Gå til innhold

Hvor fant dere nye kjæresten?


Gjest Bea_Li

Anbefalte innlegg

Gjest Bea_Li
Tussemor47 skrev (5 minutter siden):

Gjennom felles interesse, han ble først raskt en av mine beste venner hvor begge kjente at vi ville dele hverdagen sammen med årene. Livet skjer fortsatt og vi blir sterkere og sterkere sammen. Er i slutten av 40 årene begge to.

Romantisk ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bea_Li skrev (12 minutter siden):

Men hvor drar man hen? Også er det jo også hyggelig å ha noen å dra med, de aller fleste venninnene mine er gift/i forhold. Orker ikke være hun single som skal ut for å jakte menn på byen 😂

Jeg har vært der selv, og jeg ga blaffen, dro på arrangementer der folk med samme interesse var, snakket med mennesker, jaktet aldri, og her tror jeg noe av svaret ligger; jakter man så ser man ikke skogen for bare trær. Er man åpen og lyttende og engasjert og snakker med folk ,da er det, tro det eller ei, en del hyggelige mennesker der ute. 
Masse lykke til. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Gentleman59 said:

Jeg har vært der selv, og jeg ga blaffen, dro på arrangementer der folk med samme interesse var, snakket med mennesker, jaktet aldri, og her tror jeg noe av svaret ligger; jakter man så ser man ikke skogen for bare trær. Er man åpen og lyttende og engasjert og snakker med folk ,da er det, tro det eller ei, en del hyggelige mennesker der ute. 
Masse lykke til. 

Spørs jo veldig på hvilke interesser man har da. I mange tilfeller er det 90% samme kjønn, altfor mange som er mye eldre eller yngre enn deg, eller så er det liksom inneforstått at her sjekker man ikke. Jeg har iallfall ingen arenaer der det er spesielt sannsynlig at jeg kommer til å møte noen.

Anonymkode: 7bf10...1c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bea_Li
Diskulis skrev (17 minutter siden):

Overhodet ikke engstelig for singellivet, klarer meg fint selv, var behagelig og fint å være singel. Etter en stund savner man likevel en å dele livets gleder og vanskeligheter med, som byr på en armkrok på kvelden og en storeskje om natta. Og da har det gått ganske greit å finne ny partner.

De fire jeg har vært sammen med som samboer: møtte nr 1 på fest, så via kjente. Nr 2 via felles hobby. Nr 3 via jobb, jobbet ikke samme sted men samhandlet i prosjekter. Og siste og nåværende har vart i ca 2 år, møttes via nettdating 🙂 Vi er ikke samboere ennå da.

Men var den du møtte nå bedre en de forrige? Jeg har vanskeligheter med å forestille meg at jeg treffer en ny som er som som han selv om jeg har gjort det før, men alt føles alt så anderledes nå siden dette var mer seriøst og kjærlige mine tidligere forhold (tenker tilbake kunne jeg fint vært foruten dem😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bea_Li
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spørs jo veldig på hvilke interesser man har da. I mange tilfeller er det 90% samme kjønn, altfor mange som er mye eldre eller yngre enn deg, eller så er det liksom inneforstått at her sjekker man ikke. Jeg har iallfall ingen arenaer der det er spesielt sannsynlig at jeg kommer til å møte noen.

Anonymkode: 7bf10...1c6

Enig 👍 også vil man helst møte noen med felles interesse og egenskaper man ser etter, og det ville vært rart å oppsøke steder hvor man ikke bruker å være. Og et man feks mye hjemme, jobbet fulltid, barn osv er det ikke bare å kaste seg over arrangementet og reise ut. Har som nevnt reist en del alene, og alt man ser er kjærester, vennegjenger og familier på tur. 

