Gå til innhold

Mannen vil ha trekant med ei yngre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

mannen som jeg har vært gift med i 12 år fortalte meg om en fantasi han hadde. Den fantasien gikk ut på at vi skulle ha trekant med ei yngre, han sa han hadde tent på det. Jeg reagerte veldig kraftig og syntes det var et veldig upassende forslag. Ønsker ikke å være med på det. Veldig sårende og at han vil ha ei yngre, akkurat som at jeg ikke er god nok.

Anonymkode: 51c96...9b5

  • Liker 11
  • Hjerte 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, æsj og mer æsj. Forstår deg veldig godt. Hadde reagert ganske kraftig jeg også. Er ikke rart det er mange skilsmisser nå for tiden

Anonymkode: 51c96...9b5

  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spør han om dere ikke heller kan ha trekant med en yngre mann, fordi det tenner deg. Pipa får lett en annen lyd da. Du har all rett til å være såret.

Anonymkode: 363fd...6bd

Støtter denne😄 

  • Liker 14
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min mann sagt dette(gift 8 år) så hadde jeg svart at han får heller bli singel igjen å farte rundt, for dette er for ekkelt. Så får han kjøpe seg en trekant på et sånt grisete horehus nede i Slovakia 

Anonymkode: 46ad9...b5d

  • Liker 16
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

mannen som jeg har vært gift med i 12 år fortalte meg om en fantasi han hadde. Anonymkode: 51c96...9b5

Det høres ut som dere burde prata mer og åpnere sammen :) Om det er noe god start fra mannen din er en annen sak, men en start er nødvendig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Spør han om dere ikke heller kan ha trekant med en yngre mann, fordi det tenner deg. Pipa får lett en annen lyd da. Du har all rett til å være såret.

Anonymkode: 363fd...6bd

 

2 minutter siden, Blåttvann said:

Eller si at du ønsker å ha trekant med en mann som har stor pikk. :lur:

Ikke spør om noe du ikke vil ha svaret på. Blir nok ikke noe bedre for trådstarter om hun finner ut at mannen også har fantasert om å ha trekant med en ung mann med stor pikk. 

Anonymkode: b3d7a...9d3

  • Liker 10
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, det var vel bare en fantasi. 
Må da være lov å ha sine lyster i tankene uten at det skal bli krenke-fest. 
Tøft gjort av han å fortelle deg, men basert på reaksjonen din holder han nok sine fantasier hemmelig i fremtiden.  

Anonymkode: 41f0f...113

  • Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (8 minutter siden):

Eller si at du ønsker å ha trekant med en mann som har stor pikk. :lur:

Mhm, så kan han svare at han ønsker ei dame som ikke er så vid.. 

Hva mener du hun bør overgå hans svar for å såre han? 

Anonymkode: df9da...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette var en fantasi, ikke egentlig et konkret ønske?

Anonymkode: cb088...f30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mhm, så kan han svare at han ønsker ei dame som ikke er så vid.. 

Hva mener du hun bør overgå hans svar for å såre han? 

Anonymkode: df9da...5b8

Det finns alltid et svar om du kjenner noen godt. Men om det er lurt er en annen ting. 

Anonymkode: 1948c...4e4

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen hemmelighet at de fleste eldre menn er griser. 

Anonymkode: 5a637...547

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hei, 

mannen som jeg har vært gift med i 12 år fortalte meg om en fantasi han hadde. Den fantasien gikk ut på at vi skulle ha trekant med ei yngre, han sa han hadde tent på det. Jeg reagerte veldig kraftig og syntes det var et veldig upassende forslag. Ønsker ikke å være med på det. Veldig sårende og at han vil ha ei yngre, akkurat som at jeg ikke er god nok.

Anonymkode: 51c96...9b5

Dump dritten. Helt seriøst. 

Anonymkode: 66601...e1f

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... kom dette ut av det blå?

Dersom dere hadde en fortrolig samtale hvor han åpnet seg til deg så har du strengt tatt tråkket over noen grenser og brutt tilliten hans med måten du reagerer på.

Det er helt greit at du ikke liker samme ting som det han gjør, men det er helt vanlig at vi har ulike preferanser og skal en først da ha en åpen dialog om det må en ha aksept for veldig mye av det motparten kommer med. Ellers kunne en jo bare bedt en om å holde kjeft og holde sånt for seg selv.

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han la frem en fantasi på en krøkkete måte som du (med rette) ikke ønsker å oppfylle?

Vet du hva? Det er faktisk helt ok å si at de får bli med fantasien, for så å gå videre i livet.
Man MÅ ikke sette himmel og jord i brann for enhver ting heller.

Det kan jo være at du selv drømmer om orgier med et hav av sorte pikker, uten at du hverken har lyst eller ønske om å oppfylle eller dele dette med noen andre.

Men, dersom du hadde hatt en eller annen fantasi som du selv kunne tenke deg å få oppfylt, er det jo dumt å reagere med panikk, fordømmelse og/eller vemmelse, for deretter å løpe i panikk til KG og tro at du må ta ut skilsmisse, da brenner du jo alt at broer.

Du får takke for innspillet til din mann men gjøre det klart at du absolutt ikke kunne tenke deg å være med på noe slikt, du kan jo eventuelt høre om det er andre ting han fantaserer om som kanskje er mer innafor?

 

Ja, det er ikke rart det er skilsmisser her i landet.....

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ingen hemmelighet at de fleste eldre menn er griser. 

Anonymkode: 5a637...547

Da er kanskje eldre kvinner purker?

Anonymkode: 2857d...353

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hei, 

mannen som jeg har vært gift med i 12 år fortalte meg om en fantasi han hadde. Den fantasien gikk ut på at vi skulle ha trekant med ei yngre, han sa han hadde tent på det. Jeg reagerte veldig kraftig og syntes det var et veldig upassende forslag. Ønsker ikke å være med på det. Veldig sårende og at han vil ha ei yngre, akkurat som at jeg ikke er god nok.

Anonymkode: 51c96...9b5

En ting er at griseper vil bruke deg som agn for å få en ekstra kvinne, men yngre? Herregud for en ekkel fyr🤮

Anonymkode: ad720...296

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hei, 

mannen som jeg har vært gift med i 12 år fortalte meg om en fantasi han hadde. Den fantasien gikk ut på at vi skulle ha trekant med ei yngre, han sa han hadde tent på det. Jeg reagerte veldig kraftig og syntes det var et veldig upassende forslag. Ønsker ikke å være med på det. Veldig sårende og at han vil ha ei yngre, akkurat som at jeg ikke er god nok.

Anonymkode: 51c96...9b5

Dette var en fantasi, du har kanskje fantasier du ønsker oppfylt også? 

Håper ikke det kommer som noe sjokk for deg at det er mulig å tenne på andre ting enn kona si. Det betyr ikke at du ikke er god nok.

Han spurte jo om trekant, så kan være han tenner på tanken med deg med andre kvinner.

Kom dette helt utav det blå? Siden du synes det var så upassende og reagerte så kraftig?

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

En ting er at griseper vil bruke deg som agn for å få en ekstra kvinne, men yngre? Herregud for en ekkel fyr🤮

Anonymkode: ad720...296

Hva gjør en mann som har lyst på en yngre kvinne ekkel? Tenker du det samme om damer som vil ha eldre menn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...