Gå til innhold

Har et lite «luksusproblem» med for mange elskere…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

cassio skrev (1 time siden):

Noen damer liker menn som er lett på tråden og enkle å få et ligg med. 
Noen damer ønsker ikke å gå inn i et nytt, forpliktende forhold etter å ha vært gift i mange år. 

Enig !  + at " Just because he`s good for your hole, doesn`t mean he`s good for your soul " .... dessverre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres litt anstrengende ut å forholde seg til så mange? Jeg ser uansett for meg at det må være en gylden anledning til oppleve trekant. Blant fem menn, er det garantert to av dem som blir med på det.

Anonymkode: be7ac...49f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke redd for livmorhalskreft? Det smitter med hyppige partnere. Og merker ikke mennene kondomlukt av deg? At du alltid er 'brukt' der nede? 

Anonymkode: dc299...7bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤮

Anonymkode: e7a48...7a9

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå får jeg sikkert så ørene flagrer, men det får gå..

Jeg er en voksen dame på 50 som har flørtet litt rundt omkring en periode. Det hele startet med en elsker akkurat i det jeg kom ut av et langt og tråkig ekteskap. Etterhvert har jeg blitt godt kjent med tre menn til som stadig har kommet meg nærmere inn på livet og jeg ligger jevnlig med disse også. Ingen av mennene vet om hverandre, men alle bruker kondom. Alle er svært flotte menn, topp trente og interessante å være rundt på alle vis.

Er jeg helt på jordet, bør jeg avslutte relasjonen med noen av de for å ikke ha for mange..? Andre som har vært i liknende situasjon? 

Anonymkode: 4cb9a...09b

Så lenge du ikke lurer noen, har lovet monogami og er likegyldig til om de igjen også ligger med andre er det ikke noe galt i det..?

Hvorfor er dette er problem?

Har selv flere elskere, men har spilles det med helt åpne kort og alle vet at det treffes andre..

Anonymkode: 35e01...57b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke redd for livmorhalskreft? Det smitter med hyppige partnere. Og merker ikke mennene kondomlukt av deg? At du alltid er 'brukt' der nede? 

Anonymkode: dc299...7bf

Hva har du røyka??

Hvor lenge tror du kondomlukt sitter i?

Og hvis man blir langvarig synlig "brukt" etter litt pikk, hva tror du en baby ville gjort?

Slutt å shame folk, det oser misunnelse.

Anonymkode: 35e01...57b

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva har du røyka??

Hvor lenge tror du kondomlukt sitter i?

Og hvis man blir langvarig synlig "brukt" etter litt pikk, hva tror du en baby ville gjort?

Slutt å shame folk, det oser misunnelse.

Anonymkode: 35e01...57b

Ellers takk. Hva er det å være misunnelig på?? Æsj! Ligge rundt med fremmede folk som også putter penis inn i andre. Nei, fri og bevare meg vel. Jeg har det helt fint med en mann og deler meg ikke ut til andres forlystelse. Min kropp er verdt så mye mer enn det!

Anonymkode: dc299...7bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ikke redd for livmorhalskreft? Det smitter med hyppige partnere. Og merker ikke mennene kondomlukt av deg? At du alltid er 'brukt' der nede? 

Anonymkode: dc299...7bf

Haha, kondomlukt! 😂 
 

Newsflash: Man blir ikke mer «brukt» nedentil jo mer man har sex. Hadde det vært tilfelle, hadde jo alle rundbrenner-menn hatt pikker tynne som en HB-blyant…

Endret av Lorieen
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

🤮

Anonymkode: e7a48...7a9

Sjalu eller?

Det må være vondt å tro alle deler ens syn på livet.

De mennene jeg er borti er voksne nok til å vite at flere partnere ikke sier noe som helst om hvor "lett" man er å plukke opp.

Anonymkode: 35e01...57b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ellers takk. Hva er det å være misunnelig på?? Æsj! Ligge rundt med fremmede folk som også putter penis inn i andre. Nei, fri og bevare meg vel. Jeg har det helt fint med en mann og deler meg ikke ut til andres forlystelse. Min kropp er verdt så mye mer enn det!

Anonymkode: dc299...7bf

Du ilegger jo andre mennesker verdier utifra dine meninger, og egen trangsynthet. Det eneste "æsj" i denne tråden er voksne mennesker som rakker ned på andre som har tatt andre valg i livet enn dem selv. 

