Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2006 #1 Skrevet 10. februar 2006 Har kjempelyst på dette, og lurte på om dere som har det har noen tips å komme med som jeg bør og ikke bør (om det er veldig vondt å ha klær utapå en tid etter osv) Og om noen fra kristiansand har, og vet om et sted jenter gjør det på deg. For jeg vil ikke blotte puppen til hvem som helst, spesielt ikke skitne terje!
Gjest Gitte Skrevet 10. februar 2006 #2 Skrevet 10. februar 2006 De fleste jeg kjenner som har det, har ikke hatt noen problemer med de.. Men ei jeg kjenner fikk infeksjon i brystvorta og måtte fjerne halve brystet omtrent..
Blackjack Skrevet 10. februar 2006 #3 Skrevet 10. februar 2006 Ikke noe vondt å ta det for meg iallefall. Men nå er ikke jeg blandt de mest følsomme der heller. Ikke noe problem med å ha på BH o.l heller, eneste er at du må være forsiktig hvis du har blondeundertøy e.l, fo hvis ringen/stangen først henger seg fast i noe er det jææææææævlig vondt! Men anbefaler deg faktisk å ta i begge jeg, jeg tok i bare en, og nå er den jeg hadde i større enn den andre... (men bare jeg som ser det altså, så ikke en enorm forskjell)
Gjest Elfrida Skrevet 10. februar 2006 #4 Skrevet 10. februar 2006 En venn av meg har piercet den ene brystvorta, og den er lett synlig større enn den andre. Ellers ingen spesielle problemer som jeg har hørt om.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #5 Skrevet 10. februar 2006 Har kjempelyst på dette, og lurte på om dere som har det har noen tips å komme med som jeg bør og ikke bør (om det er veldig vondt å ha klær utapå en tid etter osv) Og om noen fra kristiansand har, og vet om et sted jenter gjør det på deg. For jeg vil ikke blotte puppen til hvem som helst, spesielt ikke skitne terje! ← hahha.. gjør det på XO da.. i dronningens gate.. (i krysset der ikke så langt ifra videoteket...) jeg tok piercing i navlen der i sommer.. det er jo en dame som gjør det,hun er hyggelig å grei.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #6 Skrevet 10. februar 2006 ser det ik ke veldig rart ut når du har en trang genser/tskjorte over da? at det er en ring som stikker ut på ene brystet? :s
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2006 #7 Skrevet 10. februar 2006 ser det ik ke veldig rart ut når du har en trang genser/tskjorte over da? at det er en ring som stikker ut på ene brystet? :s ← Det er jo kanon-sexy!
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #8 Skrevet 10. februar 2006 veslo; det tror jeg ingen ting på. .
chriztine Skrevet 10. februar 2006 #9 Skrevet 10. februar 2006 Jeg hadde i begge to, men tok de ut for ca 1 år siden. Synes det gjorde utrolig vondt å ta de, men smerten gikk fort over. Jeg var flink til å rense, så hadde aldri noen problemer med de. Jeg angrer likevel på at jeg tok de pga arret jeg sitter igjen med nå. Er ikke stort, men likevel....
lil Skrevet 10. februar 2006 #11 Skrevet 10. februar 2006 Det var litt vondt å ta dem, men det gikk fort over! Jeg hadde dem i to år, fikk tilslutt en stygg betennelse så jeg tok dem ut. Savner dem skikkelig... ÅÅåååååååå.................Fikk lyst til å stikke nye!
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2006 #12 Skrevet 13. februar 2006 Tusen takk for svar alle sammen (stikke ut under toppen? Går ikke folk med bh i disse dager?) I morra går jeg og piercer meg da! Grøss! Kan noen fortelle ca hva jeg bør forvente? Har fra før i nesa og oppover ørene, overleppa og har hatt i navlen. Har også tatovering på armen. Dette tåler jeg vel da?
-Fisken- Skrevet 13. februar 2006 #13 Skrevet 13. februar 2006 Eg syns.. ← Jeg og Men til dere som har/har hatt piercing i den ene brystvorta: blir den MYE større? Blir forskjellen mindre over tid?
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2006 #14 Skrevet 13. februar 2006 Vær forberedt på at du kan bli litt svimmel etterpå. I hvertfall gikk jeg nesten i bakken en stund etter.
