Gå til innhold

Forslag til utdrikningslag i morgen. For mann 38


forrvirret mann

Anbefalte innlegg

Ja quiz eller noe sosialt spill er jo gøy. Drikk med måte om det er alkohol vil jeg anbefale.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gentleman59 skrev (21 minutter siden):

Hei, jeg har ingen erfaringer med utdrikkingslag, jeg går ikke i slike, ikke i andres og ikke om noen skulle ville lave noe slikt for meg. Utdrikningslag er synonymt med utdritningslag i min bok - fordi "skikken" er en uting.  
Går ut fra at min demokratiske rett til å være uenig og til å mene også gjelder på denne plattformen. 

Jeg tror du ville satt stor pris på den Reddit-historien som gikk om et utdrikningslag der de leide en party-buss (tenk russebuss) og drakk og tok dop og det hele endte i arrest, bøter, tiltale, utroskap og at brudgommen … gjorde seg ut over hele bussen.

Det stemmer nok presist (og veldig underholdende) med alle dine fordommer.

Ts: jeg ville kjørt badstu, tapas-crawl og så avsluttet med en drink eller tre i vannkanten (men ikke stup fra en brygge - en brygge er aldri et stupebrett!). Men det er meg. Jeg er i aldersgruppen. Pøs på med vann og kom dere i seng tidlig og edru nok til å ikke ødelegge to hele dager. Alder, etc.. fyllesyke er aldri verdt det etter 30.

ps: quiz er djevelens oppfinnelse. Så ikke kjør quiz med mindre du vet han er en sånn raring som liker djevelsk fæle ting.

Anonymkode: a54ba...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gentleman59 skrev (29 minutter siden):

La det være.
Noe mer dust/"Harry"/sub zero/lavklasse/ enn utdrikkingslag finnes ikke. 

Skal dere forlovere gjøre noe koselig for et brudepar så gi dem ro og hygge, og støtt dem, ikke drit dem ut. 
Spander en middag på dem i fred og ro - uten dere. 

Det finnes ikke noe dummere å se enn en brud eller brudgom som skal latterliggjøres. 

Forskjell på utdrikningslag og utdritningslag. Dessuten finnes det mange mennesker som ikke er så selvhøytidelig, og elsker masse tull også. 
 

Ts: det er kanskje litt sent å finne på noe nå, om dere skal ha skikkelig opplegg. Men her er noen tips https://www.weddinginspo.no/for-ham/utdrikningslag-aktiviteter-brudgom

Anonymkode: 2162e...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~white lady~ skrev (1 minutt siden):

Er du ikke litt seint ute..? Mye må bestilles/bookes uker i forveien. 
Men du får ta en kikk her; https://truestory.no/utdrikningslag-oslo/

Takk, plan klar. Så nå må jeg sove så jeg får dette til i morgen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modern Activity senter på Gardemoen - fly i vindtunnell. De har lignende i Lørenskog. 

Anonymkode: 17db6...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forrvirret mann skrev (3 minutter siden):

Takk, plan klar. Så nå må jeg sove så jeg får dette til i morgen 

Hva blir planen da? 
Lykke til💪🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette stemmer jo ikke. 

Anonymkode: 244f3...9cd

Jo, det stemmer at jeg mener dette. Ja, det er din rett være uenig - men du kan ikke si at min subjektive oppfatning av utdrikkingslag ikke stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gentleman59 skrev (10 timer siden):

La det være.
Noe mer dust/"Harry"/sub zero/lavklasse/ enn utdrikkingslag finnes ikke. 

Skal dere forlovere gjøre noe koselig for et brudepar så gi dem ro og hygge, og støtt dem, ikke drit dem ut. 
Spander en middag på dem i fred og ro - uten dere. 

Det finnes ikke noe dummere å se enn en brud eller brudgom som skal latterliggjøres. 

Du vet at utdrikningslag kan være både uten utdritning og alkohol og MED hyggelige mennesker?

Jeg kan ikke tenke meg noe hyggeligere enn å tilbringe tiden med gode venner (foruten at jeg elsker å være sammen med min kommende ektemann). Derfor gleder jeg meg til dagens utdrikningslag (som strengt tatt burde hett noe annet, siden ingen av oss drikker alkohol). :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (2 minutter siden):

Du vet at utdrikningslag kan være både uten utdritning og alkohol og MED hyggelige mennesker?

