Gå til innhold

Har et lite «luksusproblem» med for mange elskere…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så lenge de ikke vet om hverandre, vil garantert minst en av de utvikle følelser, med mindre de er helt blottet fra å kunne føle noe for andre mennesker, f.eks. psykopater.

Anonymkode: 128f6...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 20.23):

Nå får jeg sikkert så ørene flagrer, men det får gå..

Jeg er en voksen dame på 50 som har flørtet litt rundt omkring en periode. Det hele startet med en elsker akkurat i det jeg kom ut av et langt og tråkig ekteskap. Etterhvert har jeg blitt godt kjent med tre menn til som stadig har kommet meg nærmere inn på livet og jeg ligger jevnlig med disse også. Ingen av mennene vet om hverandre, men alle bruker kondom. Alle er svært flotte menn, topp trente og interessante å være rundt på alle vis.

Er jeg helt på jordet, bør jeg avslutte relasjonen med noen av de for å ikke ha for mange..? Andre som har vært i liknende situasjon? 

Anonymkode: 4cb9a...09b

Sikkert veldig gøy å nyte friheten og prøve flere menn nå. Men det virker allerede som om du er interessert i alle? Kanskje du bare må være ærlig med de? Du lurer de jo om du ikke spiller med åpne kort. Om det utelukkende var sex, hadde det sikkert vært lettere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de fleste høres det nok ikke akkurat ut som luksus å måtte sjonglere fire menn. I steden for å si «kos deg og nyt all den deilige sexen» som de fleste her sier, så tenker jeg at det nok er en grunn til at du skriver inn her. Det nytter jo ikke å utvikle en dypere relasjon til fire stykker, og kanskje det er det du savner innerst inne.

For hvis alt er bare stas og gøy, hvorfor skulle du da skrive her og presenterer situasjonen som et problem?

Anonymkode: 61d9c...aa6

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/7/2024 at 9:05 PM, homber said:

Tror ikke de fleste menn bryr seg. 

De ligger jo gjerne med prostituerte de vet har hatt 3-4 kunder samme dag. 

Bra dere bruker kondom.

De fleste menn står nok helst over akkurat det altså 🤣

Anonymkode: dc41e...648

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt syn er at flere elskere er greit det. Dog er det slik jeg ser det noe uetisk om du ikke er tydelig på hvor du står med tanke på følelser, definisjon av relasjonen og det at de ikke vet av en annen. Du hindrer mennene fra å kunne ta gode hensyn til seg selv. En annen ting er hvordan du selv trives med flere.

Jeg var igjennom ett år hvor jeg testet meg fram seksuelt. Jeg fant ut at flere sexpartnere ikke var noe jeg trivdes med.

Erfaringer fra opplegg med flere involverte er at det å unnlate å si relevante ting, la være å spille med åpne kort og opptre utillitsvekkende, er noe som ofte leder til trøbbel, også kalt drama og problemer. Sex for sexens del er helt nydelig, fram til noen former for ubehagelige konsekvenser kommer. Jeg foretrekker opplegg hvor både jeg og de involverte er interessert i å ta tak i utfordringer og finne løsninger.

Anonymkode: b8579...e43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 20.23):

Nå får jeg sikkert så ørene flagrer, men det får gå..

Jeg er en voksen dame på 50 som har flørtet litt rundt omkring en periode. Det hele startet med en elsker akkurat i det jeg kom ut av et langt og tråkig ekteskap. Etterhvert har jeg blitt godt kjent med tre menn til som stadig har kommet meg nærmere inn på livet og jeg ligger jevnlig med disse også. Ingen av mennene vet om hverandre, men alle bruker kondom. Alle er svært flotte menn, topp trente og interessante å være rundt på alle vis.

Er jeg helt på jordet, bør jeg avslutte relasjonen med noen av de for å ikke ha for mange..? Andre som har vært i liknende situasjon? 

Anonymkode: 4cb9a...09b

Så lenge du vet at de andre ikke har følelser for deg og ikke vil ha noe mer en sex og dere bruker beskyttelse så tenker jeg det er fair. Men du burde kanskje luke ut de personene som ikke synes det er greit sånn at de får et valg. 

Anonymkode: 651e3...f98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ikke meg du siterer, men jeg svarer likevel. Jeg er en kvinne som er under halvparten av 90, og som ikke er bitter. Jeg synes tømmestasjon høres litt sexy ut jeg da, ser ikke helt hva som er så negativt med det…

Anonymkode: 100a0...7b1

Tømmestasjon forbinder jeg med dårlig sex rett og slett....Da er det bare inn og ut, og ferdig med det...Så det ser jeg på som et veldig negativt begrep.

Tenker sex henger sammen med nytelse,.og ville gjøre hverandre godt💕🪷. Så, så lenge Ts er fornøyd med slik ho har det, så er jo det bare flott synes jeg. Sex er sunt slik som andre skrev. Signerer den 🏆. Enten med seg selv, eller sammen med en du er glad i 💕🪷

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minitroll skrev (4 timer siden):

Sikkert veldig gøy å nyte friheten og prøve flere menn nå. Men det virker allerede som om du er interessert i alle? Kanskje du bare må være ærlig med de? Du lurer de jo om du ikke spiller med åpne kort. Om det utelukkende var sex, hadde det sikkert vært lettere. 

