Gå til innhold

Kvinneguiden er blitt så endret i det siste til det negative.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig, men hvorfor skal du mene ting om noe du ikke kan noe om, som samtidig motsier de som kan det eller lever med det, der du fremstår som påståelig og dømmende ovenfor de som kan det eller lever med det? 

(NB, sier ikke at du gjør dette, men det var motsvar til det du skrev)

Noen ganger må man kjenne sin besøkelsestid. Det er ikke om å gjøre å mene noe om alt og alle til enhver tid, samtidig som du skal vinne hver diskusjon du deltar på uten noe villighet til å lytte eller lære. 

Anonymkode: a02c8...514

Takk for innspillet 👏👏👏.

Nei det forstår ikke jeg heller. Jeg uttaler meg ikke om temaer jeg ikke opplever jeg kan ha innsikt i. Er jo oppskriften på katastrofe slik jeg ser det. 

Hvis de motsier seg selv så er dem jo forvirret da tenker jeg. Er jo ikke så vanskelig å oppdage det....Ikke lurt å være dømmende nei....Tenker karma biter dem i halen til slutt jeg da...Prøver bare å få folk til å tenke seg litt om jeg da. Jeg elsker jo å bli utfordret. Er jo slik jeg lærer. Har ikke peiling på alt nei. Det har jeg langt ifra....

Hvis jeg føler jeg snakker til en vegg så kan jeg kaste inn håndkleet ganske kjapt...

Det kommer an på ordbruken, og klangen i orda...Prøver å se adferden bak orda...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg syns det er ufattelig mange naive her. 

Anonymkode: e6337...eca

Tenk på hvor bra forumet hadde blitt om alle var naive, og hadde tiltro til hverandre.

Anonymkode: a02c8...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg syns det er ufattelig mange naive her. 

Anonymkode: e6337...eca

Synes du jeg er naiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenk på hvor bra forumet hadde blitt om alle var naive, og hadde tiltro til hverandre.

Anonymkode: a02c8...514

Næmmen Guri er du her? 

Da hadde vi vel vært i himmelen alle mann alle tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det er mye gurg her inne :(

Anonymkode: c2d26...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ikke et motsvar, men tilsvar :) 

Anonymkode: a02c8...514

Tror jeg skjønte det 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg titter innom kvinneguiden og leser. Og kan med hånden på hjerte si at jeg aldri har vært arrogant eller nedlatende mot noen her inne.

Grunnen er at jeg må stå for det jeg sier og jeg vet heller ikke hvem de andre er på forumet. Tenk hvis en av trådstartenen er min datter eller ei god venninne eller kollega (som jeg ikke vet om er aktive her inne eller ei). 
 

Så tenk over på hva dere svarer i tillfelle det er din egen datter du svarer intetanende opp på med en nedlatende tone og hetsing 

Anonymkode: 2e2ee...e7c

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært sånn i sikkert 2-3 år, mens jeg har lest. Har ikke vært innom en eneste gang uten at det har vært kjønnskamp eller et eller annet hets mot en gruppe.

Anonymkode: f0cc2...696

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har reagert på så merkelige innlegg her den siste tida, sett innlegg med trusler og truende og nedsettende kommentarer. Samt mange merkelige spørsmål innen sex, dating og samliv. Kvinne hetsing også merker jeg. Føles som det er enkelte her inne som kan slite stort psykisk med seg selv, og angripe andre og diktere opp tråder. Andre som reagerer på det samme her inne?

K52

Anonymkode: f0936...5f4

Hvis du tenker slik så blir det slik...

Troll i ord...

Gir meg motivasjon det 🌞

Bare å brette opp ermene 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er også en veldig typisk norsk kultur tenker jeg. Nordmenn liker å baksnakke eller slenge negativitet anonymt fordi de er konfliktsky. Så nettopp et innlegg om noen andre som opplevde noe ligende.

