Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2006 #22 Skrevet 14. februar 2006 De åpner 12! Og jeg som hadde mannet meg sånn opp og nesten slutte å holde på og spy! hehe. Men rett etter skolen så er puppen min ødelagt!
Gjest vimse Skrevet 14. februar 2006 #23 Skrevet 14. februar 2006 Kjenner jeg blir helt svimmel bare ved tanken, så et referat, med baaaare positive ord, forventes!
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2006 #24 Skrevet 14. februar 2006 Spør en gang til jeg ← Min ble ikke noe større.... men så har jeg jo dd-cup så det hadde ikke vært nødvendig heller
Blackjack Skrevet 14. februar 2006 #25 Skrevet 14. februar 2006 Men til dere som har/har hatt piercing i den ene brystvorta: blir den MYE større? Blir forskjellen mindre over tid? ← Er synlig når jeg ser på den, sambo ser det også hvis han først fokuserer på det. Men har aldri fått noen kommentarer på det nei.
Lassie Skrevet 14. februar 2006 #26 Skrevet 14. februar 2006 (endret) Jeg har ikke piercing i brystvorta selv, men Lassiemannen har i begge. Han har forøvrig to i den ene også. Han har ganske lav smerteterskel når det kommer til slikt, jeg var med da han tok den siste, og han klemte meg ganske hardt i hånda for å si det sånn Men han sier iallfall at det er verst akkurat der og da, at det er litt ubehagelig med en gang etterpå når du har tettsittende klær på o.l. Det går fort over, sier han. Bare vær forsiktig med en gang etterpå, de første dagene, så du ikke glemmer deg bort f.eks. når du skal sove og vrir deg rundt på magen. Det har Lassiemannen gjort, og det var ganske vondt etersom jeg skjønte. Forøvrig veldig enig med veslo; det er dritsexy Endret 14. februar 2006 av Lassie
-Fisken- Skrevet 14. februar 2006 #27 Skrevet 14. februar 2006 Ok Kan alle "typer" brystvorter ha percing? :klø: Eller må de være ganske store/utstående?
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #28 Skrevet 15. februar 2006 Trodde jeg svarte her i går? Dumme datavirus! Nåvel! Piercing er tatt, og jeg skreik ikke og det var ikke helvete som jeg trodde Var ikke verre enn å ta i overleppa, og nesa vinner ennå førstepremien som mest smertefull. Eneste ubehagelige var bussturen hjem, trafikkkork og da begynte piercingen å få det til å føles ut som noen befølte meg! Sånn at jeg måtte sitte helt stivt stille og med et brydd steinansikt jepp! Pinlige greier.. Våknet i dag at jeg lå og sov på puppen og det var jo ikke vondt heller :D
-Fisken- Skrevet 15. februar 2006 #29 Skrevet 15. februar 2006 GRattis! Så får vi se om jeg tørr å ta etterhvert
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #30 Skrevet 15. februar 2006 Takktakk Det er ikke noe verre enn andre steder, hvis det hjelper å lese! Som sagt var nesa 10 ganger verre, så denne var tømerrenna i dyreparken i forhold Også var det faktisk skitten-terje som gjorde det også, som jeg sa først ikke ville skje Men det var jo så billig der ;D
-Fisken- Skrevet 15. februar 2006 #31 Skrevet 15. februar 2006 Takktakk Det er ikke noe verre enn andre steder, hvis det hjelper å lese! Som sagt var nesa 10 ganger verre, så denne var tømerrenna i dyreparken i forhold Også var det faktisk skitten-terje som gjorde det også, som jeg sa først ikke ville skje Men det var jo så billig der ;D ← Hehe. Så lenge det er rent og billig, hvorfor ikke Smerte gjør meg ikke så mye, har piercing i tragus som visstnok? skal være det vondeste stedet å ta, men jeg lurer på om jeg har brystvorter som man ikke kan ha piercing i, de er liksom ganske små
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #32 Skrevet 15. februar 2006 Hva skjer hvis man har tidvis sjenerte brystvorter? Mine er liksom ikke roseknopper eller sukkerbiter (jmf en gammel tråd om pupper for de som husker den) hele tiden, hvordan går det da med piercing i den?
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #34 Skrevet 16. februar 2006 æsj d er sååååå støgt. ← ....og du er bare såååååååå uuuut azz.....
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #35 Skrevet 16. februar 2006 (endret) Hehe. Så lenge det er rent og billig, hvorfor ikke Smerte gjør meg ikke så mye, har piercing i tragus som visstnok? skal være det vondeste stedet å ta, men jeg lurer på om jeg har brystvorter som man ikke kan ha piercing i, de er liksom ganske små ← Hvor er tragus? :klø: Jeg har bittesmå brystvorter selv, men det gikk jo bra Sånn som ting er der nå, så dirrer det på en måte litt i den, kjennes fortsatt ut som jeg blir tatt på ikke så morro når ikke det er meningen at sånt skal skje hehe! :D Endret 16. februar 2006 av Towelie
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #36 Skrevet 16. februar 2006 æsj d er sååååå støgt. ← Hah, men jeg viser da ikke puppene mine til deg! Kjerring :D
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #37 Skrevet 16. februar 2006 Hva skjer hvis man har tidvis sjenerte brystvorter? Mine er liksom ikke roseknopper eller sukkerbiter (jmf en gammel tråd om pupper for de som husker den) hele tiden, hvordan går det da med piercing i den? ← Mine er også ganske sjenerte, jeg må klype og kjefte på dem når jeg skal ha sex, for de ser så uentustiastiske ut! Nå er jo brystvorta mi stiv hele tiden da, den roer seg vel ned etter noen dager.
-Fisken- Skrevet 16. februar 2006 #38 Skrevet 16. februar 2006 Hvor er tragus? :klø: Jeg har bittesmå brystvorter selv, men det gikk jo bra Sånn som ting er der nå, så dirrer det på en måte litt i den, kjennes fortsatt ut som jeg blir tatt på ikke så morro når ikke det er meningen at sånt skal skje hehe! :D ← Dette er tragus: (der han ekle mannen har piercing) http://www.bmezine.com/pierce/01-ear/A6020...bmegl218777.jpg Men jeg har ring da, ikke stang. Skal ta en piercing til i øret , så kan jo høre med piercern da, om brystvortene mine passer til piercing. Hvor mye betalte du?
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #39 Skrevet 16. februar 2006 Åh der er det fint! Min kostet 300 kr bare! Billig
-Fisken- Skrevet 16. februar 2006 #40 Skrevet 16. februar 2006 Oi! Her koster det minst 400, og den der i tragus kosta søren meg 500 kr Får vente til jeg skal besøke Rhiakath, så får jeg henne til å ta og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå