Gå til innhold

Mannen vil ha trekant med ei yngre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

LanoAltforstor skrev (16 minutter siden):

Hva er poenget med å sitere seg selv anonymt slik som denne personen gjør?

Hva er egentlig poenget med anonyme postinger uansett, er ikke disse teite pseudonymene vi benytter anonymiserende nok?

Var det deg kanskje?

Anonymkode: bed51...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Spør han om dere ikke heller kan ha trekant med en yngre mann, fordi det tenner deg. Pipa får lett en annen lyd da. Du har all rett til å være såret.

Anonymkode: 363fd...6bd

Ja, gjør det. Kanskje han tilføyer en ekstra ingrediens i fantasien. At han og den andre fyren kan ha sex mens ts ser på. Da kan ts og pripne hønene som heier på henne ha enda mer forakt for menns varierende seksualitet. 

Anonymkode: c7843...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enig. Har selv hatt fantasier om å ligge med en yngre mann. Men ikke trekant. 
Jeg og mannen snakket litt om dette (han vet hvilken yngre mann det gjelder og) og han virket litt tent på at jeg hadde fantasier om dette. 
Og det er gøy å leke litt med fantasier. Vi har vært gift så lenge (gift i 20 år), så vi liker å prate om litt slike ting for å piffe opp sexlivet. Ingen av oss har gjort noe videre med våre fantasier, men om vi kommer til å leve det ut en dag for vi se 

Anonymkode: b0d51...257

Legger denne ut igjen for å se om samme Anonymkode dukker opp

Anonymkode: b0d51...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man reagere så kraftig på en fantasi? Det henger ikke på greip. En fantasi er en fantasi. Det er ikke virklighet. Ligger litt i ordet. Fantasi

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (3 minutter siden):

Hvordan kan man reagere så kraftig på en fantasi? Det henger ikke på greip. En fantasi er en fantasi. Det er ikke virklighet. Ligger litt i ordet. Fantasi

Dette er mix av cinderella syndrom og forakt for menns varierende seksualitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Haha. Dårligste trolleforsøk ever. Kjerringer altså.

Anonymkode: bed51...15c

Hva får deg til å tro at dette er et trolle forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet her? Her var det altså mye surmaga kjærringer. 

Det er jo klart at om man skal ha med noen til sex ønsker man jo å ha med noen som er attraktiv. Eller mener dere kvinner at dere helst ville hatt trekant og da tatt med en mann som var mye styggere enn deres egen partner? Nei. Det ville dere ikke. 

Her er vel problemet deres egen usikkerhet og selvbilde rundt at menn synes andre kvinner er seksuelt attraktive. Ikke mannen sin feil at dere sammenligner dere. 

Når jeg og kona har trekant er det jo helt åpenbart at den tredje må være attraktiv. Om mannen så er diggere enn jeg er so what? Bra for kona. Og hvorfor skulle vi ha med en kvinne som ikke er minst like attraktiv eller mer enn kona? Da er det jo ikke vits. 

Anonymkode: 7282d...6e9

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Spør han om dere ikke heller kan ha trekant med en yngre mann, fordi det tenner deg. Pipa får lett en annen lyd da. Du har all rett til å være såret.

Anonymkode: 363fd...6bd

Det spurte jeg faktisk eksen om, han sutra så lenge om trekant og jeg ble såret og prøvde å forklare ham at set var sårende å be om dette i et forhold, at jeg skulle se noen jeg har følelser for ligge med noen andre klarer jeg ikke. Han bare fortsatte å sutre og tok den "sier du nei selv når det betyr så mye for meg?" Da ble jeg sint og sa Greit hvis jeg kan be nabofyren stille opp på en og. Det ble slutt ikke såå lenge etterpå, ufølsom drittsekk sin ikke var glad i meg uansett. 

Anonymkode: 1da86...604

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er jo klart at om man skal ha med noen til sex ønsker man jo å ha med noen som er attraktiv. Eller mener dere kvinner at dere helst ville hatt trekant og da tatt med en mann som var mye styggere enn deres egen partner? Nei. Det ville dere ikke. 

Her er vel problemet deres egen usikkerhet og selvbilde rundt at menn synes andre kvinner er seksuelt attraktive. Ikke mannen sin feil at dere sammenligner dere. 

Når jeg og kona har trekant er det jo helt åpenbart at den tredje må være attraktiv. Om mannen så er diggere enn jeg er so what? Bra for kona. Og hvorfor skulle vi ha med en kvinne som ikke er minst like attraktiv eller mer enn kona? Da er det jo ikke vits. 

