Gå til innhold

Naboen på tinder. Han har baby


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja. Som om jeg ikke var lei/skuffet over mannfolk fra før, så ser jeg den hyggelige naboen har tinderprofil. Han ønsker seg barn og ute etter casual, men han og samboeren har allerede en ettåring.

Scrollet nei og videre, så tok ingen screenshot. Men jeg hadde ønsket å vite. Hva med dere? Skal jeg late som ingenting ovenfor samboeren?

Anonymkode: e2509...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir tøft for henne å høre, men hun er nødt til å få vite det, så hun får valget videre. 

Jeg hadde satt pris på å få vite. 

Anonymkode: 78f5b...c7c

  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan? Har snakket mye med han, da han er en sosial type. tolker hun som lik meg, tar ikke kontakt med andre men høflig. 

Anonymt brev? Skulle tatt screenshot. Faen også. Men hva om han åpnet brevet adressert til hun, og kaster det?

 

Ts

Anonymkode: e2509...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hvordan? Har snakket mye med han, da han er en sosial type. tolker hun som lik meg, tar ikke kontakt med andre men høflig. 

Anonymt brev? Skulle tatt screenshot. Faen også. Men hva om han åpnet brevet adressert til hun, og kaster det?

 

Ts

Anonymkode: e2509...603

Han åpner det sikkert ikke. 

Anonymkode: a79c6...212

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja. Som om jeg ikke var lei/skuffet over mannfolk fra før, så ser jeg den hyggelige naboen har tinderprofil. Han ønsker seg barn og ute etter casual, men han og samboeren har allerede en ettåring.

Scrollet nei og videre, så tok ingen screenshot. Men jeg hadde ønsket å vite. Hva med dere? Skal jeg late som ingenting ovenfor samboeren?

Anonymkode: e2509...603

Du skal bare ikke brydeg, og la folk leve sitt eget liv.

Anonymkode: b476e...a49

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nabo la meg til på snap like etter at han og samboer fikk baby. Han sendte meg bilder av litt av understellet sitt 🙈. Jeg blokkerte han 

Anonymkode: 08e5a...c48

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men hvordan? Har snakket mye med han, da han er en sosial type. tolker hun som lik meg, tar ikke kontakt med andre men høflig. 

Anonymt brev? Skulle tatt screenshot. Faen også. Men hva om han åpnet brevet adressert til hun, og kaster det?

 

Ts

Anonymkode: e2509...603

Tviler på at han åpner post til henne. Da er han i så fall ekstremt kontrollerende. 

Anonymkode: 8973e...abb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får han sikkert opp på nytt på tinder. Da får da du skjermbilder 

 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du skal bare ikke brydeg, og la folk leve sitt eget liv.

Anonymkode: b476e...a49

Nei fy faen. Tenk alle rundt deg vet hva typen holder på med, men ingen sier noe til deg! Snakk om å bli ført bak lyset 

Anonymkode: b0c54...5c3

  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du at de ikke har et åpent forhold, ts? Det er første bud. Veldig mange flere enn folk flest tror har åpne forhold. Og slik har det vært i hundrevis av år. Dette er en veldig åpen hemmelighet -  hver bygd og nabolag har jo i semi-offentlighet sitt svingerslag, feks. Siden det fremdeles er tabu later folk flest med åpne forhold som om de ikke har åpne forhold. Og folk later som om de ikke vet hvor vanlig det er. 

Anonymkode: bbdab...846

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen venninner i nærheten som også er på tinder? om du møter de, så kan dere stille inn så han møter "kravene" og skrolle til han dukker opp hos venninnen din. Sånn gjorde jeg og noen venner det, da vi lurte på om en vi datet fremdeles var aktiv på tinder 😂

Anonymkode: 69860...8b5

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke brydd meg. Og jeg vil ikke vite noe selv heller. 

Anonymkode: ee0f2...7e0

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vet du at de ikke har et åpent forhold, ts? Det er første bud. Veldig mange flere enn folk flest tror har åpne forhold. Og slik har det vært i hundrevis av år. Dette er en veldig åpen hemmelighet -  hver bygd og nabolag har jo i semi-offentlighet sitt svingerslag, feks. Siden det fremdeles er tabu later folk flest med åpne forhold som om de ikke har åpne forhold. Og folk later som om de ikke vet hvor vanlig det er. 

Anonymkode: bbdab...846

Har de et åpent forhold gjør det heller ingen skade om hun sier ifra. 

Anonymkode: 5c341...500

  • Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at han fremdeles er aktiv der? 
 

«Ønsker seg barn» (og har allerede ett) – eller kanskje han ser på seg selv som en ordentlig avlshingst som bør spre genene sine? 😆

Anonymkode: 440f9...dd8

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vet du at de ikke har et åpent forhold, ts? Det er første bud. 

Anonymkode: bbdab...846

Da er det jo greit i så fall. Ikke ny informasjon for henne.

Anonymkode: 1c55a...e22

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vet du at de ikke har et åpent forhold, ts? Det er første bud. Veldig mange flere enn folk flest tror har åpne forhold. Og slik har det vært i hundrevis av år. Dette er en veldig åpen hemmelighet -  hver bygd og nabolag har jo i semi-offentlighet sitt svingerslag, feks. Siden det fremdeles er tabu later folk flest med åpne forhold som om de ikke har åpne forhold. Og folk later som om de ikke vet hvor vanlig det er. 

Anonymkode: bbdab...846

Er jo litt spesielt å skrive på Tinder at man ønsker seg barn hvis man er i et åpent forhold da....

Det henger vel ikke helt på greip. Eller?

Så skriver han at han ønsker seg noe casual ifølge TS.....

Han virker ikke så veldig reflektert han her spør du meg...

Hvis han her får treff på bakgrunn av denne informasjonen, ja da fortjener dem hverandre tenker jeg da....

Så er han i overkant modig synes jeg som faktisk oppretter profil på Tinder når han er i et forhold....Det må jeg si....

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke glemt å slette da? 

Anonymkode: 50d6e...f1f

  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange sletter datingapper uten å slette profilen. Sikker på den ikke er gammel?

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja. Som om jeg ikke var lei/skuffet over mannfolk fra før, så ser jeg den hyggelige naboen har tinderprofil. Han ønsker seg barn og ute etter casual, men han og samboeren har allerede en ettåring.

Scrollet nei og videre, så tok ingen screenshot. Men jeg hadde ønsket å vite. Hva med dere? Skal jeg late som ingenting ovenfor samboeren?

Anonymkode: e2509...603

Du kan jo si det på en annen måte. Ta screenshot om du finner han igjen. så sier du til nabodama at du bare ville si ifra, men du tror at noen har stjålet bilder og laget en tinderprofil, så om hun kunne si det videre til han så hadde vært fint. 

Anonymkode: e7d23...878

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZarahSweet skrev (12 minutter siden):

Mange sletter datingapper uten å slette profilen. Sikker på den ikke er gammel?

Tinder profilen ligger ikke synlig om man ikke har vært på profilen på over 5 eller 8 uker eller no sånt. 

Anonymkode: e7d23...878

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Tinder profilen ligger ikke synlig om man ikke har vært på profilen på over 5 eller 8 uker eller no sånt. 

Anonymkode: e7d23...878

Du kan fremdeles komme med i sveipe bunken. Typen min var med å bygge en av de første dating appene og med mindre man sletter profilen så brukes alle medlemmer aktivt for å trekke nye kunder.

Anonymkode: a1543...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...