Gå til innhold

Typen oppfører seg merkelig... er han utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typen og jeg bor ikke sammen, han bor i Oslo og jeg Bergen. Vi møtes når vi kan og har planlagt tidligere om å flytte sammen når jeg er ferdig på skolen (2 år igjen) Han er 43 så han er mye eldre enn meg. Muligens jeg overreagerer her, men i det siste så har han oppført seg litt merkelig. Et eksempel. I dag når vi snakket sammen på tlf så banket det på døra hans, han unnskyldte seg med 2 sekunder og gikk for å sjekke hvem det var. Jeg hører stemmer som snakker i det fjerne, men for lavt til å høre hva som blir sagt. Så kommer han tilbake og sier kort ringer deg opp igjen og legger så på røret. Ingen forklaring eller noe. Jeg venter og venter, tenker at noe alvorlig må ha skjedd og føler meg helt "hjelpeløs" der jeg sitter. Det går både en og to timer før han endelig ringer tilbake. Jeg spurte ham om noe var galt og han sa nei, det var bare naboen. Jeg spurte hva hun ville og fikk til svar at det ikke var noe spesielt og så var samtalen over, han ville ikke prate om det. Jeg grublet litt på dette etterpå, magefølelsen har tatt feil før men jeg føler det er ett eller annet som ikke stemme. En gang jeg var hos ham og naboen banket på og jeg åpnet døren ble hun helt satt ut. Litt sånn "åååh, viste ikke at han hadde besøk" liksom. Jeg ropte på typen og han kom ut i gangen til oss. Naboen spurte om hun kunne få snakke med ham og de bare forsvant ut døren. Jeg snek på dem, men det gikk ikke å høre hva som ble sagt. Hun smilte til ham hele tiden og kastet ett sett på det lange, blonde håret sitt. Da han til slutt kom inn igjen spurte jeg hva som var så hemmelig, og da bare humret han og forsvant ut på kjøkkenet. Han kikker ofte på mobilen og skriver noe på den støtt og stadig som han chatter med noen. Mobilen står og på lydløs. Overreagerer jeg? Eller burde jeg være på vakt eller noe? Vi har vært sammen i snart ett år... ble kjent gjennom nettet...

Anonymkode: b0a5f...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg ville vært litt på vakt her ja. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har nok noe på gang med naboen, ja. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt. Hvorfor satt du ved telefonen og venta på ham i 2 timer? 

Anonymkode: ab8ef...78b

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Han er 43 så han er mye eldre enn meg.

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

da bare humret han og forsvant ut på kjøkkenet. Han kikker ofte på mobilen og skriver noe på den støtt og stadig som han chatter med noen.

Du er vel i starten av 20-årene? Du kan nok få noe utrolig mye bedre enn et slikt mannebein som puler på naboen sin. Han svarer deg ikke ordentlig en gang. Noe sier meg at han ikke respekterer deg og bruker deg for sex (med noen vesentlig yngre).

Anonymkode: e0980...f23

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Typen og jeg bor ikke sammen, han bor i Oslo og jeg Bergen. Vi møtes når vi kan og har planlagt tidligere om å flytte sammen når jeg er ferdig på skolen (2 år igjen) Han er 43 så han er mye eldre enn meg. Muligens jeg overreagerer her, men i det siste så har han oppført seg litt merkelig. Et eksempel. I dag når vi snakket sammen på tlf så banket det på døra hans, han unnskyldte seg med 2 sekunder og gikk for å sjekke hvem det var. Jeg hører stemmer som snakker i det fjerne, men for lavt til å høre hva som blir sagt. Så kommer han tilbake og sier kort ringer deg opp igjen og legger så på røret. Ingen forklaring eller noe. Jeg venter og venter, tenker at noe alvorlig må ha skjedd og føler meg helt "hjelpeløs" der jeg sitter. Det går både en og to timer før han endelig ringer tilbake. Jeg spurte ham om noe var galt og han sa nei, det var bare naboen. Jeg spurte hva hun ville og fikk til svar at det ikke var noe spesielt og så var samtalen over, han ville ikke prate om det. Jeg grublet litt på dette etterpå, magefølelsen har tatt feil før men jeg føler det er ett eller annet som ikke stemme. En gang jeg var hos ham og naboen banket på og jeg åpnet døren ble hun helt satt ut. Litt sånn "åååh, viste ikke at han hadde besøk" liksom. Jeg ropte på typen og han kom ut i gangen til oss. Naboen spurte om hun kunne få snakke med ham og de bare forsvant ut døren. Jeg snek på dem, men det gikk ikke å høre hva som ble sagt. Hun smilte til ham hele tiden og kastet ett sett på det lange, blonde håret sitt. Da han til slutt kom inn igjen spurte jeg hva som var så hemmelig, og da bare humret han og forsvant ut på kjøkkenet. Han kikker ofte på mobilen og skriver noe på den støtt og stadig som han chatter med noen. Mobilen står og på lydløs. Overreagerer jeg? Eller burde jeg være på vakt eller noe? Vi har vært sammen i snart ett år... ble kjent gjennom nettet...

