Gå til innhold

Det umulige livet som lavtlønnet mann, innadvendt, under middels utseende. Helt sjanseløst.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

33 % av alle menn er ikke gode nok til å bli fedre i kvinners øyne. Tallenes tale er klar. Det hjelper ikke deg, sikkert. Men det er iallefall hundretusener av menn i samme båt i Norge.

Anonymkode: d6d89...76c

I disse 33 prosent inngår også FRIVILLIG barnløse menn. Og det er en hel del av dem. Du får heller ikke noen barn av å ha uforpliktende sex med en kvinne som bruker prevensjon. 

Anonymkode: 683d1...f2c

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er det de sier. Rett ut. At de ikke får pult. At ingen kvinner (les pene, unge, tynne kvinner) vil pule dem. 

_Alle_ menn som klager?

Anonymkode: 51c22...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 5/6/2024 at 10:50 PM, AnonymMisbruker said:

Eh, har du lest om alle ubrukelige mannfolk her eller? Var en fyr som sa opp jobben sin uten å si ifra til kjerringen så satt de med kun en inntekt. Og hun kastet ikke han på dør umiddelbart. 

Mange som får juling av mannen og vil likevel bli også. 

Du må nok slutte å sammenligne deg selv med de som har det bedre enn deg, og heller tenke at du kunne vært mye mye MYE verre. 

Selv narkiser klarer å finne seg dame. 

Utseendet har heller ikke mye å si for alle. Har sett noen 10'ere damer som er sammen med menn som er langt under utseendemessig, men er stabile og greie folk. Og det er absolutt viktigere. 

Men kanskje ikke sikt deg inn på en supermodell. Sikt realistisk så skyter du sikkert gullfuglen før eller siden. 

Er nok ikke så perfekt formulert dette her, men poenget mitt er: det er helt sikkert håp for deg om du er oppegående i hodet. 

Dette må være skrevet av et fullstendig hult menneske. Med masse likes :vetikke: 

Hvordan er det mulig å svare slik på TS problemstilling?

Anonymkode: 65d2e...341

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 5/7/2024 at 4:57 AM, AnonymBruker said:

Hva jeg som kvinne kunne tenkt om det du skrev:

Han har fast jobb og er en stødig arbeidstaker som beholder jobben. Han er rolig og stillest tjern har dybest grunn. Han ønsker barn og familie.

Anonymkode: b6722...85a

Dette. Det handler om tankegangen og om man trives med livet. Det som er negativt kan fremstilles på en positiv måte. Det er litt markedsføringsstrategier når man skal selge seg inn til en annen part! 

Dessuten, nå vet jeg ikke hvordan du ser ut TS, men mye er gjort med en fin skjorte, olabukse og en fin hårfrisyre. 

Anonymkode: 7ad92...444

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 5/6/2024 at 10:43 PM, AnonymBruker said:

Du ække aleine. Det er mange som har'e sånnnn

Anonymkode: 81e0c...8d3

Som i følge noen ikke egentlig handler om vinteren men om en annen slags "snø". Mtp avsenderen er det ikke utenkelig.

Anonymkode: 9e253...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.5.2024 den 22.57):

Selv som fattig NAV-er i Norge er du fortsatt blant de 1% rikeste i verden. Du er en lottogevinst for millioner av kvinner i Asia, Afrika, Sør-Amerika...

Anonymkode: 52941...e9a

Passportbroes, reine epidemien.🙂

Anonymkode: c6c9c...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg jobber også i et svært lavlønnet yrke. Kunne forsåvidt ikke falt meg inn å bry meg om hva en potensiell partner jobbet som. Kanskje om de var leiemorder 😛

Anonymkode: 35c9d...070

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Men som jeg sier; ikke hele livet. Så jeg er et produkt av årevis med dårlige erfaringer.

Jeg hadde en naiv tro på at ting skulle ordne seg for meg frem til starten av 30-årene. Da trodde jeg det holdt å være meg selv, faktisk. Men det var jo aldri godt nok det.

Samfunnet knekker enkelte av oss menn. Det er lett å se på selvmordsstatistikken.

