Gå til innhold

Forslag til utdrikningslag i morgen. For mann 38


forrvirret mann

Anbefalte innlegg

Har planer men har noen innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

By, bygd, tidspunkt, antall? Hva er de fastlagte planene?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrvirret mann skrev (6 minutter siden):

Har planer men har noen innspill?

Litt sent å spørre om det nå, kanskje? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det være.
Noe mer dust/"Harry"/sub zero/lavklasse/ enn utdrikkingslag finnes ikke. 

Skal dere forlovere gjøre noe koselig for et brudepar så gi dem ro og hygge, og støtt dem, ikke drit dem ut. 
Spander en middag på dem i fred og ro - uten dere. 

Det finnes ikke noe dummere å se enn en brud eller brudgom som skal latterliggjøres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gentleman59 skrev (Akkurat nå):

La det være.
Noe mer dust/"Harry"/sub zero/lavklasse/ enn utdrikkingslag finnes ikke. 

Skal dere forlovere gjøre noe koselig for et brudepar så gi dem ro og hygge, og støtt dem, ikke drit dem ut. 
Spander en middag på dem i fred og ro - uten dere. 

Det finnes ikke noe dummere å se enn en brud eller brudgom som skal latterliggjøres. 

Nå sa ikke TS noe om at noen skulle latterliggjøres. At du har dårlige erfaringer betyr ikke at ingen andre kan ha det gøy på utdrikningslag. Mulig du leste feil og tenkte utdritningslag.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva liker brudgommen da? 

 

Anonymkode: 377c2...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor skrev (3 minutter siden):

Nå sa ikke TS noe om at noen skulle latterliggjøres. At du har dårlige erfaringer betyr ikke at ingen andre kan ha det gøy på utdrikningslag. Mulig du leste feil og tenkte utdritningslag.

Hei, jeg har ingen erfaringer med utdrikkingslag, jeg går ikke i slike, ikke i andres og ikke om noen skulle ville lave noe slikt for meg. Utdrikningslag er synonymt med utdritningslag i min bok - fordi "skikken" er en uting.  
Går ut fra at min demokratiske rett til å være uenig og til å mene også gjelder på denne plattformen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trampolinepark, paintball, bar til bar, klatrepark, fotball der man må være inni sånne store baller, løpebane der man må drikke for hver 100m man løper (plasser drikke ved hver 100meter)

Anonymkode: c362d...79d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo i morgen,  det er jo dette Tom Waits løpet da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gentleman59 skrev (2 minutter siden):

Hei, jeg har ingen erfaringer med utdrikkingslag, jeg går ikke i slike, ikke i andres og ikke om noen skulle ville lave noe slikt for meg. Utdrikningslag er synonymt med utdritningslag i min bok - fordi "skikken" er en uting.  
Går ut fra at min demokratiske rett til å være uenig og til å mene også gjelder på denne plattformen. 

Har vært i flere og ikke i noen av dem ble noen driti ut. Kun hygge og lystig lag. Sist var på hyttetur med brettspill og god drikke...

Anonymkode: a0276...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor skrev (23 minutter siden):

By, bygd, tidspunkt, antall? Hva er de fastlagte planene?

Oslo i morgen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trampolinepark, paintball, bar til bar, klatrepark, fotball der man må være inni sånne store baller, løpebane der man må drikke for hver 100m man løper (plasser drikke ved hver 100meter)

Anonymkode: c362d...79d

Sommer"OL": spille beerpong, kubb, hoppe i sekk, løpe med egg osv.

Anonymkode: c362d...79d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (20 minutter siden):

Litt sent å spørre om det nå, kanskje? 

Har en plan men bare om kanskje det var noe mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gentleman59 skrev (Akkurat nå):

Hei, jeg har ingen erfaringer med utdrikkingslag, jeg går ikke i slike, ikke i andres og ikke om noen skulle ville lave noe slikt for meg. Utdrikningslag er synonymt med utdritningslag i min bok - fordi "skikken" er en uting.  
Går ut fra at min demokratiske rett til å være uenig og til å mene også gjelder på denne plattformen. 

Jeg har vært i mange utdrikkingslag, både til bruder og brudgommer. Ingen av dem var utdritningslag. Jeg hadde ikke blitt med på utdritningslag.

Så lenge man finner på noe som brudgommen, og resten, liker så blir det en bra dag. Men ikke ta det rett før bryllupet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gentleman59 skrev (14 minutter siden):

La det være.
Noe mer dust/"Harry"/sub zero/lavklasse/ enn utdrikkingslag finnes ikke. 

Skal dere forlovere gjøre noe koselig for et brudepar så gi dem ro og hygge, og støtt dem, ikke drit dem ut. 
Spander en middag på dem i fred og ro - uten dere. 

Det finnes ikke noe dummere å se enn en brud eller brudgom som skal latterliggjøres. 

Skal være bra ikke latterliggjort 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parklife! Er meldt 24 grader! Wohiii. Bade ;p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vin/ølsmaking

Anonymkode: c362d...79d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrvirret mann skrev (2 minutter siden):

Oslo i morgen 

Mat! Ofte mat. Plukk opp - mat. Aktivitet - mat. Skyss til noe annet - mat. Om det så er ei pølse på turen så ta mat. Alkohol blir det nok av tenker jeg. Vann er alltid mangelvare så gjerne noe vann. Hvis planlagt skyss sørg for flasker med vann til alle i bilen. Ute på byen og det kjøpes drikke, vann til alle i tillegg.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gentleman59 skrev (16 minutter siden):

Hei, jeg har ingen erfaringer med utdrikkingslag, jeg går ikke i slike, ikke i andres og ikke om noen skulle ville lave noe slikt for meg. Utdrikningslag er synonymt med utdritningslag i min bok - fordi "skikken" er en uting.  
Går ut fra at min demokratiske rett til å være uenig og til å mene også gjelder på denne plattformen. 

Dette stemmer jo ikke. 

Anonymkode: 244f3...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag en quiz. Søk på Pinterest etter inspirasjon.

Anonymkode: 244f3...9cd

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...