Anonymkode: b0a5f...997

Han holder på med naboen.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner ikke helt. Hvorfor satt du ved telefonen og venta på ham i 2 timer? 

Anonymkode: ab8ef...78b

Han sa at han skulle ringe tilbake... jeg får liksom ikke til noe når jeg blir nervøs.... ble nervøs når det tok så lang tid, trodde det hadde hendt noe.... 

Anonymkode: b0a5f...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du er vel i starten av 20-årene? Du kan nok få noe utrolig mye bedre enn et slikt mannebein som puler på naboen sin. Han svarer deg ikke ordentlig en gang. Noe sier meg at han ikke respekterer deg og bruker deg for sex (med noen vesentlig yngre).

Anonymkode: e0980...f23

22. Han sier ofte at han elsker meg... så det er bare løyn alt sammen? 😞

Anonymkode: b0a5f...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

22. Han sier ofte at han elsker meg... så det er bare løyn alt sammen? 😞

Anonymkode: b0a5f...997

Du er hans sexleketøy. 

Anonymkode: 5381b...be8

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig merkelig oppførsel både av han og nabodama. Du bør absolutt være på vakt. Hvorfor skal du være sammen med en du ikke stoler på og som mest sannsynlig er utro? Her var det mange røde flagg 🚩

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

22. Han sier ofte at han elsker meg... så det er bare løyn alt sammen? 😞

Anonymkode: b0a5f...997

Det kan ikke vi svare på. Men jeg hadde ikke orket det han driver med. Legg naboen til på fb? Dere har jo møttes og hun er tydeligvis nær venn med typen din. Har du møtt andre venner og familiemedlemmer?

Anonymkode: c575c...ad9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avstandsforhold krever tillit, hvis du ikke stoler på han er det ikke noen fremtiden❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

22. Han sier ofte at han elsker meg... så det er bare løyn alt sammen? 😞

Anonymkode: b0a5f...997

Har du litt selvrespekt og ønsker å oppføre deg voksent så tar du det opp med han i stedet for å la deg overtale her på nettet til at han er utro. Mange kommer til å skrive slikt som "han er garantert utro", selv om de har tatt feil hundre ganger tidligere. 

Anonymkode: a537e...548

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ta det opp med han, og bli ferdig med det, evt han om han holder på med andre. Ikke gi deg, be han være ærlig. jeg håper du tenker litt fremover, og at en mann som er 10år eldre kanskje ikke har de samme fremtidsplanene som deg ❤️

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Legg naboen til på fb? Dere har jo møttes og hun er tydeligvis nær venn med typen din. Har du møtt andre venner og familiemedlemmer?

Anonymkode: c575c...ad9

Har sendt henne vennespørsel, men hun har ikke godtatt det ennå.... hun står som grønn ser jeg så hun er pålogget....

Jeg møtte to av vennene hans en gang i fjor vi var ute på byen sammen. Husker ikke hva stedet heter nå men var et ganske mørkt og kjedelig sted. Vennene hans sa hei og nikket med hodet men de virket ikke så intressert i å bli kjent med meg, stilte ingen spørsmål og svarte litt knapt til det jeg sa... kanskje dem bare var i dårlig humør, tror ikke de var helt edru. Ellers har jeg ikke møtt noen andre som han kjenner... 

 

Anonymkode: b0a5f...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iNord skrev (9 minutter siden):

ta det opp med han, og bli ferdig med det, evt han om han holder på med andre. Ikke gi deg, be han være ærlig. jeg håper du tenker litt fremover, og at en mann som er 10år eldre kanskje ikke har de samme fremtidsplanene som deg ❤️

Mannen er 21 år eldre enn Ts som er 22 år...

Ts, aldersforskjellen hadde vært mindre viktig om dere hadde god og nær kommunikasjon og han behandlet deg med respekt. Men han gjør ikke noe av dette med deg - og da er han dessverre ikke i dette fordi han har følelser for deg. Hadde han hatt følelser for deg hadde han respektert deg og kommunisert godt og nært med deg.