Føler ikke jeg er surmaga for å ikke ville ha trekant med en kvinne som er såpass mye yngre enn meg at jeg føler det ekkel. Jeg har aldri vært aldersliberal, og når jeg strekker meg til 10 år yngre enn meg er det maks jeg takler mentalt og angående å tenne på. Jeg tenner ikke på kvinner som er en generasjon yngre enn meg, så hva er vitsen med trekant da? Som du skriver må jo den andre være attraktiv for oss, og når hun ikke er det for meg på grunn av alder...

Det er absolutt mange flotte kvinner på vår alder og opp til 10 år yngre. 

Jeg ville ikke hatt sex med mer enn 10 år yngre mann heller. 

Synes forøvrig det er umodent å kalle andres preferanser og grenser for surmaga. Vi andre har våre preferanser og grenser også, som du har dine. 

Anonymkode: 15862...562

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er jo verdens vanligste fantasi for menn, så hvis dere har snakket om fantasier er jo denne nesten nødt til å komme opp. Ikke noe ekkelt eller rart med det. Jeg har snakket med mange av mine partnere om dette, og de enten nysgjerrige eller takker pent nei (de som uansett ikke tenner på andre kvinner, eller som tenker at sjalusien deres ville ødelagt for dem). Har ikke møtt noen som er fordømmende på noen måte. 

Han behøvde kanskje ikke spesifisere alderen på den andre damen, hvis det ikke er en konkret kandidat da TS?

M40

Anonymkode: 8d0f5...b95

Vet om flere menn som fantaserer om ekstra mann enn ekstra kvinne. Jeg er blant dem. Eller det kan virke som flere single menn fantaserer om trekant med to kvinner og flere menn i forhold fantaserer om trekant med ekstra mann. Min oppfatning etter å ha snakket med ganske mange menn om dette, både kompiser, på treff og via ulike forum.

Har hatt trekant med to kvinner tidligere og det var ikke noe for meg. Hadde kanskje vært bedre om kvinnene var bi, men det var de ikke.

Hadde jeg fantasert om ekstra kvinne ville jeg ha vært litt lurere enn ts sin mann hvis jeg skulle ha delt den med kona… han skyter jo seg selv i leggen her. Alle oppegående mennesker skjønner at det er en sjanse for at partner blir såret eller usikker ved å få delt denne fantasien. Ville i det minste ha utelukket alle beskrivelser av den ekstra kvinnen. 

M33

Anonymkode: aa52b...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Snakker du av erfaring? 😅

Anonymkode: b4864...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Brunetter… uansett hårfarge er nydelig, jeg bare gjorde narr av filmen shes all that eller not another teen movie og denne brune hestehalen, men jeg antar du er for ung for å kjenne igjen det.

Anonymkode: 46ad9...b5d

Ikke for ung, men aldri vært noe interessert i slike filmer så jeg så de aldri. Helt feil sjanger for meg. Det går mer i skrekkfilm for å si det sånn. 

Anonymkode: f6c84...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo klart at om man skal ha med noen til sex ønsker man jo å ha med noen som er attraktiv

Men må denne ekstra personen være yngre enn partner for å være attraktiv?

Jeg ikke noen surmaga kjærring selv om jeg skjønner hvorfor ts ble usikker og såret av denne fantasien. Jeg er en mann med nok sosiale antenner til å skjønne såpass. 

Anonymkode: aa52b...4af

• Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonn123 skrev (2 timer siden):

Dette var en fantasi, du har kanskje fantasier du ønsker oppfylt også? 

Håper ikke det kommer som noe sjokk for deg at det er mulig å tenne på andre ting enn kona si. Det betyr ikke at du ikke er god nok.

Han spurte jo om trekant, så kan være han tenner på tanken med deg med andre kvinner.

Kom dette helt utav det blå? Siden du synes det var så upassende og reagerte så kraftig?

Og du er helt blottet for empati og forståelse for at dette ikke er greit og ikke hører hjemme noe sted når man er i forhold og man elsker den man er med.

Anonymkode: 2df56...ac4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da er kanskje eldre kvinner purker?

Anonymkode: 2857d...353

Man blir ikke det basert på kjønn, men oppførsel. Så gris er gjeldene uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Og du er helt blottet for empati og forståelse for at dette ikke er greit og ikke hører hjemme noe sted når man er i forhold og man elsker den man er med.

Anonymkode: 2df56...ac4

Det kommer an hvem initierte samtalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun må være yngre er et større rødt flagg enn trekanten i seg selv. 😵‍💫 

Anonymkode: 6e9a3...66c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonn123 skrev (3 timer siden):

Hva gjør en mann som har lyst på en yngre kvinne ekkel? Tenker du det samme om damer som vil ha eldre menn?

Han er GIFT

Anonymkode: a45e1...7a7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ja, TS, men bare på betingelse av at du først får oppleve din drømmetrekant med en yngre, smellvakker og godt utrustet hingst først. Eller eventuelt en annen drøm du har.

Anonymkode: 5248f...bf2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...