Kroppen MIN fortjener å bli verdsatt og begjært av mer enn bare en. Og hva DIN kropp er verdt, bestemmer du. Uten at jeg takker ned på deg.

Hvorfor sier du fremmede når dette er faste partnere? 

Anonymkode: 35e01...57b

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ikke redd for livmorhalskreft? Det smitter med hyppige partnere. Og merker ikke mennene kondomlukt av deg? At du alltid er 'brukt' der nede? 

Anonymkode: dc299...7bf

At du er "brukt" der nede? 🤣

Om man som 50 år gammel kvinne har flere elskere samtidig så tyder det på et underliv som sitter på en kvinne som vet hva hun holder på med. Ergo har hun en vagina som er misunnelsesverdig aktiv. Hun er voksen nok til å ta sin intimhelse på alvor, og dusjer antakeligvis jevnlig. "If you don`t use it, you lose it" er noe vi gamle får høre jevnlig, kudos til TS som tar dette på alvor.

Anonymkode: 0cf28...60a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt i det. Men det er liten sjans for at det blir noe varig med de eller at de ser på deg som damemateriale. Så kryss fingrene for at du ikke blir forelsket. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke redd for livmorhalskreft? Det smitter med hyppige partnere. Og merker ikke mennene kondomlukt av deg? At du alltid er 'brukt' der nede? 

Anonymkode: dc299...7bf

Herregud du kan umulig ha praktisert hygienisk å ansvarlig sex selv, eller så er du naiv å har lite erfaring. Ja det kan ha uheldige konsekvenser hvis man jevnlig har ubeskyttet sex (spesielt hvis fyren har dårlig hygiene nedentil). Men en voksen dame med flere partnere bruker da beskyttelse. Håper jeg, for TS sin del. Hvis hun får klamma blir det en ringerunde, å det er det ingen som syns er gøy. 

Er da mer ekkelt med folk som ikke renser sexleketøyene sine skikkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullsyrevann skrev (3 minutter siden):

Herregud du kan umulig ha praktisert hygienisk å ansvarlig sex selv, eller så er du naiv å har lite erfaring. Ja det kan ha uheldige konsekvenser hvis man jevnlig har ubeskyttet sex (spesielt hvis fyren har dårlig hygiene nedentil). Men en voksen dame med flere partnere bruker da beskyttelse. Håper jeg, for TS sin del. Hvis hun får klamma blir det en ringerunde, å det er det ingen som syns er gøy. 

Er da mer ekkelt med folk som ikke renser sexleketøyene sine skikkelig. 

Kjære vene nå roter du fælt.

Hpv viruset kan smitte veldig lett, og er noe de fleste over en viss alder har. Det er dette som menes med frykt for kreft, ikke klamydia. 😅

Man kan sjekke seg for dette hos legen og kjøpe vaksine for ca 1500 kr. Den bør både kvinner og menn ta da hpv også gir forhøyet risiko for kreft hos menn.

Anonymkode: 35e01...57b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullsyrevann skrev (14 minutter siden):

Det er ikke noe galt i det. Men det er liten sjans for at det blir noe varig med de eller at de ser på deg som damemateriale. Så kryss fingrene for at du ikke blir forelsket. 

Huff, for en dum kommentar..

Anonymkode: 35e01...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er disse mennene single? Siden det var lett å finne. De opptatte er de enkleste, de står nærmest i kø… 

Anonymkode: 8ad61...806

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at enkelte kvinner er tømmestasjon for flere. Behovet er der!

Anonymkode: f333b...5c4

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fint at enkelte kvinner er tømmestasjon for flere. Behovet er der!

Anonymkode: f333b...5c4

Så damene er tømmestasjoner mens menn bare får utløp for sin naturlige drift? 50-tallet ringer forresten og vil ha deg tilbake. Kjerring.

Anonymkode: d3e90...beb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Fint at enkelte kvinner er tømmestasjon for flere. Behovet er der!

Anonymkode: f333b...5c4

Tømmestasjon faktisk😂 enten er du 90 år, eller jævla misunnelig. Bitterheten har du godt plassert. 

Anonymkode: 8ad61...806

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...