Anonymkode: 2e5ec...965

Det som er skummelt er når man presenterer det som at menn tar livet sitt fordi de ikke får pult. Det blir like absurd som å si at de som tar livet sitt gjør det fordi de har skjeggvekst.

Anonymkode: 33808...7b6

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette må være skrevet av et fullstendig hult menneske. Med masse likes :vetikke: 

Hvordan er det mulig å svare slik på TS problemstilling?

Anonymkode: 65d2e...341

Det er ikke så motiverende å høre at en masse drittsekker av menn både får partner og barn, bare fordi de har utseende, sjarm eller status.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Det som er skummelt er når man presenterer det som at menn tar livet sitt fordi de ikke får pult. Det blir like absurd som å si at de som tar livet sitt gjør det fordi de har skjeggvekst.

Anonymkode: 33808...7b6

Det var dine ord og DIN tolkning. Tror du jeg bare snakker om sex her? Jeg har postet på singelforumet og ikke sexforumet.

Hvis du ikke tror at menn har et vanlig følelsesliv som alle andre har, er du rimelig på bærtur. Tror du ikke flere tiår med konstant avvisning gjør noe med deg? Uten nærhet, verken fysisk eller mentalt.

Kvinner må slutte å innbille seg at alt handler om sex for menn. Hadde jeg vært desperat nok hadde jeg sikkert kunne hatt sex med kvinner jeg egentlig ikke tenner på. Men det er sikkert galt det også, for da har jeg jo skyhøye krav.

Hadde jeg blitt lykkelig av å ligge med en jeg ikke tenner på? Nei, selvsagt ikke. Så da gjør jeg ikke det. Er på ingen måte desperat etter å ha sex.

Men bare fordi jeg starter en tråd som dette lager kvinner seg en "virkelighet" om at dette er en desperat, bitter og kvinnehatende mann som kun vil ha sex med tynne, unge modeller.

Som selvfølgelig er helt, helt feil.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kan du ikke bare begynne med en hobby da? Noe som gjør at du kommer deg ut litt og gir deg litt engasjement i hverdagen. Målet er å lære seg en ny skill, treffe nye folk, få venner, treffe damer, være hyggelig, solid og pålitelig. Vise at du finnes og er en bra kar. Jeg ville fokusert på slike ting. Når du har etablert litt lykke som står på egne ben, så kan du tenke på å etablere en konto på Tinder eller møte en dame.. 

Anonymkode: d8b34...c95

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.5.2024 den 22.41):

Jeg leste nettopp i fagforbundet sitt blad som jeg får i posten av og til. Jeg fant ut av at jeg er blant de 10 % lavest lønnede i Norge. Det er ganske tragisk når man har et fagbrev og har 6 års ansiennitet, samt 100 % fast jobb.

Bare det alene er nok til å sikre et evig liv som singel og barnløs. På toppen av det hele er jeg innadvendt og utseendet er i beste fall ok. Fortell meg HVORDAN jeg skal kunne ha selvtillit og god selvfølelse da? Samfunnet forteller meg at jeg er mislykket på alle plan.

Har ingen forutsetninger for å finne jobb med bedre lønn. Det er naivt å tro, spesielt med mine utfordringer. Måtte tatt en helt ny utdannelse- det har jeg verken evner eller overskudd til. Dette er det beste jeg kan få, men det er ikke godt nok for andre. Det er jo ikke noe liv jeg har, jeg venter egentlig bare på en dødsdom.

Om du er veldig sjenert så er det noe du må jobbe med. Jeg datet en snill mann, som var lavtlønnet sikkert på et av de laveste nivåene. Hadde han vært mer utadvendt så kunne jeg gått på flere dater mer han,men jeg måtte jobbe, jobbe og jobbe enda mer for å holde samtalen fordi han alltid ble stille. Det var derfor jeg avsluttet det.

Anonymkode: 83574...096

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser det er voldsomt mye fokus på "menn som taper" i media for tiden, og selv om det naturligvis er viktig å ha fokus på mannehelse så tror jeg også alt dette fokuset har en slagside. 

