Gå til innhold

Provoserende kommentar fra sambo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud, hva skal du ha for å trimme skogen du har mellom beina? 

Hvorfor er det er problem for deg å trimme kantene egentlig? 

Anonymkode: de2e9...fea

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Støtter sambo 100%.

Anonymkode: ab21d...b9f

  • Liker 6
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han kan være helt OK med hår selv om han ikke syns det er greit å vise den utrimma bikinilinje til hele nabolaget. 

Anonymkode: 01444...6eb

Jojo men det viser jo at han har en viss form for komplekser rundt det, og innerst inne tenker det er skamfullt og litt udelikat. 🤷🏻‍♀️men jeg er enig med deg i at det er en forskjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare formidle at denne samtalen har dere ikke. Og fortsette med det.

Neste gang? Si «nå tror jeg du skal gå inn og ta deg en lur. Denne samtalen har vi ikke. Gå et sted for deg selv og samle deg så du evner oppføre deg».

Blåttvann skrev (29 minutter siden):

Jeg skjønner faktisk samboeren din. Det er ikke sosialt akseptert med synlige kjønnshår og da er det flaut for samboeren din. Naboen så ikke på deg kanskje, men likevel da, det er lov å gjøre seg presentabel når man er synlig for folk.

Ok. Men når vi er borti «sosialt akseptert»: dette er tanker fungerende voksne vet at de ikke kan si høyt. Det å fortelle folk - kjente som ukjente - at du har valgt å finne utseendet eller lukten deres ekkel er ikke sosialt akseptabelt. Så hvorfor skal ts velge å følge konvensjonene? Hvorfor kan ikke samboeren følge dem? (Og dermed holde munn om meninger han ikke er bedt dele)

Anonymkode: 65c68...77a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender kona sier jeg må stusse skjegget fordi det har blitt uflidd.

Lager ikke tråd på KG av den grunn.

Anonymkode: ab21d...b9f

  • Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med samboern din, er ikke noe digg å få kjønnshåret til hverken menn eller kvinner rett i fleisen

  • Liker 10
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gulesokker skrev (9 minutter siden):

og synes det er rart at samboeren din har latet som han er Ok med hår hele veien når han tydeligvis ikke er det 😅 

Når man ser mange av reaksjonene her er det kanskje ikke så rart at han kviet seg for å si det tidligere? 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Uff det er ikke lett, men det er disgusting med kjønnshår som stikker ut her og der. Kanskje du burde trimme litt da. Kanskje ikke så fint for folk å se. 

Anonymkode: c8b58...1a8

Hvorfor er det noe verre enn hår som tyter ut og nedover lårene av manneboxeren som det alltid gjør? 

Anonymkode: 23927...06e

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er det noe verre enn hår som tyter ut og nedover lårene av manneboxeren som det alltid gjør? 

Anonymkode: 23927...06e

Enig! Hvorfor er det ikke greit at menn har hår både her og der? Forøvrig foretrekker jeg en hårete mann framfor en barbert en, og håret mitt vil jeg ha i fred, takk.

Anonymkode: fd2ab...009

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det hender kona sier jeg må stusse skjegget fordi det har blitt uflidd.

Lager ikke tråd på KG av den grunn.

Anonymkode: ab21d...b9f

Dere og sammenligning med det jævla skjegget deres. Som om det gjør opp for det det er forventet at kvinner barberer vekk.

Anonymkode: 23927...06e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Dere og sammenligning med det jævla skjegget deres. Som om det gjør opp for det det er forventet at kvinner barberer vekk.

Anonymkode: 23927...06e

Poenget var at det ikke er så ekstremt merkelig å ville at partneren sin tar hånd om helt grunnleggende utseendemessige ting før man viser seg offentlig.

Det burde også være helt innafor å kommentere kroppene til hverandre når man er partnere.

For å ta et eksempel:

- Du har lagt på deg. Kanskje på tide å slanke deg litt?
- Takk, det tar jeg til etteretning.

Kona og jeg snakker slik til hverandre uten å ta det personlig. Slik mener jeg det skal være. Det er et tegn på respekt.

