AnonymBruker Skrevet 30. april #21 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har reagert på så merkelige innlegg her den siste tida, sett innlegg med trusler og truende og nedsettende kommentarer. Samt mange merkelige spørsmål innen sex, dating og samliv. Kvinne hetsing også merker jeg. Føles som det er enkelte her inne som kan slite stort psykisk med seg selv, og angripe andre og diktere opp tråder. Andre som reagerer på det samme her inne? K52 Anonymkode: f0936...5f4 Ja ikke sant. Hadde vært betre om alle var enige og vi kunne heie på hverandre. ”you go girl” – du er vakker akkurat som du er. Du trenger ikke å bearbeide barndoms traumene dine. Det er alle rundt deg som skal passe på å du ikke blir trigget. Det hadde vært perfekt å ingen protesterte mot det vi tenker og sier, sant? Anonymkode: 9f42c...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #22 Del Skrevet 30. april Hva med å lage et underforum. Kun selle svar.. Som: kjæresten min slår meg..hva skal jeg gjøre?? Svar: bak en kake til han. Anonymkode: e6337...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #23 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva med å lage et underforum. Kun selle svar.. Som: kjæresten min slår meg..hva skal jeg gjøre?? Svar: bak en kake til han. Anonymkode: e6337...eca Frister rett og slett å bare gjøre en ting ja Anonymkode: f0936...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #24 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har reagert på så merkelige innlegg her den siste tida, sett innlegg med trusler og truende og nedsettende kommentarer. Samt mange merkelige spørsmål innen sex, dating og samliv. Kvinne hetsing også merker jeg. Føles som det er enkelte her inne som kan slite stort psykisk med seg selv, og angripe andre og diktere opp tråder. Andre som reagerer på det samme her inne? K52 Anonymkode: f0936...5f4 Samme her. Unngår deler av KG nå. Anonymkode: e16fd...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #25 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Janteloven. Folk begynner "å stå opp" (bl.a. for seg selv og andre) og andre prøver å trekke dem ned. Fordi det får dem til å føle seg engstelige og usikre på seg selv. Det kommer til å bli (mye) verre. Helt til folk blir vant til at andre står opp (bl.a. for seg selv og andre) og at det blir/er meningsløst å prøve å trekke dem ned. Anonymkode: ed9bb...6a0 Får vel bare innfinne meg med at slike folk ikke blir flau over ser selv. 😅 Anonymkode: e16fd...023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #26 Del Skrevet 30. april Irak skrev (2 timer siden): Huff.. Dette virker ikke bra nei.. Er det noen spesielle tråder og temaer du sikter til her? Ingen fortjener og oppleve at de blir sjikanert her inne.... Forskjellige tråder og temaer. Men folk legger merke til de som alltid skriver med bruker. Jeg har skrevet flere tusen innlegg, og det er rett som det jeg har fått brukerdebatter og brukerangrep mot meg fra AB'ere, på tross for at man diskuterer topicen for tråden saklig med noen andre. Jeg er ganske hardhudet og har oversett mye, og trodde at jeg var godt likt her inne, men tendensen er altså at det har skjedd oftere, og at ordspråken og betegnelsene blir stadig hardere. Bedre blir det ikke at disse angrepene høster mange likes, så jeg står ripet igjen i trådene når jeg prøver å bidra til problemstillingen. Og så opplever man ta det skjer på tvers av tråder: "Åja der var du her også med dine dumme meninger" (eks), kan en AB plutselig bryte ut til meg. Slike ting blir aldri moderert bort. Det ser ut som at negativitet, personangrep, trangsynthet, oppgulp, fordommer osv har blitt særlig populært for tiden, for dette høster utrolig nok mye likes når enkeltbrukere eller menneskegrupper i samfunnet utsettes for slike kommentarer. Så etter mange år her inne med operativ bruker så har jeg skikkelig begynt å vantrives, og har lagt brukeren min på vent inntil videre. Anonymkode: a02c8...514 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 