Dru Skrevet 13. februar 2006 #15 Skrevet 13. februar 2006 Tusen takk for svar alle sammen (stikke ut under toppen? Går ikke folk med bh i disse dager?) I morra går jeg og piercer meg da! Grøss! Kan noen fortelle ca hva jeg bør forvente? Har fra før i nesa og oppover ørene, overleppa og har hatt i navlen. Har også tatovering på armen. Dette tåler jeg vel da? ← Det er overraskende lite smerte involvert. Jeg har lav smerteterskel og er generelt pysete på slike ting, men det gikk helt greit med noen avledningsmanøvre fra pierceren. Viktig å følge renseanvisningene skikkelig, jeg tror jeg bare renset med lavendelblomst-avkok. Jeg tror det var det, jeg renset ikke med noe kjemisk i det hele tatt. Brystvortene kjentes ganske ømme i en ukes tid etterpå uten at dette ble noe problem. Hvis du tar ringer så må du vri og styre med de, og gjør det gjerne idusjen. Kommer en del lymfevæske den første tiden, og den stivner og greier. Viktig å bløte opp og fjerne den, ellers blir det rifter og slikt.
orakel Skrevet 13. februar 2006 #16 Skrevet 13. februar 2006 Jeg hadde i begge to, men tok de ut for ca 1 år siden. Synes det gjorde utrolig vondt å ta de, men smerten gikk fort over. Jeg var flink til å rense, så hadde aldri noen problemer med de. Jeg angrer likevel på at jeg tok de pga arret jeg sitter igjen med nå. Er ikke stort, men likevel.... ← Grodde hullene da du tok ut piercingene? Når man piercer brystvortene så ødelegger man jo noen melkekanaler. Talg fra melkekanalene kan komme ut i hullet. Etter at du tok ut piercingen har du hatt noe problem med opphoping av talg eller finner det andre utveier? Har du i det hele tatt hatt komplikasjoner etter at du tok dem ut, bortsett fra at du ikke liker arrene?
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2006 #17 Skrevet 13. februar 2006 syns ikke ringer er noe særlig i puppen, så blir stang Svimmelhet overlever jeg nok også.. Husker bare ei klassevenninne for 2 år siden tok meg med for å være "støttekontakt" for henne da hun skulle ta.. hørte bare et draps-skrik bak gardinet, så derfor er jeg litt skeptisk.
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2006 #18 Skrevet 13. februar 2006 Jeg tok piercing i den ene nippelen for halvannet år siden. Jeg husker jeg gispet i det hun damen stakk nålen igjennom og at jeg var overrasket over at det ikke var vondere. Etter som timene gikk ble det mer og mer pulserende smerte i nippelen som varte i noen par dager. Ellers ok. Desverre hadde jeg store problemer med min piercing som jeg var sååå glad i! Jeg renset den to ganger om dagen og vridde ofte på piercingen så den ikke skulle gro fast, men det hjalp ikke. Etter 13 mnd med store smerter og infeksjoner, falt den ut av seg selv! Da var jeg bare glad at jeg ikke hadde den mer for jeg hadde hatt så vondt så lenge. Men jeg må jo si at jeg savner den. Jeg var ganske så nasty da! thihi psst, dette var min erfaring, jeg regner med at jeg ikke skremte deg med den. Det er jo velkjent at enkelte kropper støter vekk "ukjente ting" på kroppen. Så jeg har ikke tenkt å ta en ny en, selv om jeg har litt lyst...
-Fisken- Skrevet 13. februar 2006 #19 Skrevet 13. februar 2006 Men til dere som har/har hatt piercing i den ene brystvorta: blir den MYE større? Blir forskjellen mindre over tid? ← Spør en gang til jeg
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2006 #20 Skrevet 14. februar 2006 Navlen min har presset ut piercing alle ganger, men det er fordi de har tatt den med så lite fett.. bare ei lita skinnfille.. håper ikke dette skjer med min pupp! Har merket jeg ikke klarer klorhexidin, så tror jeg bare holder meg til brudilin bare denne ganga. Det gjorde jeg på den jeg har i overleppa, og den har ikke blitt rød og fæl en eneste gang! Da går jeg i langfri på skolen og tar den, har jeg bestemt meg for! Ønsk meg lykke til :D (gruer meg litt til å gå med bh etterpå men dere sier jo det er ikke så ille så jeg stoler på den )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå