AnonymBruker Skrevet 30. april #141 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er vel innafor å spørre. Man skal da i et forhold kunne snakke om alt Anonymkode: 58fd7...d12 Det finnes ting jeg ikke ville ha snakket om. «Jeg blir tent på søstera di» er en kategori tanker jeg ikke ville ha sluppet ut av skallen - hvis jeg hadde hatt slike tanker. Hvis hun hadde hatt en søster. Anonymkode: 2857d...353 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 1. mai #142 Del Skrevet 1. mai remix2020 skrev (På 30.4.2024 den 18.32): Som mann tenker jeg at du heller skal se på det som en stor dose tillit at din mann våger å dele slike fantasier med deg. Det er en fantasi og hvis han er en god mann, vil han aldri pushe deg til noe du ikke vil. Det handler ikke om at at du ikke er nok eller at han vil bytte ut deg med noe yngre. Det handler om en fantasi. Hadde du blitt med på leken, hadde ikke det automatisk betydd at han sluttet å tenne på deg. Han vil jo tydeligvis utforske dette og sikkert andre ting sammen med deg. Snakk sammen om sexfantasier og finn ut om dere har noen felles fantasier. Alltid viktig å snakke åpent om sex i et forhold Hvis jeg forteller min sjef at jeg fantaserer om å ta over jobben hennes... Så vil hun nok tenke at jeg mangler noen sosiale antenner. Ikke at det er flott at jeg har så mye tillit til henne. Hvis jeg forteller min sjef at jeg fantaserer om å ha en trekant med henne og mannens hennes, så vil hun nok tenke at jeg er klin kokos. Nei, det å ikke ta hensyn til mottaker er ikke noe mottaker skal sette pris på, men tvert imot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #143 Del Skrevet 1. mai Fremmed fugl skrev (3 minutter siden): Hvis jeg forteller min sjef at jeg fantaserer om å ta over jobben hennes... Så vil hun nok tenke at jeg mangler noen sosiale antenner. Ikke at det er flott at jeg har så mye tillit til henne. Hvis jeg forteller min sjef at jeg fantaserer om å ha en trekant med henne og mannens hennes, så vil hun nok tenke at jeg er klin kokos. Nei, det å ikke ta hensyn til mottaker er ikke noe mottaker skal sette pris på, men tvert imot. Hvis temaet for en samtale er «hvor ser du for deg å være om fem år» så synes jeg at det er helt rimelig å si at jeg ønsker meg jobben til sjefen min. Hvis temaet er «hvordan kan vi få den leveransen i boks innen onsdag» så virker det litt kårny å komme med et slikt utspill. Vi vet ikke hva konteksten for utsagnet til TS er, men det hindrer ikke postere fra å lese inn hva enn som er opportunt for egne projiseringer og traumer. Anonymkode: 2857d...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 1. mai #144 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis temaet for en samtale er «hvor ser du for deg å være om fem år» så synes jeg at det er helt rimelig å si at jeg ønsker meg jobben til sjefen min. Hvis temaet er «hvordan kan vi få den leveransen i boks innen onsdag» så virker det litt kårny å komme med et slikt utspill. Vi vet ikke hva konteksten for utsagnet til TS er, men det hindrer ikke postere fra å lese inn hva enn som er opportunt for egne projiseringer og traumer. Anonymkode: 2857d...353 Det vil helt være avhengig av hva videre forventet løp til min sjef er om det er innenfor å fortelle. Hvis hun er pensjonist om 5 år, så kan jeg fortelle at det er noe jeg tenker på. TS beskriver enkelt å greit at hun ble usikker og såret av at mannen fortalte noe som fikk henne å tenke på at han kanskje egentligen ønsket å ha sex med noen som var vesentlig yngre enn henne. Mannen har da helt opplagt bommet i sin kommunikasjon. Som man vil gjøre hvis man følger noen enkle hjernedøde regler som "man skal kunne snakke om alt med sin partner". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #145 Del Skrevet 1. mai Fremmed fugl skrev (Akkurat nå): Det vil helt være avhengig av hva videre forventet løp til min sjef er om det er innenfor å fortelle. Hvis hun er pensjonist om 5 år, så kan jeg fortelle at det er noe jeg tenker på. I mange tilfeller så vil det å anta at sjefen ikke beveger seg på 5 år kunne være like fornærmende. Sitat TS beskriver enkelt å greit at hun ble usikker og såret av at mannen fortalte noe som fikk henne å tenke på at han kanskje egentligen ønsket å ha sex med noen som var vesentlig yngre enn henne. Mannen har da helt opplagt bommet i sin kommunikasjon. Som man vil gjøre hvis man følger noen enkle hjernedøde regler som "man skal kunne snakke om alt med sin partner". Jeg registrerer at du hopper til «det er mannen sin feil» som du alltid gjør, uten å kjenne konteksten. Flink bisk, fortell det til kvinnen din så kanskje det blir no på deg i kveld. Anonymkode: 2857d...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 1. mai #146 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I mange tilfeller så vil det å anta at sjefen ikke beveger seg på 5 år kunne være like fornærmende. Jeg registrerer at du hopper til «det er mannen sin feil» som du alltid gjør, uten å kjenne konteksten. Flink bisk, fortell det til kvinnen din så kanskje det blir no på deg i kveld. Anonymkode: 2857d...353 Om det med sjefen, handler igjen å forstå kontekst. Hvis man er i en bransje der det vanlige er at man sitter lenge i en lederstilling, eller i en bransje der det er normalt å bevege seg i løpet av et par år. Jeg skriver ikke at det er mannens feil generelt, men at det er lov å bruke hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #147 Del Skrevet 1. mai Slik jeg ser det så elsker han deg ikke, han drømmer om å ha pukken sin i ei annen dame, jeg hadde tatt ut skilsmisse, i hvertfall nevnt det, så han hadde angret enormt, det skal svi å komme med slike ekle fantasier til kona si 😡😡😡🥺😣🥵😵 Anonymkode: c1146...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #148 Del Skrevet 1. mai Fremmed fugl skrev (13 minutter siden): Jeg skriver ikke at det er mannens feil generelt, men at det er lov å bruke hodet. Men du skriver generelt at det er mannens feil. Det får deg til å fremstå som servil og derfor gjorde jeg litt narr av deg. I denne saken mangler vi kontekst fordi TS har valgt å ikke besvare spørsmål. Derfor vet vi ikke om TS eller mannen unnlot å bruke hodet. Anonymkode: 2857d...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #149 Del Skrevet 1. mai JA Bli med På det da HEhe sååå Deililge Anonymkode: 449a5...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 2. mai #150 Del Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men du skriver generelt at det er mannens feil. Det får deg til å fremstå som servil og derfor gjorde jeg litt narr av deg. I denne saken mangler vi kontekst fordi TS har valgt å ikke besvare spørsmål. Derfor vet vi ikke om TS eller mannen unnlot å bruke hodet. Anonymkode: 2857d...353 TS skriver at dette såret henne. Så mannen hadde ikke klart å bruke hodet. Det å si noe er en bevist handling, det å føle noe er bevist. Utfordringen til en del på KG at dem ser av enn eller annen grunn relasjoner mellom menn og kvinner som en type kjønnskamp, der vi tilhører ulike lag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #151 Del Skrevet 2. mai Fremmed fugl skrev (8 minutter siden): TS skriver at dette såret henne. Så mannen hadde ikke klart å bruke hodet. Det å si noe er en bevist handling, det å føle noe er bevist. Bevist eller bevisst? Når man blir voksen så er det å bli såret noe man noen ganger bare må takle. Avhengig av situasjon så kan dama noen ganger si noe som sårer meg uten at hun kan lastes for det. Hvis du har en fungerende relasjon så antar jeg at du har opplevd det samme? Anonymkode: 2857d...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #152 Del Skrevet 2. mai Fremmed fugl skrev (10 minutter siden): Utfordringen til en del på KG at dem ser av enn eller annen grunn relasjoner mellom menn og kvinner som en type kjønnskamp, der vi tilhører ulike lag. Jeg er helt enig i at det foregår mye kjønnskamp her inne. Og så er det noen som har en rød tråd «hvis jeg alltid legger skylda på andre menn, kanskje jeg får meg noe i kveld?». Disse er naturligvis mer underholdende enn nyttige å lese. Anonymkode: 2857d...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 2. mai #153 Del Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er helt enig i at det foregår mye kjønnskamp her inne. Og så er det noen som har en rød tråd «hvis jeg alltid legger skylda på andre menn, kanskje jeg får meg noe i kveld?». Disse er naturligvis mer underholdende enn nyttige å lese. Anonymkode: 2857d...353 Dette begynner å bli tragikomisk. Tror du virkeligen at noen bruker KG til å få sex med sin partner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #154 Del Skrevet 2. mai Fremmed fugl skrev (1 minutt siden): Dette begynner å bli tragikomisk. Tror du virkeligen at noen bruker KG til å få sex med sin partner? Jeg vet ikke hva som foregår i heimen din. Jeg kan bare kommentere mønsteret i hva du trykker ut av deg. Anonymkode: 2857d...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå