Gå til innhold

Har så lyst til å gjøre han LITT sjalu men hvordan?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde en kollega hintet om annen hadde jeg tatt det som et hint om å skygge banne. Alså at du gav signal at han va plagsom.

Anonymkode: 1dc01...964

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.5.2024 den 2.46):

Mange vil mene det er stygt men for meg er det essensielt å se at han faktisk kan bli påvirket av det. 

Vi er kjempe gode venner og kolleger og kjenner hverandre ut og inn. Vi er mye sammen. Har litt lyst til å få han sjalu, rett og slett i håp om å vekke han. Ingen av oss uttrykker noe. Tror jeg må gjøre det slik for å få en reaksjon. Men hvordan, nevne en dating side? Si at jeg er bedt på date? Faktisk gå på date? Vise meg med en? 

Noen råd? 

Anonymkode: c1bc9...a7d

Å prøve å gjøre noen sjalue, bare for å se om dem blir sjalu er desidert det teiteste jeg kan tenke meg....Bare usikre mennesker gjør slikt...

Hvorfor føler du at du må vekke han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er altså essensielt for deg å se han bli sjalu..

Slik atferd har en diagnose, du vet det? 

Er det rart mange menn har mistet helt troen på kvinner. 

Anonymkode: 6c6da...7c8

har mistet troen på kvinner, henger på kvinneguiden. Like logisk som å oppsøke biblioteket og fortelle alle at du ikke leser bøker lenger. Hehe. Altså. Men du driter vel i det, tenker jeg. 

Anonymkode: 553e1...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og å gjøre noen sjalu er for øvrig patetisk, så sykt waste med energi. Bedre å bare skrive i pannen at man er retard. 

Anonymkode: 553e1...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...