Anonymkode: ab21d...b9f

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dere og sammenligning med det jævla skjegget deres. Som om det gjør opp for det det er forventet at kvinner barberer vekk.

Anonymkode: 23927...06e

Nå har det vel ikke vært en eneste kommentar i tråden om at hun trenger å fjerne håret? Kun at hun bør droppe å prakke på folk som ikke har bedt om det en del av kjønnsorganet sitt? Som lett kan fikses med en større truse. 🙄

Anonymkode: 117e2...dc8

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du får bare formidle at denne samtalen har dere ikke. Og fortsette med det.

Neste gang? Si «nå tror jeg du skal gå inn og ta deg en lur. Denne samtalen har vi ikke. Gå et sted for deg selv og samle deg så du evner oppføre deg».

Ok. Men når vi er borti «sosialt akseptert»: dette er tanker fungerende voksne vet at de ikke kan si høyt. Det å fortelle folk - kjente som ukjente - at du har valgt å finne utseendet eller lukten deres ekkel er ikke sosialt akseptabelt. Så hvorfor skal ts velge å følge konvensjonene? Hvorfor kan ikke samboeren følge dem? (Og dermed holde munn om meninger han ikke er bedt dele)

Anonymkode: 65c68...77a

Man burde absolutt si ifra når folk driter seg ut eller driter ut andre. Det er ikke et problem å si til folk at det å gå ut med møkkete klær, for mye parfyme, buss i nesa, mensflekk i skrittet eller lignende. Jeg hadde satt veldig pris på å få beskjed!

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor må du gå i minitruse? Hvorfor er det nødvendig å vise fram rompa til Gud og hvermann??

Anonymkode: f4d24...cf7

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj 🤢 Stakkars samboeren din. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Enig! Hvorfor er det ikke greit at menn har hår både her og der? Forøvrig foretrekker jeg en hårete mann framfor en barbert en, og håret mitt vil jeg ha i fred, takk.

Anonymkode: fd2ab...009

Håret på leggene, hodet og armene er en ting, kjønnshår er en annen ting. 

Det er ikke sosialt akseptert å blotte kjønnshårene sine ovenfor andre for verken kvinner eller menn. Det er bare grisete, perverst, uanstendig og respektløst ovenfor andre, uavhengig av kjønn. 

 

Anonymkode: 8dcdb...b4a

  • Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Støtter samboeren dun her. Og så lurer jeg på hvorfor så mange er i harnisk over menn som har preferanser ang kjønnshår? En kan ikke føle seg krenket av det tenker jeg. K 45

Anonymkode: 9a05d...bfa

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du vel likegreit sitte der naken da, hvis det ikke bryr deg om at folk ser på deler av underlivet ditt? Da kunne iallefall mannen sagt at du er naturist i egen hage 🤪

Jeg tuller litt, men likevel, tenker at noen deler av seg selv holder man litt skjult når man vet andre har tilsyn..

Anonymkode: 03127...a39

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger absolutt ikke shave, men man sørger da virkelig for at kjønnshåra er innenfor bikinien. Skjønne at han reagerte, kjønnshår som tyter ut er disgusting og skikkelig pinelig.

Anonymkode: 24609...6ae

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Poenget var at det ikke er så ekstremt merkelig å ville at partneren sin tar hånd om helt grunnleggende utseendemessige ting før man viser seg offentlig.

Det burde også være helt innafor å kommentere kroppene til hverandre når man er partnere.

For å ta et eksempel:

- Du har lagt på deg. Kanskje på tide å slanke deg litt?
- Takk, det tar jeg til etteretning.

Kona og jeg snakker slik til hverandre uten å ta det personlig. Slik mener jeg det skal være. Det er et tegn på respekt.

Anonymkode: ab21d...b9f

Det er ikke respektfullt å kreve av andre masse man ikke krever av seg selv, som feks å barbere halve kroppen, som man gjør med kvinner. Det kan dere dra til dere. Et tegn på respekt er at man lar den andre være i fred, uten å si æsj og si at naboen glor på en.

Anonymkode: 23927...06e

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...