Gå til innhold

Hvor fant dere nye kjæresten?


Gjest Bea_Li

Anbefalte innlegg

Gjest Bea_Li

Etter brudd, hvor fant dere ny kjæreste? Og var dere engstelig for å ikke kunne finne den rette igjen etter brudd? 

Jeg har ikke stor vennekrets, og foretrekker heller skogsturer enn byturer og blir ikke rent ned av single menn der 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nett

Anonymkode: 142fa...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bea_Li skrev (6 minutter siden):

Etter brudd, hvor fant dere ny kjæreste? Og var dere engstelig for å ikke kunne finne den rette igjen etter brudd? 

Jeg har ikke stor vennekrets, og foretrekker heller skogsturer enn byturer og blir ikke rent ned av single menn der 😅

Samme her, ikke noe særligt med venner. Jeg fant min mann på hot or not rett og slett😂 det var i 2017 da. Men det funket jo, vært sammen i snart 7år!

Anonymkode: 55952...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går begge veier det der; gjelder også oss menn. Fasitsvar har jeg ikke, men ikke bli sittende inne med dating-apper, ut og lev og, smil og se deg om. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bea_Li
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nett

Anonymkode: 142fa...490

Vil du utdype mer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant den forrige på Tinder, og den før der på OkCupid. Aldri møtt noen gjennom venner.

Anonymkode: 7bf10...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bea_Li skrev (15 minutter siden):

Etter brudd, hvor fant dere ny kjæreste? Og var dere engstelig for å ikke kunne finne den rette igjen etter brudd? 

Jeg har ikke stor vennekrets, og foretrekker heller skogsturer enn byturer og blir ikke rent ned av single menn der 😅

Tinder, nei er ikke engstelig, da jeg aldri nesten er singel og finner noen veldig fort.

Anonymkode: 86b85...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bea_Li
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Samme her, ikke noe særligt med venner. Jeg fant min mann på hot or not rett og slett😂 det var i 2017 da. Men det funket jo, vært sammen i snart 7år!

Anonymkode: 55952...

Har hatt tidligere forhold og de har jeg møtt ute, gjennom felles venner osv. Men jeg er nå 41 og frister svært lite å dra på byen igjen. Jeg og min ex fant hverandre på Tinder, møtte noen gjøker før han og det var full klaff fra første stund, men nå nesten 5 år etter er det over... 

Har svipet litt på tinder igjen, men det føles motløst

Så glad for at dere fikk kjærligheten til å vare ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bea_Li
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tinder, nei er ikke engstelig, da jeg aldri nesten er singel og finner noen veldig fort.

Anonymkode: 86b85...4a3

Mange forhold? Jeg har vært i nå 4 seriøst forhold hvor alle har vart mange år, men i mellom har jeg vært single i 1-2 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har hvertfall datene jeg har hatt fra Instagram. Ikke tinder. Håper på klaff med en nå, men vi får se. Jammen ikke lett å finne kjærligheten i midten av 30årene💁‍♀️

Anonymkode: 4e9d5...9ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bea_Li
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fant den forrige på Tinder, og den før der på OkCupid. Aldri møtt noen gjennom venner.

Anonymkode: 7bf10...1c6

Han som nå har gått fant hverandre på Tinder, trodde egentlig ikke det var mulig.. Så lurer jo på om man kan være heldig å finne kjærligheten på nytt på tinder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bea_Li
AnonymBruker skrev (På 1.5.2024 den 9.51):

Her har hvertfall datene jeg har hatt fra Instagram. Ikke tinder. Håper på klaff med en nå, men vi får se. Jammen ikke lett å finne kjærligheten i midten av 30årene💁‍♀️

Anonymkode: 

 

Håper virkelig det går rette veien for dere ❤️

Endret av Bea_Li
-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bea_Li
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tinder, nei er ikke engstelig, da jeg aldri nesten er singel og finner noen veldig fort.

Anonymkode: 86b85...4a3

Sveipet noe på Tinder, men foreløpig føltes håpløst 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant kjæresten på gamlemåten av Tinder, kontaktannonse i avisen. Andre tider da, hvor man ikke fikk bilde av personen, men valgte dem ut etter et brev hvor de skreiv personlige egenskaper, hva de jobber med og fritidsinteresser. 😅

 

Anonymkode: 98d6c...98f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bea_Li
Gentleman59 skrev (21 minutter siden):

Går begge veier det der; gjelder også oss menn. Fasitsvar har jeg ikke, men ikke bli sittende inne med dating-apper, ut og lev og, smil og se deg om. 

Men hvor drar man hen? Også er det jo også hyggelig å ha noen å dra med, de aller fleste venninnene mine er gift/i forhold. Orker ikke være hun single som skal ut for å jakte menn på byen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bea_Li
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg fant kjæresten på gamlemåten av Tinder, kontaktannonse i avisen. Andre tider da, hvor man ikke fikk bilde av personen, men valgte dem ut etter et brev hvor de skreiv personlige egenskaper, hva de jobber med og fritidsinteresser. 😅

 

Anonymkode: 98d6c...98f

Jaaa husker de kontaktannonsene, det var så gøy å lese dem 😍 Det et jo skikkelig romantisk at dere møttes der ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Overhodet ikke engstelig for singellivet, klarer meg fint selv, var behagelig og fint å være singel. Etter en stund savner man likevel en å dele livets gleder og vanskeligheter med, som byr på en armkrok på kvelden og en storeskje om natta. Og da har det gått ganske greit å finne ny partner.

De fire jeg har vært sammen med som samboer: møtte nr 1 på fest, så via kjente. Nr 2 via felles hobby. Nr 3 via jobb, jobbet ikke samme sted men samhandlet i prosjekter. Og siste og nåværende har vart i ca 2 år, møttes via nettdating 🙂 Vi er ikke samboere ennå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennom felles interesse, han ble først raskt en av mine beste venner hvor begge kjente at vi ville dele hverdagen sammen med årene. Livet skjer fortsatt og vi blir sterkere og sterkere sammen. Er i slutten av 40 årene begge to.

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bea_Li
Diskulis skrev (På 1.5.2024 den 10.04):

Overhodet ikke engstelig for singellivet, klarer meg fint selv, var behagelig og fint å være singel. Etter en stund savner man likevel en å dele livets gleder og vanskeligheter med, som byr på en armkrok på kvelden og en storeskje om natta. Og da har det gått ganske greit å finne ny partner.

De fire jeg har vært sammen med som samboer: møtte nr 1 på fest, så via kjente. Nr 2 via felles hobby. Nr 3 via jobb, jobbet ikke samme sted men samhandlet i prosjekter. Og siste og nåværende har vart i ca 2 år, møttes via nettdating 🙂 Vi er ikke samboere ennå da.

 

Vil du si hvilken side dere møttes på? ❤️

 

Endret av Bea_Li
-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...