Anonymkode: 6155b...00d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Telle-trådene er vel omtrent det eneste området som er verdt å bruke tid på her inne nå lenger. :nisseblunk:  

Anonymkode: 5423f...68c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Og moderator er svært preget av å være politisk korrekt og "woke"..

Anonymkode: a0cb5...6be

Eller gir bare faen. I flere tråder så er det veldig tydelig at moderatorene ikke klarer å være nøytrale. Jeg har flere ganger rapportert personangrep, men moderator gjør ikke noe med det.Og sist gang når dem aldri tok tak så kontaktet jeg dem på nytt og spurte direkte om det ikke var meningen at de skulle være nøytrale og enden på visa ble at kommentaren fikk stå og jeg fikk en advarsel.

Anonymkode: 302ca...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ikke noe nytt. Her er det angrep og alt blir vridd på om man er enig eller ei. 

Anonymkode: 7f0a4...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er blitt en negativ utvikling her de siste månedene. Folk er så bitre og sure, og helt virkelighetsfjerne. 

I alle tråder med økonomi så blir TS hetset av bedrevitere som har alt på stell. Alle tjener over 1mil, har 2 mil på konto og nedbetalt huslån. Ingen har lån på biler og alle har en god jobb, og da er det om å gjøre å trykke ned TS, som helt sikkert er fattig pga dårlige valg og pepsi max avhengighet.. Er det noen som spør etter råd om jobb, så kommer flere med forslag om å ringe nærmeste barnehagen, for de ansetter folk på dagen (nei, de gjør faktisk ikke det)..

 

Anonymkode: 6bb68...ae4

Tja, akkurat det med barnehage stemmer flere steder. Jeg ble oppringt som ringevikar før jeg hadde fått opplæringsvakt...takket nei. Hadde vært på intervju da.

Anonymkode: b43b9...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har det alltid vært. For 5-6 år siden måtte jeg rett og slett ha en pause fordi all negativiteten påvirket meg sånn. Røpet man i en tråd at du brukte toro-pulver eller våtservietter, så var det ikke måte på hvor forferdelig mor du var. Og i brylluper så var det påbud med åpen bar, og forbud mot kaffegjester 😂 Jeg turte selvsagt ikke annet enn å følge disse bryllupsreglene.

Anonymkode: 75e84...faf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dette er også en veldig typisk norsk kultur tenker jeg. Nordmenn liker å baksnakke eller slenge negativitet anonymt fordi de er konfliktsky. Så nettopp et innlegg om noen andre som opplevde noe ligende.

Anonymkode: 6155b...00d

Jeg tror ikke internettforum er funnet opp i Norge :) Og sladder og baksnakking finnes i alle land! Vi er nok langt fra unike der heller. Tenk bare på hva som er kommet fram om pakistanske taxi-nettverk i Oslo. 

Anonymkode: aa8ac...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sånn har det alltid vært. For 5-6 år siden måtte jeg rett og slett ha en pause fordi all negativiteten påvirket meg sånn. Røpet man i en tråd at du brukte toro-pulver eller våtservietter, så var det ikke måte på hvor forferdelig mor du var. Og i brylluper så var det påbud med åpen bar, og forbud mot kaffegjester 😂 Jeg turte selvsagt ikke annet enn å følge disse bryllupsreglene.

Anonymkode: 75e84...faf

Oi, hvis du blir påvirket så mye er det nok lurt med pause :) Jeg tenker bare at de er unge, uerfarne duster….

Anonymkode: aa8ac...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Irak said:

Synes du jeg er naiv?

Ja du er naiv, men ikke noe gærnt med det vær deg selv. 

Anonymkode: 71ba9...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns kvinneguiden har alltid vært en plass med mye pisking og spydigheter ikke noe nytt egentlig. 

Anonymkode: 71ba9...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feks:

Mannen min lå med en kollega på julebordet og de jogger sammen.

Hva bør jeg gjøre??

Vi svarer: dump

To sekunder etterpå kommer en ny tråd "buhuu det er så mange slemme her" 

Anonymkode: e6337...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...