Gå til innhold

Typen oppfører seg merkelig... er han utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mitt råd. Ikke kast bort de beste årene i livet ditt på en sur ost. Han er gammel og du er ung og lovende. Dropp han

Anonymkode: 15219...5c2

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dere har liksom vært sammen et års tid, og han har ikke inkludert deg med sine nære venner eller familie - med det viser han at du er en han har på si, en han ikke står for å ha et forhold til (annet enn noen fulle drikkekompiser).

Dette er enda et argument for å dumpe ham, i tillegg til det jeg skrev over.

Anonymkode: b02fb...55d

Kan jo være at vennene hans ikke er interessert i å bli kjent med henne pga aldersforskjell også

Anonymkode: 15219...5c2

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke han der har noe respekt for deg. Har du en dårlig magefølelse, skal du ALLTID ta den på alvor! 

Anonymkode: 4d39a...6da

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mange ganger har dere faktisk fysisk truffet hverandre? Og har dere bodd under samme tak i mer enn én uke noensinne?  

Anonymkode: ead85...b47

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er utro!!!

Kilde: jeg er typen din.

Anonymkode: 999b7...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han er utro eller ei kan vi umulig vite, men han bør svare deg skikkelig. De fleste hadde trengt at partner svarer skikkelig når folk oppfører seg slik han gjør med en av motsatt kjønn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en dritt mann, hadde reist på uventet besøk en helg om det var mulig.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 20 år eldre

Ts, realitet er at du er et tidsfordriv. Ikke ei jente som han vil inkludere blant venner og familie. 

Du er for ung og noe som buster hans ego. Dere er på to forskjellige steder i livet.

Vil du ha barnSkjer ikke med den mannen. 

Anonymkode: 437c5...c37

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Han er 20 år eldre

Ts, realitet er at du er et tidsfordriv. Ikke ei jente som han vil inkludere blant venner og familie. 

Du er for ung og noe som buster hans ego. Dere er på to forskjellige steder i livet.

Vil du ha barnSkjer ikke med den mannen. 

Anonymkode: 437c5...c37

Sannsynligheten for at TS om noen år ser tilbake og tenker, "hva faen var det jeg holdt på med", den er rimelig stor.

Anonymkode: e4e52...b94

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Mer er det vel ikke å si ut fra det som er skrevet her. Kjipt å høre man er sex-leketøy, men mindre ille jo før man får høre det og undersøkt. Skulle ønske det var en trolle-tråd for en gang skyld.

TS: finn ut hva du vil og trives med. Det aller meste er ok og innafor så lenge det er med vilje, ink å være sex-leke - men da må man vite det og være enige om det. Kvalifisert samtykke med vekt på kvalifisert er bra. Gjør noe du har lyst til (også etterpå ..) gjerne sammen med noen, men slett ikke nødvendig. Og fortell oss hvordan det går!

Nevnte jeg at jeg syns anonyme innlegg er teit på mange måter..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Typen og jeg bor ikke sammen, han bor i Oslo og jeg Bergen. Vi møtes når vi kan og har planlagt tidligere om å flytte sammen når jeg er ferdig på skolen (2 år igjen) Han er 43 så han er mye eldre enn meg. Muligens jeg overreagerer her, men i det siste så har han oppført seg litt merkelig. Et eksempel. I dag når vi snakket sammen på tlf så banket det på døra hans, han unnskyldte seg med 2 sekunder og gikk for å sjekke hvem det var. Jeg hører stemmer som snakker i det fjerne, men for lavt til å høre hva som blir sagt. Så kommer han tilbake og sier kort ringer deg opp igjen og legger så på røret. Ingen forklaring eller noe. Jeg venter og venter, tenker at noe alvorlig må ha skjedd og føler meg helt "hjelpeløs" der jeg sitter. Det går både en og to timer før han endelig ringer tilbake. Jeg spurte ham om noe var galt og han sa nei, det var bare naboen. Jeg spurte hva hun ville og fikk til svar at det ikke var noe spesielt og så var samtalen over, han ville ikke prate om det. Jeg grublet litt på dette etterpå, magefølelsen har tatt feil før men jeg føler det er ett eller annet som ikke stemme. En gang jeg var hos ham og naboen banket på og jeg åpnet døren ble hun helt satt ut. Litt sånn "åååh, viste ikke at han hadde besøk" liksom. Jeg ropte på typen og han kom ut i gangen til oss. Naboen spurte om hun kunne få snakke med ham og de bare forsvant ut døren. Jeg snek på dem, men det gikk ikke å høre hva som ble sagt. Hun smilte til ham hele tiden og kastet ett sett på det lange, blonde håret sitt. Da han til slutt kom inn igjen spurte jeg hva som var så hemmelig, og da bare humret han og forsvant ut på kjøkkenet. Han kikker ofte på mobilen og skriver noe på den støtt og stadig som han chatter med noen. Mobilen står og på lydløs. Overreagerer jeg? Eller burde jeg være på vakt eller noe? Vi har vært sammen i snart ett år... ble kjent gjennom nettet...

