Gå til innhold

Er jeg unormal som ikke kjenner lyst når mannen gjør dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sliter veldig med mismatch i sexdriv for tiden, og lurer veldig på om det er jeg som er unormal. Jeg har behov for nærhet fysisk og i form av samtaler. Dog føler jeg mannen nesten alltid skal dreie dette mot sex, ved å ta meg rett på vagina når vi ligger og prater, ta hånda mi på penis, eller rett og slett vise meg ereksjonen sin når jeg IKKE er i det humøret. Det er som at stemningen aldri får bygget seg opp, og han blir såra over at jeg ikke blir begeistret. Råd? 

Anonymkode: f942d...66b

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er helt normal, men han er det åpenbart ikke. Apekatt-oppførsel er forøvrig ekstremt turn off.

Anonymkode: 39938...7cd

  • Liker 27
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er helt normal, men han er det åpenbart ikke. Apekatt-oppførsel er forøvrig ekstremt turn off.

Anonymkode: 39938...7cd

Hvordan formidle dette til han? Dette gjør jo at vi har mindre sex, når vi kunne hatt mye mer om han lot stemningen bygge seg opp, ikke gikk rett på, og rett og slett ga meg og kroppen tid til å komme i modus.. Mitt instinkt når han tar på meg her og der midt i en samtale er å løpe langt vekk for å være ærlig. Og jeg er fysisk tiltrukket av han egentlig 

Anonymkode: f942d...66b

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig! Hvorfor er det noen menn som tror at det å vise penis, skal gjøre damer tent? Gi meg oppmerksomhet, lag noe digg å spise, SE på tv sammen (ikke scroll på den meningsløse mobilen), tilby meg massasje. Egentlig alt annet enn å hinte til sex.

Anonymkode: d7785...cfa

  • Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke bare si hva som får deg igang? Han er da ikke tankeleser 

Anonymkode: 7bea0...25f

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor kan du ikke bare si hva som får deg igang? Han er da ikke tankeleser 

Anonymkode: 7bea0...25f

Har prøvd, men virker som han glemmer det. Og jeg bare lurer på om andre damer tenner på dette og at det rett og slett er meg det er noe galt med! 

Anonymkode: f942d...66b

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nærhet i form av samtaler? Dette har du venninner til. Hvorfor skal en mann varte deg opp med noen han ikke er intr i selv når du heller ikke er villig til å gjøre det samme tilbake? 
 

At du må vartes opp med andre ting kommer av at du isolert sett ikke er seksuelt fysisk tiltrukket av mannen din. Svært få er det. Fordi svært få faktisk er seksuelt attraktive. 

Anonymkode: 457d5...e8d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 100% normal.

Begynn hver samtale når dere ligger i sengen med «jeg bil bare prate, så kanskje vi kan ligge inntil etterpå. Vær så snill å ikke ta på tissen min, og ikke ta hånden min på din tiss. Kanskje jeg får lyst på sex når mitt emosjonelle behov er dekt. Jeg er ikke sint, jeg sier bare i fra fordi du kanskje har glemt at du og jeg har ulike behov», så smiler du og nusser ham på kinnet. 
 

Anonymkode: e148d...7c4

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du er helt normal, men han er det åpenbart ikke. Apekatt-oppførsel er forøvrig ekstremt turn off.

Anonymkode: 39938...7cd

Absolutt ikke apekatt oppførsel. Blir som og si att når du har mensen og klager så er det bare og ta seg sammen. Her er det kjemiske reaksjoner i kroppen som beveger seg for og sørge for formering. Menn er ikke alltid i humør til mye de også men de gjør det uansett. Sex for menn er slik de gir og mottar kjerlighet. Og avise en mann gang på gang er som og indirekte si du ikke elsker han selv om fra ditt ståsted betyr det noe helt annet. Dette er forøvrig en av største grunnene til utroskap. Kvinner er veldig einveiskjørt når det kommer til det følelsesmessige rundt sex. Kan du si nei til mannen din må du tåle att han sier nei når du har behov. Hva enn det måtte være. Att sex skal være et problem i et parforhold er flatpanna. Ha pliktsex. Mannen bryr seg ikke om det. Han har garrantert plik oppgaver som gagner bare deg han også. Det koster deg ingenting. Blueballs er forresten ikke tull. Det er vondt.. Og får mann ikke behovene sine fylt får mann en lite motivert og kanskje tilsynelatende apatisk partner. Bruk de minuttene det tar for og være dær for din partner så slipper du og bruke så mye energi på og irritere deg over att partneren din trenger deg... For han handler det ikke om og bare ha sex som nevnt. Ikke bra og ha det sånn i et forhold. Og flere kvinner burde sette seg inn i dette når de forventer att mannen skal forstå og gjøre alt for att kvinner skal føle seg elsket. Gi og ta heter det. 

