Gå til innhold

Provoserende kommentar fra sambo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig med samboeren din. 

Det er ikke sosialt akseptert å vise kjønnshår. Mulig det går under blotting også. Så lenge du er ute, og det er en mulighet for at andre folk kan se dette (selv om du er i din egen hage), så må du kle deg sosialt anstendig. Din bikini er rett og slett for liten, så da får du enten skaffe deg en større en, eller så får du ta på deg en shorts.

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett hår eller ikke synes nå jeg at stringtruse blir litt vel avslørende å bruke i hagen med nære naboer. Men bruker man en vanlig truse, og litt hår synes på kanten, så syns ikke jeg at det bør ha noe å si. For hvorfor skal folk drive å glo der? Hvis mannen din mener at naboen glana deg i skrittet, hvorfor ba han ikke naboen slutte å glo på dama hans? Hvis folk ikke tåler å se litt hår så får de se et annet sted, tenker nå jeg. Kroppshår er helt naturlig, og hva man gjør med det bør være opp til en selv. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en trolletråd hehe, selvsagt timmer man så ikke hårene kommer ut på sidene, er jo motbydelig for partner

Anonymkode: 76c66...bb5

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Samba var kjip med deg. Men samtidig så lurer jeg jo litt på hvorfor du ikke stusser litt. 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som synes det er greit at TS blotter seg i egen hage, pleier dere å gå naken i hagen deres?

Anonymkode: 412d9...66d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samba over hekken :D Ser det for meg! With pubes out. 

Anonymkode: 433f7...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glor olmt på alle menn i bar overkropp og roper gjerne at de må kle på seg. 

Skjønner ikke hvorfor de tenker det er greit å dytte sin nakne kropp på andre mens de klipper plen. 

Og det hjelper ikke at du er trent å brun. Vi vil ikke se det heller. 

Anonymkode: b78d7...248

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg glor olmt på alle menn i bar overkropp og roper gjerne at de må kle på seg. 

Skjønner ikke hvorfor de tenker det er greit å dytte sin nakne kropp på andre mens de klipper plen. 

Og det hjelper ikke at du er trent å brun. Vi vil ikke se det heller. 

Anonymkode: b78d7...248

Hadde menn begynt å klippe plen med synlig kjønnshår.........

Anonymkode: fc3e9...e5c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å tenke det, men en annen ting er å ta seg slike friheter. Hahahaha. Det er jo så dumt og flaut av han. Men han kommer jo aldri til å skjønne det. Tenk det, han sitter der på kjøkkenet sitt og ergrer seg over at fokuset ditt ikke er på å please ham. Det er nok helt uforståelig for ham. Akkurat som at det er uforståelig for ham at du kan finne på å spise blåskjell, men han liker ikke det, så hvorfor spiser du blåskjell, liksom? Men du får minne ham på om at dere ikke er samboere, sammen, kjærester eller gift. Kanskje han glemte å ta det med i betraktningen. En liten (stor) tankefeil. Han burde jo si unnsjyll. 🙈

Anonymkode: 5d7a3...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ha så mye kjønnshår du bare vil, men dekk det til sånn som menn gjør. Jeg skjønner at han syns det er ubehagelig at alle andre kan se det, uten at det trenger å være noe han misliker når det kun er dere to.

Anonymkode: 1dbf1...e19

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dette er en trolletråd hehe, selvsagt timmer man så ikke hårene kommer ut på sidene, er jo motbydelig for partner

Anonymkode: 76c66...bb5

Hvis partner oppfatter sin partners kjønnshår som motbydelige så er det skilsmissegrunn. Man bør like sin partner som hen er med hud og hår.

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vel vært bedre om du var helt naken. Masse kjønnshår pluss string er merkelig. 

Anonymkode: de55e...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen har utrolig bra syn om h*n klarte å se noen kjønnshår helt borte fra sin egen hage! Ikke noe «skulle ha gått til Specsavers» der i huset. 