Anonymkode: b0a5f...997

Høres noe merkelig ut.. Men blir jo uansett bare spekulasjoner fra fremmede.. Spør han rett ut. 

Anonymkode: 77b77...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.5.2024 den 20.53):

Du er hans sexleketøy. 

Anonymkode: 5381b...be8

DU trenger ikke å ha vise et begredelig og forkastelig kvinnesyn bare fordi han fyren kanskje har det da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Han er 20 år eldre

Ts, realitet er at du er et tidsfordriv. Ikke ei jente som han vil inkludere blant venner og familie. 

Du er for ung og noe som buster hans ego. Dere er på to forskjellige steder i livet.

Vil du ha barnSkjer ikke med den mannen. 

Anonymkode: 437c5...c37

 Poenget er at HAN er problemet vel?

Blir usedvanlig dumt å redusere et menneske til tidsfordriv fordi typen hennes er dum? 
 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I all verden så mye rart folk problematiserer på kg. Enten det er å skru ned lyden på telefonen, eller legge på når man får besøk. 

Anonymkode: ffabd...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

I all verden så mye rart folk problematiserer på kg. Enten det er å skru ned lyden på telefonen, eller legge på når man får besøk. 

Anonymkode: ffabd...a68

Som regel er det bare ledd i ei rekke med ting man reagerer på. 

Anonymkode: ab8ef...78b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Finn deg noen nærmere din egen alder som faktisk respekterer deg. Som ikke lyver til deg og unngår å svare på spørsmålene dine, og heller bare ler. 

Endret av gulesokker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 2.5.2024 den 20.52):

22. Han sier ofte at han elsker meg... så det er bare løyn alt sammen? 😞

Anonymkode: b0a5f...997

Uff… ❤️ er selv 25 så er noen år eldre enn deg, og er det noe jeg har lært de siste åra så er det at det ikke er noen god idé å være med noen som er såpass mye eldre enn deg. De har en tendens til å bruke deg, og prøve å kontrollere deg. De er ute etter sårbare jenter de kan forme og manipulere. Du trenger ikke svare på det, men du vet selv hva du har opplevd og vært gjennom.. de tiltrekkes av det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes moren din om han her? Du er bare såvidt voksen,da kan det være lurt å høre hva foreldrene dine tenker.

Anonymkode: e5c72...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er det umulig for noen her å kunne fortelle at han er eller ikke er utro. Da vi ikke vet hvem han er eller naboen. Det vi kan bedømme er alderen deres. Måten du beskriver hans oppførsel rundt denne dama og våre egne tidligere erfaringer i livet. Men utfra at dette er et relativt nytt forhold og at dere blir å bo fra hverandre i 2 år til før dere flytter sammen så må han forandre seg. Det at du i 2 år skal måtte sitte å lure på hva han gjør med naboen når du ikke er der, går jo ikke. Det blir å spise deg opp. Sjansen for at han hadde giddet å være med deg om han hadde hatt sjans på denne langhårede blondinen tenker jeg er lite sannsynlig når hun bor rett over gangen mens dere må drive å reise frem å tilbake for å få tid sammen. Vet ikke om jeg hadde gidda det om ikke denne 22 åringen jeg hadde hatt som kjæreste var litt mer verd det liksom. Så jeg tror nok at han ikke er utro mot deg med denne naboen. Men om han fortjener deg er jeg jo uansett veldig usikker på... For du er ung nå i dag, men vil jo trolig ikke forbli det resten av livet, da får du jo et relativt kort liv. Så jeg ville mer tenkt på om det ikke hadde vært litt mer verd å finne en som faktisk gjør det han kan for å trygge meg i forholdet fremfor å late som han er hakket bedre enn deg, for det er han jo ikke... Selv ikke for en godt voksen dame er han noe bedre liksom... Så du må bare gjøre som du vil, men jeg tror du kan finne deg noe bedre uten problemer og hvor du slipper å lure deg grønn på hva og hvem han snakker med om hva.

Anonymkode: dd54f...9eb

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt… du er ikke et sexleketøy, hva fader er det for et valg av ord folk bruker!? Kvalme gubber som bruker sånne ord! Det sier mye om dem og deres kvinnesyn!

Men det kan virke som at du er i et forhold hvor du virkelig ikke blir respektert. Hadde jeg hørt en kvinnestemme i bakgrunnen når jeg snakket med typen min (hjemme hos han), da skulle han jammen hatt mye å svare for!!! Og hu dama som så sjokkert ut da hun ringte på… nei det her er så røde flagg som du kan få. Det også skulle jeg hatt en GRUNDIG forklaring på. Nei disse varsellampene er nesten for ille til å være sant, jeg håper du ser det selv❤️ Da jeg hadde 3 års avstandsforhold så skypet vi nesten hver dag og vi hadde full tillit. Hvis noe skurrer så er det ofte en grunn til det:/

Anonymkode: 50edc...365

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...