Gå til innhold

Har så lyst til å gjøre han LITT sjalu men hvordan?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange vil mene det er stygt men for meg er det essensielt å se at han faktisk kan bli påvirket av det. 

Vi er kjempe gode venner og kolleger og kjenner hverandre ut og inn. Vi er mye sammen. Har litt lyst til å få han sjalu, rett og slett i håp om å vekke han. Ingen av oss uttrykker noe. Tror jeg må gjøre det slik for å få en reaksjon. Men hvordan, nevne en dating side? Si at jeg er bedt på date? Faktisk gå på date? Vise meg med en? 

Noen råd? 

Anonymkode: c1bc9...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor det? Jeg hadde tenkt du var opptatt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekk deg litt tilbake. Bli litt mer «utilgjengelig». Ikke vær så «på» som du kanskje har vært hittil? Svar senere, noen ganger ikke i det hele tatt. Når han spør sier du at du glemte det. Jo mindre oppmerksomhet du gir han kommer han til å bli mer interresert. 

Anonymkode: 193e7...63d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2024 den 3.10):

Trekk deg litt tilbake. Bli litt mer «utilgjengelig». Ikke vær så «på» som du kanskje har vært hittil? Svar senere, noen ganger ikke i det hele tatt. Når han spør sier du at du glemte det. Jo mindre oppmerksomhet du gir han kommer han til å bli mer interresert. 

Anonymkode: 193e7...63d

Jeg hadde tenkt at nå har hun funnet seg noen eller mista interessen.

Anonymkode: 15b10...2aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså essensielt for deg å se han bli sjalu..

Slik atferd har en diagnose, du vet det? 

Er det rart mange menn har mistet helt troen på kvinner. 

Anonymkode: 6c6da...7c8

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare spørre han TS? Vise at du er moden og kan kommunisere. Be han med på en date f.eks.

Det du ønsker å prøve vil bare si han en ting og det er at du ikke er interessert. 

Anonymkode: 2cdf7...dd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.5.2024 den 2.46):

 

Noen råd? 

Anonymkode: c1bc9...a7d

La være.

Mest sannsynlig vil du forverre relasjonen. Han vil syntes du er utrolig barnslig og ganske klein.

Anonymkode: f22ac...b10

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2024 den 3.10):

Trekk deg litt tilbake. Bli litt mer «utilgjengelig». Ikke vær så «på» som du kanskje har vært hittil? Svar senere, noen ganger ikke i det hele tatt. Når han spør sier du at du glemte det. Jo mindre oppmerksomhet du gir han kommer han til å bli mer interresert. 

Anonymkode: 193e7...63d

Jøss. Dette er oppskriften på hvordan få meg uinteressert. Jo mindre «på» dama er, jo mindre initiativ hun viser, jo mindre på er jeg. Det er sånn man effektivt dreper en relasjon 😊

Anonymkode: f22ac...b10

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falskspill er falskspill, og sier mye om hvordan du er. Man ER det man gjør. 

Hva med å heller være så modig at du bare ber ham på date? Da ER du tøff (istedenfor falsk). 

  • Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Trolltunge said:

Falskspill er falskspill, og sier mye om hvordan du er. Man ER det man gjør. 

Hva med å heller være så modig at du bare ber ham på date? Da ER du tøff (istedenfor falsk). 

Dette! Nå er jeg kvinne, men hadde avskrevet en mann som hadde indikert at hans interesse lå et annet sted.

Denne oppførselen er feig, og tyder på en unnvikende og usikker personlighet, synes jeg. Vær modig og voksen, og be mannen ut, eller flagg interesse på en helt tydelig måte!

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2024 den 2.46):

Mange vil mene det er stygt men for meg er det essensielt å se at han faktisk kan bli påvirket av det. 

Vi er kjempe gode venner og kolleger og kjenner hverandre ut og inn. Vi er mye sammen. Har litt lyst til å få han sjalu, rett og slett i håp om å vekke han. Ingen av oss uttrykker noe. Tror jeg må gjøre det slik for å få en reaksjon. Men hvordan, nevne en dating side? Si at jeg er bedt på date? Faktisk gå på date? Vise meg med en? 

Noen råd? 

Anonymkode: c1bc9...a7d

Om jeg hadde hatt et fnugg av følelser for deg ville de forsvunnet umiddelbart.

Å leke barnslige leker sluttet vel normale folk med i 12-års alderen.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2024 den 2.46):

Mange vil mene det er stygt men for meg er det essensielt å se at han faktisk kan bli påvirket av det. 