Har også en sosial jobb hvor jeg møter 1000vis av folk, men ikke sett noe som kunne vært antydning til drømmemannenn og det ikke noe galt med utseende mitt, jeg har godt smil og utadvendt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bea_Li
Diskulis skrev (36 minutter siden):

Overhodet ikke engstelig for singellivet, klarer meg fint selv, var behagelig og fint å være singel. Etter en stund savner man likevel en å dele livets gleder og vanskeligheter med, som byr på en armkrok på kvelden og en storeskje om natta. Og da har det gått ganske greit å finne ny partner.

De fire jeg har vært sammen med som samboer: møtte nr 1 på fest, så via kjente. Nr 2 via felles hobby. Nr 3 via jobb, jobbet ikke samme sted men samhandlet i prosjekter. Og siste og nåværende har vart i ca 2 år, møttes via nettdating 🙂 Vi er ikke samboere ennå da.

Men var den du møtte nå bedre en de forrige? Jeg har vanskeligheter med å forestille meg at jeg treffer en ny som er som som han selv om jeg har gjort det før, men alt føles alt så anderledes nå siden dette var mer seriøst og kjærlige mine tidligere forhold (tenker tilbake kunne jeg fint vært foruten dem😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du aldri den passende på Tinder… særlig som en litt kvinne

det er et hav med mannfolk som gjør at du automatisk blir dratt med strømmen og blir mer kresen enn du har planlagt og kommer inn i den onde sirkelen som de fleste kvinner 30+ kommer i.

i den virkelige liv er det beste stedet å lete, men som ei i 40 årene er nok den venne kretsen blitt så minimal at sjansen å finne en flyvende gris er større.

du får vel prøve passivt her og der eller kanskje gi opp det hele, i og med du er såpass gammel som du er,?

Anonymkode: d97a3...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bea_Li skrev (1 time siden):

Etter brudd, hvor fant dere ny kjæreste? Og var dere engstelig for å ikke kunne finne den rette igjen etter brudd? 

Jeg har ikke stor vennekrets, og foretrekker heller skogsturer enn byturer og blir ikke rent ned av single menn der 😅

Match (nett)

Anonymkode: 1adee...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kg💜

Anonymkode: a51d0...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tinder for 5 år siden 💕

Anonymkode: 091ec...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bea_Li
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

På Tinder for 5 år siden 💕

Anonymkode: 091ec...58e

Åhhh sukk, jeg fant også min på Tinder for snart fem år siden. Hadde ikke trodd at det skulle bli slutt og vet ikke om man har lykke to ganger på Tinder 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bea_Li
SPOCA skrev (13 minutter siden):

Tinder :)

Håper Tinder lykken treffer meg på nytt i fremtiden ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bea_Li skrev (Akkurat nå):

Håper Tinder lykken treffer meg på nytt i fremtiden ❤️

Takk. Det blir bryllup i juli. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder. Og ja, var kjemperedd etter samlivbrudd etter 14 år. Men, ingen problem å finne fine mannfolk å date, og nå har jeg en nydelig kjæreste som om en måned blir min samboer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bea_Li
SPOCA skrev (8 minutter siden):

Takk. Det blir bryllup i juli. ❤️

😭😭😭 Neida, veldig glad på deres vegne ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bea_Li skrev (2 minutter siden):

😭😭😭 Neida, veldig glad på deres vegne ❤️ 

Takk!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bea_Li
kri.star skrev (På 1.5.2024 den 11.59):

Tinder. Og ja, var kjemperedd etter samlivbrudd etter 14 år. Men, ingen problem å finne fine mannfolk å date, og nå har jeg en nydelig kjæreste som om en måned blir min samboer :)

Så godt å høre ❤️ 

14 år er lenge! Da har man levd et godt liv sammen så forstår det må ha vært tøft. Var det du eller han som gikk? Når begynte du å date igjen? Og tenkte du at du aldri kom til å møtes noen som din ex eller drømte du om bedre? 

Endret av Bea_Li
-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

På kg💜

Anonymkode: a51d0...ba9

Hvordan skjedde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...