Anonymkode: 1d67b...1fc

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Så enig! Hvorfor er det noen menn som tror at det å vise penis, skal gjøre damer tent? Gi meg oppmerksomhet, lag noe digg å spise, SE på tv sammen (ikke scroll på den meningsløse mobilen), tilby meg massasje. Egentlig alt annet enn å hinte til sex.

Anonymkode: d7785...cfa

Enig!!!

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nærhet i form av samtaler? Dette har du venninner til. Hvorfor skal en mann varte deg opp med noen han ikke er intr i selv når du heller ikke er villig til å gjøre det samme tilbake? 
 

At du må vartes opp med andre ting kommer av at du isolert sett ikke er seksuelt fysisk tiltrukket av mannen din. Svært få er det. Fordi svært få faktisk er seksuelt attraktive. 

Anonymkode: 457d5...e8d

Du forstår ikke at man trenger å dele emosjonell intimitet for å føle seg nær? 

Anonymkode: f942d...66b

  • Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har prøvd, men virker som han glemmer det. Og jeg bare lurer på om andre damer tenner på dette og at det rett og slett er meg det er noe galt med! 

Anonymkode: f942d...66b

Helt sikker på du gar sagt tydelig og detaljert hva han kan gjøre for å få deg kåt? Kvinner er sjelden så tydelige i kommunikasjon som dere tror 

Anonymkode: 7bea0...25f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Absolutt ikke apekatt oppførsel. Blir som og si att når du har mensen og klager så er det bare og ta seg sammen. Her er det kjemiske reaksjoner i kroppen som beveger seg for og sørge for formering. Menn er ikke alltid i humør til mye de også men de gjør det uansett. Sex for menn er slik de gir og mottar kjerlighet. Og avise en mann gang på gang er som og indirekte si du ikke elsker han selv om fra ditt ståsted betyr det noe helt annet. Dette er forøvrig en av største grunnene til utroskap. Kvinner er veldig einveiskjørt når det kommer til det følelsesmessige rundt sex. Kan du si nei til mannen din må du tåle att han sier nei når du har behov. Hva enn det måtte være. Att sex skal være et problem i et parforhold er flatpanna. Ha pliktsex. Mannen bryr seg ikke om det. Han har garrantert plik oppgaver som gagner bare deg han også. Det koster deg ingenting. Blueballs er forresten ikke tull. Det er vondt.. Og får mann ikke behovene sine fylt får mann en lite motivert og kanskje tilsynelatende apatisk partner. Bruk de minuttene det tar for og være dær for din partner så slipper du og bruke så mye energi på og irritere deg over att partneren din trenger deg... For han handler det ikke om og bare ha sex som nevnt. Ikke bra og ha det sånn i et forhold. Og flere kvinner burde sette seg inn i dette når de forventer att mannen skal forstå og gjøre alt for att kvinner skal føle seg elsket. Gi og ta heter det. 

Anonymkode: 1d67b...1fc

Interessant perspektiv, tar det med, men her må vel begge kunne forventes å inngå komprimiss? 

Anonymkode: f942d...66b

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har prøvd, men virker som han glemmer det. Og jeg bare lurer på om andre damer tenner på dette og at det rett og slett er meg det er noe galt med! 

Anonymkode: f942d...66b

Du har prøvd, men kanskje ikke klart det. Jeg har også minnet min mann på noen ganger hva som får meg i gang, og han har tatt det til seg. Vær åpen, vær forklarende fremfor dømmende, og la han forklare hvordan han forstår deg slik at dere ikke tror han har forstått hvis han ikke har det.

Anonymkode: 2d510...6de

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn så tror mange menn man kan bare skru på en bryter så har man lyst, kommunikasjonen er helt på bærtur. Hater det når en blir kladda på sånn uten videre og mannen blir sur fordi man ikke vil. Derfor er jeg bestemte jeg meg for lenge siden at forhold gidder jeg ikke. Opplevd sååå mange ganger det som TS skriver med flere menn når jeg har vært i forhold at de blir piss sure bare for at jeg ikke alltid er klar eller lyst. Det at de viser fram stoltheten sin gjør ikke saken bedre. 