En så voksen, oppegående mann som hadde forelsket seg i en så ung kvinne som deg, han hadde følt på et ansvar for å være voksen i relasjonen fordi han har respekt for den aldersforskjellen som er mellom dere. Denne mannen har ikke denne respekten, og virker heller ikke spesielt oppegående i sin måte å behandle deg. Da er dette et usunt forhold for deg.

Kutt ham ut, han har vist deg at du ikke er den han prioriterer.

Du er ung, du har hele livet foran deg. Når du når hans alder, da er han nesten pensjonist, og mest trolig vil han fremdeles løpe etter unge jenter. Ikke kast bort dine beste år på en mann som ikke respekterer deg og ikke en gang kommuniserer godt med deg.

Dump ham, og fokuser på studiene dine og det å leve et godt liv som ung voksen, vær sosial med andre, få erfaringer sammen med dine jevnaldrende, ha det gøy. Ikke kast bort tid på en mann som holder på med flere.

❤️

Anonymkode: b02fb...55d

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har sendt henne vennespørsel, men hun har ikke godtatt det ennå.... hun står som grønn ser jeg så hun er pålogget....

Jeg møtte to av vennene hans en gang i fjor vi var ute på byen sammen. Husker ikke hva stedet heter nå men var et ganske mørkt og kjedelig sted. Vennene hans sa hei og nikket med hodet men de virket ikke så intressert i å bli kjent med meg, stilte ingen spørsmål og svarte litt knapt til det jeg sa... kanskje dem bare var i dårlig humør, tror ikke de var helt edru. Ellers har jeg ikke møtt noen andre som han kjenner... 

 

Anonymkode: b0a5f...997

Dere har liksom vært sammen et års tid, og han har ikke inkludert deg med sine nære venner eller familie - med det viser han at du er en han har på si, en han ikke står for å ha et forhold til (annet enn noen fulle drikkekompiser).

Dette er enda et argument for å dumpe ham, i tillegg til det jeg skrev over.

Anonymkode: b02fb...55d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Han sa at han skulle ringe tilbake... jeg får liksom ikke til noe når jeg blir nervøs.... ble nervøs når det tok så lang tid, trodde det hadde hendt noe.... 

Anonymkode: b0a5f...997

Etter 10 min hadde jeg bare tekstet fyren og sagt, skjønner dette tar tid, jeg stikker på matbutikken/går og trener/begynner å se på Netflix, gi en lyd når du er klar hvis det blir før x (et eller annet jeg skal/vurderer å gjøre). 

Og så hadde jeg spurt ham etterpå hvorfor han avbrøt samtalen vår for å være med naboen som han kan møte ca. når som hekst. Og svaret på det burde vært noe a la at han kjørte henne til legevakta, hun er deprimert ol. Hvis han bare aldri svarte meg på det, hadde jeg tenkt at jeg finner en bedre mann. 

Anonymkode: ab8ef...78b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

22. Han sier ofte at han elsker meg... så det er bare løyn alt sammen? 😞

Anonymkode: b0a5f...997

Newsflash: Mennesker sier ting de ikke mener, hele tiden. Spesielt kåte mannfolk.

Anonymkode: f61d8...d58

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Mannen er 21 år eldre enn Ts som er 22 år...

Ts, aldersforskjellen hadde vært mindre viktig om dere hadde god og nær kommunikasjon og han behandlet deg med respekt. Men han gjør ikke noe av dette med deg - og da er han dessverre ikke i dette fordi han har følelser for deg. Hadde han hatt følelser for deg hadde han respektert deg og kommunisert godt og nært med deg.

En så voksen, oppegående mann som hadde forelsket seg i en så ung kvinne som deg, han hadde følt på et ansvar for å være voksen i relasjonen fordi han har respekt for den aldersforskjellen som er mellom dere. Denne mannen har ikke denne respekten, og virker heller ikke spesielt oppegående i sin måte å behandle deg. Da er dette et usunt forhold for deg.

Kutt ham ut, han har vist deg at du ikke er den han prioriterer.

Du er ung, du har hele livet foran deg. Når du når hans alder, da er han nesten pensjonist, og mest trolig vil han fremdeles løpe etter unge jenter. Ikke kast bort dine beste år på en mann som ikke respekterer deg og ikke en gang kommuniserer godt med deg.

Dump ham, og fokuser på studiene dine og det å leve et godt liv som ung voksen, vær sosial med andre, få erfaringer sammen med dine jevnaldrende, ha det gøy. Ikke kast bort tid på en mann som holder på med flere.

❤️

Anonymkode: b02fb...55d

skulle stå 20 ❤️ er ellers så enig med deg!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...