Anonymkode: b3bfe...827

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du velger selv hvordan du håndterer kjønnshår. Men det er faktisk et minimum at underlivet tildekkes av klær når man er ute. Stor busk forstørrer underlivets omkrets, da kreves større klær.

Vil du ha små bikinitruser, så må du frem med kantklipper.

Hør på samboer her.

Anonymkode: 145a1...638

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (5 timer siden):

Hvis partner oppfatter sin partners kjønnshår som motbydelige så er det skilsmissegrunn. Man bør like sin partner som hen er med hud og hår.

Fullt mulig å like hår uten at man ønsker at partner skal vise kjønnshår til andre. 

Skulle vært interessant å se reaksjonen til damene som forsvarer dette, om de ble sett sammen ute med mannen sin i string og ballehår stikkende i alle kanter. De fleste ville nok synes det var pinlig 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate for en mannsgris!

Jeg hadde nekta og shave, tar ikke ordre fra kvinnehatere

Anonymkode: f7f42...c35

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg shaver ikke og har aldri gjort det. Sambo er ok med det. Likevel, igår når jeg satt i solsteika i bikini kommenterte han hele tiden at håret tøt ut. Sa ting som uff naboene kan se det, kan du gå å ta på deg en shorts osv. Jeg sa at de får bare titte. En nabo kallte på samba over hekken og ville prate med han. Før han går sier han til meg: plis ta på en bredere truse uten string. Jeg satt å så hele samtalen og ikke en gang så nabo på meg. Når han kom tilbake sa han det var flaut at nabo glodde mot meg og sikkert så det som tøt ut av hår. Han sier han blir flau av dette. Jeg ba han gå å shave seg selv der nede om det er plagsomt med hår. Hva jeg gjør i min hage og hva jeg går i har da ingen noe mer. Hadde dere også blitt såret/provosert?

Anonymkode: be243...198

Jeg hadde gått uten truse nest gang. Kommentert nesa hans og sagt. "Sånn, nå slipper du p bruke energi på å sløse bort min tid på å kommentere min kropp", lent meg tilbake og lukket øynene mot sola med et bredt smil..

Anonymkode: 84076...30b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild37 skrev (6 minutter siden):

Fullt mulig å like hår uten at man ønsker at partner skal vise kjønnshår til andre. 

Skulle vært interessant å se reaksjonen til damene som forsvarer dette, om de ble sett sammen ute med mannen sin i string og ballehår stikkende i alle kanter. De fleste ville nok synes det var pinlig 

Du mener sånn hår har stukket ut her og der på mannfolk siden tidenes morgen. 

Dersom naboene ser noe de ikke liker, slipper vi bare pinlig flørting i fremtiden fra dem. Bryr voksne mennesker seg om hva andre synes? Tenk på alle som potensielt synes det er dritsexy og må rett hjem og onanere? 

Man er ikke bare usikker, man ilegger andre eget syn på "pent og stygt, pinlig" etc..

Anonymkode: 84076...30b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme hårene på brystet, under armer, rygg osv. ser ikke mannfolk dekke til disse områdene. Nei la oss slutte å bry oss om hva andre gjør, har på seg osv. 

Anonymkode: d762c...f23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du mener sånn hår har stukket ut her og der på mannfolk siden tidenes morgen. 

Dersom naboene ser noe de ikke liker, slipper vi bare pinlig flørting i fremtiden fra dem. Bryr voksne mennesker seg om hva andre synes? Tenk på alle som potensielt synes det er dritsexy og må rett hjem og onanere? 

Man er ikke bare usikker, man ilegger andre eget syn på "pent og stygt, pinlig" etc..

Anonymkode: 84076...30b

Det er vel få mannfolk som går med string med full bush stikkende ut blant folk. Ikke kom her å si at de fleste kvinner ikke ville synes det var pinlig å bli sett ute med mannen sin slik. Kjæresten min ville ihvertfall jaget meg inn igjen, og det hadde  jeg forstått godt

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...