den ut med hårbørsten! Takk gudene for at jeg har dreads og slipper den der da :)

Men altså.. Er det mange som grer håret uten klær? :ler:

Hm, det kan bli et problem gitt, sover ALLTID på magen.

Eksen mener jeg heller burde ta i klitten :ler:

Nei takk.

Skrevet

Børstet sikkert håret etter hårvask! Da var jeg naken da det skjedde :P (altså hårbørsting, hårvask driver jeg da enda med :ler: )

Det er ikke SÅ vondt da hvis jeg har sovet på den, men merker det er litt ømt.. Det går nok over :)

Gjest Fruktfat
Skrevet

Men til høsten(mest sannsynlig) så skal jeg operere puppene mine myye større(silikon)... har lyst til å fikse det brun/rosa mindre også... men da kan jeg jo aldri amme når den dag kommer....hmm.......... dilemma..........

selvfølgelig kan du amme om du har silikon!? protesen blir jo lagt UNDER melkekjertlene, og noen ganger også muskelen, så det har ikke noe å si.

Skrevet
Børstet sikkert håret etter hårvask! Da var jeg naken da det skjedde :P  (altså hårbørsting, hårvask driver jeg da enda med :ler: )

Det er ikke SÅ vondt da hvis jeg har sovet på den, men merker det er litt ømt.. Det går nok over :)

Da er jeg med :ler:

Fikk det liksom ikke til å stemme, kle seg naken for å børste håret. Jeg grer meg ytterst sjeldent, har et ekstremt glatt hår, så har ikke så mye erfaring på det området :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...