Blir man fortalt mange nok ganger at ytre faktorer som lønn, høyde, sosial kapital osv er det som definerer deg som person så tror man på det selv til slutt. Da er det SÅ viktig å minne seg selv på at man er mer enn dette.

Hvem er du? Er du er bra fyr med gode verdier? Ønsker du andre vel og har mye kjærlighet å gi til en eventuell partner? Er du morsom og gøyal når man blir kjent med deg? Alle disse tingene er det som definerer deg som person. Problemet med feks nettdating er at det blir som i arbeidslivet; CVen din er det første folk ser og hvis du ikke sjekker av på x-antall irrelevante "kompetansekrav" så får man ikke sjansen til å komme på intervju eller treffe folk. Det er så synd for alt for mange bra folk som ikke får muligheten til å vise hva som bor i dem. Tre års videregående utdanning burde ikke avgjøre om man får jobb på bensinstasjon, og det burde heller ikke avgjøre om man er en god kjæreste eller ikke. 

Jeg kan med hånden på hjertet si at blant mine venninner og folk jeg kjenner så er det svært få som er opptatt av at mannen de ønsker seg skal være super-kjekk og ha masse lønn. De fleste ønsker seg en partner som matcher dem selv i utseende og som er snill og sympatisk. Så spørsmålet her er også til en viss grad hvor kresen man selv er? Har du realistiske forventninger når det kommer til utseende på partner feks? Hvilke krav setter du selv? Insinuerer selvfølgelig ikke at man skal ta til takke med "hva som helst" bare for å få seg dame. Men akkurat som at menn føler de blir valgt bort på bakgrunn av lønn og status så tror jeg like mange kvinner føler de blir valgt bort av utseenderelaterte årsaker. Lave menn klager på at de blir valgt bort, men det samme gjør jo høye kvinner. Så det går begge veier tenker jeg...

Anonymkode: 32a31...448

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.5.2024 den 22.41):

Jeg leste nettopp i fagforbundet sitt blad som jeg får i posten av og til. Jeg fant ut av at jeg er blant de 10 % lavest lønnede i Norge. Det er ganske tragisk når man har et fagbrev og har 6 års ansiennitet, samt 100 % fast jobb.

Bare det alene er nok til å sikre et evig liv som singel og barnløs. På toppen av det hele er jeg innadvendt og utseendet er i beste fall ok. Fortell meg HVORDAN jeg skal kunne ha selvtillit og god selvfølelse da? Samfunnet forteller meg at jeg er mislykket på alle plan.

Har ingen forutsetninger for å finne jobb med bedre lønn. Det er naivt å tro, spesielt med mine utfordringer. Måtte tatt en helt ny utdannelse- det har jeg verken evner eller overskudd til. Dette er det beste jeg kan få, men det er ikke godt nok for andre. Det er jo ikke noe liv jeg har, jeg venter egentlig bare på en dødsdom.

Hva slags damer ønsker du å date da? Det finnes vel damer som også har lav inntekt, lav utdanning og under middels utseende. 🤔

Anonymkode: 3126b...94a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fountaine skrev (12 timer siden):

Hvorfor kan ikke menn klage? Kan kvinner klage?

Dette er en person som i lang lang lang tid har slitt. Det er naturlig å klage, men at hele din eksistens skal forbli i et mørke og uansett hva noen sier er det aldri håp, kun ny klaging, da er det alvorlig og sykelig. 

Anonymkode: b581f...1b3

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

I disse 33 prosent inngår også FRIVILLIG barnløse menn. Og det er en hel del av dem. Du får heller ikke noen barn av å ha uforpliktende sex med en kvinne som bruker prevensjon. 

«Registerdata forteller heller ingenting om hvordan menn eller kvinner opplever å ikke ha barn. Fra annen forskning vet vi at relativt få mennesker sier at de ikke ønsker seg barn»

https://www.uib.no/econ/135168/hvorfor-er-stadig-flere-menn-barnløse

Anonymkode: 51c22...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...