Gå til innhold

Naboen på tinder. Han har baby


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner, se og lær hva som finnes på Tinder.

Lurer du på hvorfor matchen plutselig avlyser, blir stille en stund etc, vel dette kan være svaret.

Anonymkode: 08da5...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vet du at de ikke har et åpent forhold, ts? Det er første bud. Veldig mange flere enn folk flest tror har åpne forhold. Og slik har det vært i hundrevis av år. Dette er en veldig åpen hemmelighet -  hver bygd og nabolag har jo i semi-offentlighet sitt svingerslag, feks. Siden det fremdeles er tabu later folk flest med åpne forhold som om de ikke har åpne forhold. Og folk later som om de ikke vet hvor vanlig det er. 

Anonymkode: bbdab...846

Merkelig å skrive at han ønsker seg barn da, tror du kona er med på det? Samtidig er det neppe et problem at kona får høre han er på Tinder, dersom hun har godkjent det.

Anonymkode: da754...c45

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vet du at de ikke har et åpent forhold, ts? Det er første bud. Veldig mange flere enn folk flest tror har åpne forhold. Og slik har det vært i hundrevis av år. Dette er en veldig åpen hemmelighet -  hver bygd og nabolag har jo i semi-offentlighet sitt svingerslag, feks. Siden det fremdeles er tabu later folk flest med åpne forhold som om de ikke har åpne forhold. Og folk later som om de ikke vet hvor vanlig det er. 

Anonymkode: bbdab...846

Nei, veldig mange har ikke åpne forhold. I hvert fall ikke når de har en tenåring. De som har åpne forhold, er som regel heller ikke på Tinder slik at de flasher dette åpne forholdet sitt for Gud og hvermann. Det er fortsatt uvanlig med åpne forhold.

Anonymkode: 720d5...5a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg hadde ikke brydd meg. Og jeg vil ikke vite noe selv heller. 

Anonymkode: ee0f2...7e0

Så når ei kjerring i nabolaget blir gravid med din manns barn eller gir deg en STD, så klapper du i hendene og heier? 🤣🤣🤣

Anonymkode: 720d5...5a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du skal si noe TS si det når begge er der, at du så han dukket opp på din tinderprofil :P da blir det max drama.. 

Anonymkode: 85850...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men hvordan? Har snakket mye med han, da han er en sosial type. tolker hun som lik meg, tar ikke kontakt med andre men høflig. 

Anonymt brev? Skulle tatt screenshot. Faen også. Men hva om han åpnet brevet adressert til hun, og kaster det?

 

Ts

Anonymkode: e2509...603

Opprett profilen på nytt, altså slett og start på ny så finner du han om det er så viktig. 

Evt kan de ha trøbbel i forholdet som du ikke vet om. Og det med barn, ja han kan jo ønske seg flere barn utenat han ønsker å dele hvor mange han har fra før. 

Anonymkode: 2f89b...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har han en enegget tvilling? :)

Ellers kan det jo være som noen her skriver allerede, at de har et åpent forhold. Og da gjør det jo heller ingenting om samboeren får vite det av deg. 

Anonymkode: 48567...456

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Merkelig å skrive at han ønsker seg barn da, tror du kona er med på det? Samtidig er det neppe et problem at kona får høre han er på Tinder, dersom hun har godkjent det.

Anonymkode: da754...c45

Kanskje nabodamen er nappet til nabomannen. Altså, den casuale flørten som ble gravid. 

Anonymkode: 3407b...137

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at det ikke er en gammel profil han ikke har logget inn på på evigheter? 🤦🏻‍♀️ Eller om de har et åpent forhold og er polyamorøse? Polygami er ikke for alle, men det finnes folk som er det. Å passe på seg selv er visst vanskelig, gitt.

Anonymkode: 88e0f...4cc

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og btw..... Kanskje de til og med møttes via den tinderprofilen du ser nå, og kanskje hun heller ikke har slettet brukeren sin, i likhet med ham. Kan være de begge har slettet appen men ikke brukeren. Hva vet du?

Anonymkode: 88e0f...4cc

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasker ikke. Er nok mange av de der.

Ja, ta screenshot neste gang du ser han, print ut og legg i postkassa adressert til henne. Han skal ikke åpne post navnet til henne. I disse dager med alt som går av hengslene må vi støtte hverandre. Jeg ville satt pris på å vite det så jeg kunne hevet han på dør.

Anonymkode: 435bf...56d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan vet du at det ikke er en gammel profil han ikke har logget inn på på evigheter? 🤦🏻‍♀️ Eller om de har et åpent forhold og er polyamorøse? Polygami er ikke for alle, men det finnes folk som er det. Å passe på seg selv er visst vanskelig, gitt.

Anonymkode: 88e0f...4cc

Det er jo mer sannsynlig at han er en utro slask enn at de er poly eller har åpent forhold. 

Anonymkode: 9ca6f...931

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo mer sannsynlig at han er en utro slask enn at de er poly eller har åpent forhold. 

Anonymkode: 9ca6f...931

Det er også sannsynlig at det er en gammel profil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo mer sannsynlig at han er en utro slask enn at de er poly eller har åpent forhold. 

Anonymkode: 9ca6f...931

Det er like sannsynlig at det er en gammel profil som at han er utro.

Anonymkode: 440f9...dd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde ikke brydd meg. Og jeg vil ikke vite noe selv heller. 

Anonymkode: ee0f2...7e0

Så hvis han du hadde vært sammen med hadde vært utro og for eksempel videreført HIV til deg da, hadde du villet vite noe da?

Anonymkode: 983ef...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da menn er mest utro, da dama er gravid og i småbarnsperioden 

Anonymkode: 61c7d...064

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tinder viser KUN de som har vært aktive de siste 7 dagene, så det at det er en gammel profil som vises er bare tull.

Han MÅ ha vært aktiv en eller annen gang de siste 7 dagene, for å komme opp i "kortstokken" til andre. Sier seg selv at tinder ikke viser åregamle profiler som ikke er i bruk, for da hadde det vært tusenvis av inaktive kontoer som ødela for alle de som er aktive.. 

Anonymkode: fce9c...535

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde spurt henne om de har gått fra hverandre? Om de skal flytte eller lignende og gjort meg dum?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.4.2024 den 6.59):

Du kan jo si det på en annen måte. Ta screenshot om du finner han igjen. så sier du til nabodama at du bare ville si ifra, men du tror at noen har stjålet bilder og laget en tinderprofil, så om hun kunne si det videre til han så hadde vært fint. 

Anonymkode: e7d23...878

Genialt!!

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.4.2024 den 20.25):

Ja. Som om jeg ikke var lei/skuffet over mannfolk fra før, så ser jeg den hyggelige naboen har tinderprofil. Han ønsker seg barn og ute etter casual, men han og samboeren har allerede en ettåring.

Scrollet nei og videre, så tok ingen screenshot. Men jeg hadde ønsket å vite. Hva med dere? Skal jeg late som ingenting ovenfor samboeren?

Anonymkode: e2509...603

La være å blande deg

Anonymkode: a4ccc...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...