Vi er kjempe gode venner og kolleger og kjenner hverandre ut og inn. Vi er mye sammen. Har litt lyst til å få han sjalu, rett og slett i håp om å vekke han. Ingen av oss uttrykker noe. Tror jeg må gjøre det slik for å få en reaksjon. Men hvordan, nevne en dating side? Si at jeg er bedt på date? Faktisk gå på date? Vise meg med en? 

Noen råd? 

Anonymkode: c1bc9...a7d

Åhh herregud..er du 14 år gammel? 

Hadde du spillt mot meg hadde jeg avslørt deg og mista interressen totalt. Vær voksen og be mannen på date du.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert han er interisert, om han var det har han kanskje allerede prøvd seg. Kanskje han tenker dere er venner?

Anonymkode: 7a525...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For mange år siden hadde jeg en romanse med en fyr som bodde i samme studentbolig som meg, men så møtte han drømmedama på sommerferie. Jaja, det er jo slikt som skjer, men han holdt på i ukesvis etterpå med å fortsatt sende meg meldinger i ny og ne ("planer for helgen?"), og deretter fortelle om SINE helgeplaner med dama og om hvor fin og sexy hun er. Veldig spesiell oppførsel, og jeg har lurt på hva slags personlighetsforstyrrelse som er årsak til at folk oppfører seg sånn?

Anonymkode: a6f5e...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2024 den 0.46):

Mange vil mene det er stygt men for meg er det essensielt å se at han faktisk kan bli påvirket av det. 

Vi er kjempe gode venner og kolleger og kjenner hverandre ut og inn. Vi er mye sammen. Har litt lyst til å få han sjalu, rett og slett i håp om å vekke han. Ingen av oss uttrykker noe. Tror jeg må gjøre det slik for å få en reaksjon. Men hvordan, nevne en dating side? Si at jeg er bedt på date? Faktisk gå på date? Vise meg med en? 

Noen råd? 

Anonymkode: c1bc9...a7d

Hva om å be han ut på date? Jeg blir ikke sjalu av meg. Så hadde du prøvd å gjøre meg sjalu, så hadde du egentlig bare vist meg at du ikke er så gira på meg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt råd er å holde deg unna menn totalt, inntil du har fått orden på hodet ditt. 
"Mange mener det er stygt..." JA, fordi det ER stygt!!!! 

Er det en ting jeg holder meg laangt unna så er det toxic damer og damer som driver med psykisk manipulasjon. 

Det var forresten en jente en gang som begynte å gjøre ting for å gjøre meg sjalu. Jeg har aldri snakket med henne siden.

 

Anonymkode: ab3b0...3c6

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så utrolig toxic. Inviter ut på date om du vil ha noe mer med han. Ikke ty til mind games. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Don't be a " pick me " - girl....med spill i ermet. 

Det er drepen for menn og din egen selvaktelse 🌹 ...ingenting langvarig eller sunt kommer utav det. 

Dersom du var  HANS menneske ville han gjort et forsøk allerede. Hvor ingen tvil var tilstede. 

Han liker deg garantert.men det stopper der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havspeil skrev (1 time siden):

Don't be a " pick me " - girl....med spill i ermet. 

Det er drepen for menn og din egen selvaktelse 🌹 ...ingenting langvarig eller sunt kommer utav det. 

Dersom du var  HANS menneske ville han gjort et forsøk allerede. Hvor ingen tvil var tilstede. 

Han liker deg garantert.men det stopper der. 

Det er dumt å dra konklusjoner når man faktisk ikke vet svaret. Eneste måten å være sikker er ved å spørre.

Jeg har et vennepar som var hverandres bestevenner i over 20 år. Alle rundt dem kunne se hvor godt de passet i lag, og vi nevnte dette for dem i ny og ne. Men ingen av dem turte å ta steget. En dag, med litt alkohol innabords tok den ene steget og spurte om de kanskje bare skulle prøve. Nå er de samboere og har barn. Det herligste paret jeg kjenner.

Det finnes ingen regel for hvem som skal prøve seg, ingen regel for hva som er å vise interesse eller ikke. Vi er så ulike og usikre, og går glipp av mye bra fordi vi ikke tørr. Det du legger opp til her TS er å spille på nettopp usikkerhet. Og du viser at du er villig til å være uærlig for å prøve å få det som du vil. Ingenting med ditt «essensielle» behov utstråler noe som kan være med på å skape noen trygghet i et potensielt forhold. 

Om du liker han, og har lyst å finne ut om han liker deg, må du nesten bare ta mot til deg og spørre. Før den tid er du ikke klar for noe seriøst
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan høres ut som ts er en manipulerende person som denne fyren burde styre unna.
Hun later som hun er en venn, men holder ut i posisjonen fordi hun ikke er ærlig om sine intensjoner.
Venner blir genuint glade for at andre går på date, ikke sjalu. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...