Ts her..Jeg er ikke interessert i noe forhold, kun sex og spenning. Likevel blir det jo en form for relasjon når man blir såpass kjent som man gjør etterhvert. Er litt spent på hvor lenge jeg kan holde på disse elskerne…Jeg har aldri vært i en slik situasjon før, er derfor jeg lurer litt.

Anonymkode: 4cb9a...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva består problemet i? Og hvorfor kaller du det et luksusproblem?

Anonymkode: 61d9c...aa6

Ikke hvis han som vil ha mer er poly og de spiller med åpne kort 😅

Anonymkode: 35e01...57b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For de fleste høres det nok ikke akkurat ut som luksus å måtte sjonglere fire menn. I steden for å si «kos deg og nyt all den deilige sexen» som de fleste her sier, så tenker jeg at det nok er en grunn til at du skriver inn her. Det nytter jo ikke å utvikle en dypere relasjon til fire stykker, og kanskje det er det du savner innerst inne.

For hvis alt er bare stas og gøy, hvorfor skulle du da skrive her og presenterer situasjonen som et problem?

Anonymkode: 61d9c...aa6

Ts her. Ja dette er ganske nytt for meg. Inntil for et år siden hadde jeg kun ligget med han som nå er eksmannen min. Det å sjonglere fire menn kan sikkert bli slitsomt i lengden. De vil alle ha en bit av meg litt sånn gjennom dagen (på snap/melding), og det er nydelig når vi møtes for sex. Det er tanker rundt alt dette som gjør at jeg skriver her inne, lurer litt på hvordan alt dette vil gå fremover. Selv om ingen vet det selvsagt så er det godt å høre hva andre tenker og har erfart.

Anonymkode: 4cb9a...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke klart å sjonglere så mange «mentalt», det hadde stresset meg mer en jeg hadde kost meg med det og jeg hadde hatt dårlig samvittighet for om jeg lurte noen. Avklaring med alle om at du ikke er eksklusiv men at du har flere som du har ett slikt «forhold» til så tenker jeg det er greit. Litt kjedelig å sitte igjen senere når leken ikke er så god lenger å føle at man har brukt noen. Det hadde ikke jeg klart å leve med. 

Anonymkode: d22e2...3e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullsyrevann skrev (13 timer siden):

Njaaa. Det er realiteten som er dum. Skulle ønske man kunne gjøre hva man ville seksuelt uten konsekvenser, men de fleste menn har jaktinstinktene godt på plass å vil ikke noe seriøst med en dame de kom i buksa på før de ble kjent på andre måter. Mye av den relasjonelle spenningen forsvinner. Mange mannfolk er langt mer tradisjonelle enn de fremstår, og gir seg selv og andre menn frikort for sporadisk sex i forhold til oss kvinner. Jeg hører hvordan menn snakker, oppfører seg, ser på kvinner, og hvem de til syvende og sist blir sammen med. Det er ikke Mette han gangbanga med en kompis, eller lå med på første tinderdate uten at det startet med middag for to. I så fall er det sjelden vare. 

Hvis det ender med forhold, noe mer. Det kan skje. Man kan bli glad i hverandre, sex utløser det hos mennesker hvis det skjer jevnlig. Men risken er ikke verdt det. Jeg vet når jeg vil ha type, og når jeg kun er på jakt. Dater jeg for partner er beina lukket frem til det er sosialt akseptabelt å spre de. Marerittscenario er å ligge med den perfekte mannen på første date for så å bli krysset av lista fordi det gir avsmak. 

Hilsen en som overhodet ikke er prippen eller slutshamer. Jeg har sett mer tak enn Michelangelo for pokker. Er det noe jeg er redd for så er det at mannen jeg elsker innerst inne ikke skal respektere meg og mine verdier. Da lyver jeg heller om den såkalte bodycounten, så kan han heller lure på hvor jeg har evnene mine fra :P

Don't hate the player, hate the game, og alt det der. Man må være veldig ærlig om sosiale konvensjoner når man ligger rundt, hvis ikke risikerer man å bli såret eller å sitte der å stille spørsmål med sin egen verdi hvis det går galt. Jeg skulle ønske de fleste menn bare ga F, men de har en lei tendens til å kategorisere kvinner. 

Ts her. Du har mange gode poeng og jeg liker måten du formulerer deg på, spesielt Michelangelo sammenlikningen likte jeg godt😅🥰

Anonymkode: 4cb9a...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

For de fleste høres det nok ikke akkurat ut som luksus å måtte sjonglere fire menn. I steden for å si «kos deg og nyt all den deilige sexen» som de fleste her sier, så tenker jeg at det nok er en grunn til at du skriver inn her. Det nytter jo ikke å utvikle en dypere relasjon til fire stykker, og kanskje det er det du savner innerst inne.

For hvis alt er bare stas og gøy, hvorfor skulle du da skrive her og presenterer situasjonen som et problem?

Anonymkode: 61d9c...aa6

Muligens for å skryte av hvor populær hun er

Endret av Mayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...