Har og opplevd at de tar ikke nei for et nei!!!! Skjønner at TS blir oppgitt og alle andre i samme situasjon. 

Anonymkode: 16912...ea1

  • Liker 5
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du er helt normal, men han er det åpenbart ikke. Apekatt-oppførsel er forøvrig ekstremt turn off.

Anonymkode: 39938...7cd

Men i alle dager... Han er da helt normal. Det er hun også. Dette er så klassisk at det er til å grine av. Kvinner elsker med ørene og menn elsker med øynene. Mannens kjærlighettspråk er ofte fysisk. Ikke gjør dette til noe "stygt" eller "unormalt". Å forstå hverandre og vise hensyn til hverandre betyr faktisk ikke at det kun er hennes (mentale) behov som er verdt noe.

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Absolutt ikke apekatt oppførsel. Blir som og si att når du har mensen og klager så er det bare og ta seg sammen. Her er det kjemiske reaksjoner i kroppen som beveger seg for og sørge for formering. Menn er ikke alltid i humør til mye de også men de gjør det uansett. Sex for menn er slik de gir og mottar kjerlighet. Og avise en mann gang på gang er som og indirekte si du ikke elsker han selv om fra ditt ståsted betyr det noe helt annet. Dette er forøvrig en av største grunnene til utroskap. Kvinner er veldig einveiskjørt når det kommer til det følelsesmessige rundt sex. Kan du si nei til mannen din må du tåle att han sier nei når du har behov. Hva enn det måtte være. Att sex skal være et problem i et parforhold er flatpanna. Ha pliktsex. Mannen bryr seg ikke om det. Han har garrantert plik oppgaver som gagner bare deg han også. Det koster deg ingenting. Blueballs er forresten ikke tull. Det er vondt.. Og får mann ikke behovene sine fylt får mann en lite motivert og kanskje tilsynelatende apatisk partner. Bruk de minuttene det tar for og være dær for din partner så slipper du og bruke så mye energi på og irritere deg over att partneren din trenger deg... For han handler det ikke om og bare ha sex som nevnt. Ikke bra og ha det sånn i et forhold. Og flere kvinner burde sette seg inn i dette når de forventer att mannen skal forstå og gjøre alt for att kvinner skal føle seg elsket. Gi og ta heter det. 

Anonymkode: 1d67b...1fc

Dette er oppskriften på null sexlyst.

Du skriver at mannen ikke bryr seg, om så stemmer så er det faktisk en god grunn til å avslutte hele forholdet. Det koster faktisk veldig mye for kvinnekroppen å bli penetrert når man ikke ønsker det.

Om mannen får blueballs, får han runke!

Anonymkode: b54ed...328

  • Liker 11
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfarenmann skrev (6 minutter siden):

Men i alle dager... Han er da helt normal. Det er hun også. Dette er så klassisk at det er til å grine av. Kvinner elsker med ørene og menn elsker med øynene. Mannens kjærlighettspråk er ofte fysisk. Ikke gjør dette til noe "stygt" eller "unormalt". Å forstå hverandre og vise hensyn til hverandre betyr faktisk ikke at det kun er hennes (mentale) behov som er verdt noe.

Kunne ikke ha vært mer enig👍

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Sliter veldig med mismatch i sexdriv for tiden, og lurer veldig på om det er jeg som er unormal. Jeg har behov for nærhet fysisk og i form av samtaler. Dog føler jeg mannen nesten alltid skal dreie dette mot sex, ved å ta meg rett på vagina når vi ligger og prater, ta hånda mi på penis, eller rett og slett vise meg ereksjonen sin når jeg IKKE er i det humøret. Det er som at stemningen aldri får bygget seg opp, og han blir såra over at jeg ikke blir begeistret. Råd? 

Anonymkode: f942d...66b

Vemmelig oppførsel!

Du trenger emosjonell støtte,ikke tafsing. Hadde aldri orket en slik mann

 

Anonymkode: 90271...f1f

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Du er helt normal, men han er det åpenbart ikke. Apekatt-oppførsel er forøvrig ekstremt turn off.

Anonymkode: 39938...7cd

Hvis Kvinneguiden skulle hatt et "slogan".

Anonymkode: 816ce...4b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...