30. april #27 Del Skrevet 30. april Jeg syns faktisk ikke det har blitt verre i det siste, heller motsatt, at det har blitt noe bedring i forhold til tidligere. Men man ser kanskje ting forskjellig, alt ettersom hvilke innlegg man går inn på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #28 Del Skrevet 30. april Det har blitt veldig sexfiksert og utagerende dessverre. Og mange sinte og spydige svar.. Anonymkode: a0cb5...6be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. april #29 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forskjellige tråder og temaer. Men folk legger merke til de som alltid skriver med bruker. Jeg har skrevet flere tusen innlegg, og det er rett som det jeg har fått brukerdebatter og brukerangrep mot meg fra AB'ere, på tross for at man diskuterer topicen for tråden saklig med noen andre. Jeg er ganske hardhudet og har oversett mye, og trodde at jeg var godt likt her inne, men tendensen er altså at det har skjedd oftere, og at ordspråken og betegnelsene blir stadig hardere. Bedre blir det ikke at disse angrepene høster mange likes, så jeg står ripet igjen i trådene når jeg prøver å bidra til problemstillingen. Og så opplever man ta det skjer på tvers av tråder: "Åja der var du her også med dine dumme meninger" (eks), kan en AB plutselig bryte ut til meg. Slike ting blir aldri moderert bort. Det ser ut som at negativitet, personangrep, trangsynthet, oppgulp, fordommer osv har blitt særlig populært for tiden, for dette høster utrolig nok mye likes når enkeltbrukere eller menneskegrupper i samfunnet utsettes for slike kommentarer. Så etter mange år her inne med operativ bruker så har jeg skikkelig begynt å vantrives, og har lagt brukeren min på vent inntil videre. Anonymkode: a02c8...514 Det var kjipt at du skriver.... Dumt når noen vanntrives så mye at de velger å ikke ha en bruker.... Tror jeg har elefanthud nesten i forhold til dette her.... Det preller ihvertfall av enn så lenge så håper det fortsetter slik.... Velger mine tråder da... Det gjør jeg.... Merkelig at dem ikke blir rapportert for usaklig adferd.... Så nå faktisk en tråd istad, der de oppfordret til å rapportere en dyrevideo som ikke virket helt bra 👏👏👏. Det er bra 🏆. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #30 Del Skrevet 30. april Og moderator er svært preget av å være politisk korrekt og "woke".. Anonymkode: a0cb5...6be 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. april #31 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har blitt veldig sexfiksert og utagerende dessverre. Og mange sinte og spydige svar.. Anonymkode: a0cb5...6be Mange frustrerte mennesker virker det som.... Giftige forhold.... Trangsynthet..... Altså jeg får nesten inntrykk av at man ikke har lov til å mene hva man vil.... Skjønner godt at Henrik Ibsen rømte landet, og bodde 27 år i Italia. Glemmer ikke disse to sitatene her. "Jeg har aldri sett mitt hjemland så klart som nå, når jeg ikke bor der" "Vær deg selv fullt og helt. Ikke stykkevis eller delt" Er ikke enig i alt han gjorde da, men det er en annen historie..... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #32 Del Skrevet 30. april Irak skrev (Akkurat nå): Mange frustrerte mennesker virker det som.... Giftige forhold.... Trangsynthet..... Altså jeg får nesten inntrykk av at man ikke har lov til å mene hva man vil.... Skjønner godt at Henrik Ibsen rømte landet, og bodde 27 år i Italia. Glemmer ikke disse to sitatene her. "Jeg har aldri sett mitt hjemland så klart som nå, når jeg ikke bor der" "Vær deg selv fullt og helt. Ikke stykkevis eller delt" Er ikke enig i alt han gjorde da, men det er en annen historie..... Mye utrolig lesing er det ja. Skulle tro mange dikter opp noe også, får en litt slik følelse av mange innlegg jeg leser. Virker veldig brutalt. Anonymkode: c2d26...