Jeg kan ikke tenke meg noe hyggeligere enn å tilbringe tiden med gode venner (foruten at jeg elsker å være sammen med min kommende ektemann). Derfor gleder jeg meg til dagens utdrikningslag (som strengt tatt burde hett noe annet, siden ingen av oss drikker alkohol). :) 

Jeg trives også med hyggelige mennesker. Men så mener jeg altså også at det finnes ikke noe dummere å se enn en brud eller brudgom som skal latterliggjøres. 
Kos deg uansett. Uenighet  er lov i et demokrati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gentleman59 skrev (12 timer siden):

Jeg trives også med hyggelige mennesker. Men så mener jeg altså også at det finnes ikke noe dummere å se enn en brud eller brudgom som skal latterliggjøres. 
Kos deg uansett. Uenighet  er lov i et demokrati.

Hvorfor mener du det er latterliggjøring når det ikke er en del av utdrikningslaget?

Jeg hadde en superfin dag, og det var heldigvis ingen latterliggjøring. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (16 minutter siden):

Hvorfor mener du det er latterliggjøring når det ikke er en del av utdrikningslaget?

Jeg hadde en superfin dag, og det var heldigvis ingen latterliggjøring. :) 

Har jeg skrevet: "det er latterliggjøring når det ikke er en del av utdrikningslaget?"?
Nei,  det har jeg ikke. 
Lær å lese innenat du. 
Glad du slapp latterliggjøring. Hele konseptet er jo for øvrig - latterlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gentleman59 skrev (4 minutter siden):

Har jeg skrevet: "det er latterliggjøring når det ikke er en del av utdrikningslaget?"?
Nei,  det har jeg ikke. 
Lær å lese innenat du. 
Glad du slapp latterliggjøring. Hele konseptet er jo for øvrig - latterlig. 

Tenker at du får jobbe med egen formuleringsevne når det er du selv som skriver:

Sitat

La det være.
Noe mer dust/"Harry"/sub zero/lavklasse/ enn utdrikkingslag finnes ikke. 

Skal dere forlovere gjøre noe koselig for et brudepar så gi dem ro og hygge, og støtt dem, ikke drit dem ut. 
Spander en middag på dem i fred og ro - uten dere. 

Det finnes ikke noe dummere å se enn en brud eller brudgom som skal latterliggjøres. 

Hvilket igjen betyr nettopp det overnevnte jeg skrev. Eller mente du kanskje ikke hva du selv skrev? ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karl Johan på kvelden, da er det mye kjøtt å velge mellom, ikke noe wagyu, men vi liker jo First Price her i Norge. ;) 

Anonymkode: 19762...350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (1 minutt siden):

Tenker at du får jobbe med egen formuleringsevne når det er du selv som skriver:

Hvilket igjen betyr nettopp det overnevnte jeg skrev. Eller mente du kanskje ikke hva du selv skrev? ;)

Jeg mener det jeg skrev - ordrett - du kverulerer - og det virker ikke på meg. 
Gå  og krev skolepengene dine tilbake lille venn,  du evner ikke lese innenat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sent å begynne å planlegge det nå:P

Generelt råd er å ha balanse mellom aktiviteter, hvile og måltider, og nok tid til eventuelle transportetapper. Hygge over utdritning!

Vi blir å lage en bedre frokost her hos meg, så skal vi bla. på byvandring da brudgommen "min" er glad i historie. Så har jeg laget et rebusløp med mye humor involvert, og på hver lokasjon vi skal på så vil han finne et nytt spor som tar han til neste sted osv. Deretter blir det en picknick i parken, hvor jeg har en selskapslek på lur da ikke alle kjenner hverandre. Og det gir rom til å hvile etter å ha trasket så mye.

Vi skal også på lazertag og karaoke, og spise en god middag. Skal også la folk få mulighet til å både teste badestampen her hos meg, ta en powernap eller bare slappe av litt før vi skal i gang med festlige lag på kvelden. Folk sikkert vil pynte og stelle seg litt også. Her har jeg også selskapsleker på lur.

Anonymkode: d15ab...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...