Gå til innhold

47 år og mye grå hår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk første grå når jeg var 27. Er egentlig ganske mørk, men striper håret nå til en lysere farge, da synes ikke de grå hårene like mye som når jeg er mørk...

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, AnonymBruker said:

En bekjent av meg påpekte at jeg hadde blitt kjempegrå i håret om dagen. Jeg ble sjokket for det har jeg ikke lagt merke til selv. Hvorfor har du ikke farger det?  sa hun. Du har jo så ekstremt mye grått hår, sa hun. Jeg måtte se på håret mitt da jeg kom hjem. Det stemte at jeg ser en del grå hårstrå men hele håret er ikke grått. Det ser mørkt ut. Men i sterkt lys så ser jeg at håret har mye grå hårstrå inni. Men må nesten se ekstra etter helt på nær for å se det , synes jeg. 

Jeg burde vel løpe til en butikk å kjøpe hårfargemiddel så raskt som mulig. Jeg skal fikse dette. Men bør jeg skamme meg for å ha gått rundt slik ? Er det normalt å begynne å få grått hår i 47 års alderen? 😊. Jeg følte meg plutselig gammel 😅

Anonymkode: b046d...f76

Om det er normalt å få gått hår som 47 åring?! Det er ganske sent, sånn sett er du heldig - du kan tenke på meg som begynte å få grå hår som 16 åring ..

Anonymkode: 20175...d71

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mine første grå hår da jeg var 19 år😅

Anonymkode: f0ade...5a9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, drue said:

Haha, tenk å kommentere noe sånt!! Ikke noe å skamme seg over. Jeg kjenner folk i 20-åra som er begynt å bli grå i håret. Farg det om DU vil, men vit at det er ikke noe å skamme seg over å ha grått hår.

Jeg håper at jeg den dagen jeg får grått hår velger å drite i det. Jeg har ikke lyst å bruke tusenvis av kroner på å farge håret hos frisøren. Bare for å skjule noe som er så naturlig.

Haha ja jeg ville aldri kommentert hårfargen til folk selv. Hadde kun kommentert hvis jeg hadde noe positivt å si. Ville ikke kommentert noe på den måten. Det ble jo kommentert på en negativ måte som : har du virkelig gått ute med den fargen uten å fikse det osv ?. Nei jeg gidder ikke å bruke tusenvis av kroner på å farge håret. Jeg tenker å prøve hjemmefarging.  Men jeg nekter å bruke mye penger på dette. 😊

Anonymkode: b046d...f76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke gråe hår før rundt 50, og har kun litt ved ørene.

Jeg synes grått hår er mindre flatterende og skulle gjerne farget det, men de hårene jeg har som er gråe er glasshår - de har ikke pigment og tar ikke farge🤨

Anonymkode: dd0a4...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg fikk ikke gråe hår før rundt 50, og har kun litt ved ørene.

Jeg synes grått hår er mindre flatterende og skulle gjerne farget det, men de hårene jeg har som er gråe er glasshår - de har ikke pigment og tar ikke farge🤨

Anonymkode: dd0a4...928

Det er nok flere damer som farger det enn menn. Ser ofte menn med grå hår i min alder, men sjelden damer med grått hår. 

Anonymkode: b046d...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...