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. april #33 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mye utrolig lesing er det ja. Skulle tro mange dikter opp noe også, får en litt slik følelse av mange innlegg jeg leser. Virker veldig brutalt. Anonymkode: c2d26...4b1 Det tror jeg faktisk du har helt rett i....I mangel på psykologer og fullbooka på FVK så kan det bli resultatet.... Jeg har valgt å kommentere litt mer i sørgetrådene, for der kan konsekvensene være alvorlige.... At noen blir litt sure er ikke så farlig tenker jeg, men å provosere noen som har mistet noen... Det er jo direkte ondsinnet..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #34 Del Skrevet 30. april Jeg var inne her for et par år siden,.og det var like ille da. Så ille at jeg ikke orket å være her inne mer. Dessverre har det ikke blitt bedre, så er nok ikke lenge før jeg kutter ut igjen. Om man trenger svar på spørsmål/hjelper noen med svar, så er diskusjon.no et mye bedre sted! Her er det sånn at uansett spørsmål, så kommer det spydige og frekke svar! Utrolig hvor lite empatiske mange inne her er. Noen få svarer på det man spør om, men de er dessverre i mindretall.. Anonymkode: c87b6...4cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #35 Del Skrevet 30. april Irak skrev (1 minutt siden): Trangsynthet..... Altså jeg får nesten inntrykk av at man ikke har lov til å mene hva man vil.... Selvfølgelig, men hvorfor skal du mene ting om noe du ikke kan noe om, som samtidig motsier de som kan det eller lever med det, der du fremstår som påståelig og dømmende ovenfor de som kan det eller lever med det? (NB, sier ikke at du gjør dette, men det var motsvar til det du skrev) Noen ganger må man kjenne sin besøkelsestid. Det er ikke om å gjøre å mene noe om alt og alle til enhver tid, samtidig som du skal vinne hver diskusjon du deltar på uten noe villighet til å lytte eller lære. Anonymkode: a02c8...514 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #36 Del Skrevet 30. april Irak skrev (2 minutter siden): Det tror jeg faktisk du har helt rett i....I mangel på psykologer og fullbooka på FVK så kan det bli resultatet.... Jeg har valgt å kommentere litt mer i sørgetrådene, for der kan konsekvensene være alvorlige.... At noen blir litt sure er ikke så farlig tenker jeg, men å provosere noen som har mistet noen... Det er jo direkte ondsinnet..... Ja det er jo blitt mer drap, skading, skyting, galskapen lever totalt tydeligvis. Så rett inn her og forsøple kvinneguiden. Hva kan en forvente seg i samfunnet? Råttent. Vet om flere som trekker seg vekk her i fra når det er slik. Forstår det selv. Anonymkode: c2d26...4b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. april #37 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja ikke sant. Hadde vært betre om alle var enige og vi kunne heie på hverandre. ”you go girl” – du er vakker akkurat som du er. Du trenger ikke å bearbeide barndoms traumene dine. Det er alle rundt deg som skal passe på å du ikke blir trigget. Det hadde vært perfekt å ingen protesterte mot det vi tenker og sier, sant? Anonymkode: 9f42c...5da Nja...Denne er jeg ikke enig i. Viktig å søke hjelp for utfordringene og begrensningene sine, men kan forstå at noen kan gi opp hvis dem har prøvd og prøvd, og ikke kommer noen vei.... Viktig å eie sin egen historie... Ei klok dame sa til meg en gang. Mannen hennes hadde tatt selvmord. "Når man er lei av sin egen historie, først da er man ferdig med den" Hjelpe og passe på litt det kan man da... Det er jo bare kjempefint og vidunderlig 🪷💕 Og helst så nært som det er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #38 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): (NB, sier ikke at du gjør dette, men det var motsvar til det du skrev) Ikke et motsvar, men tilsvar Anonymkode: a02c8...514 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #39 Del Skrevet 30. april Jeg syns det er ufattelig mange naive her. Anonymkode: e6337...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #40 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg syns det er ufattelig mange naive her. Anonymkode: e6337...eca Enig med deg her. Anonymkode: c2d26...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå