Gå til innhold

Mannen vil ha trekant med ei yngre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

? Kanskje mannen der liker brunt hår og damer som er litt kraftige med former, bare fordi du liker tynne blondiner er det ikke automatisk sånn at denne mannen gjør det å. 🙄

Anonymkode: f6c84...7fa

Jeg tenkte på hestehale pga laney boggs😂 og «enorm» fordi kg tror at alle jenter som er 18-22 er smekre og stramme, (som de ikke er)

nei, Iiiiingen menn liker slanke blondiner i Norden…

Anonymkode: 46ad9...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LanoAltforstor skrev (42 minutter siden):

Enig, synes folk er sjokkerende raske til å trekke konklusjoner å dømme mannen nord og ned, kvinner har rimelig skitne fantasier de også, de er ikke det spor "bedre", uansett aldersgruppe.

Dette 👆🏻

Har da selv masse fantasier, noen jeg forteller min mann om og andre jeg koser meg med på egenhånd. Skulle bsre mangle om ikke mannen fikk ha samme mulighet 😂

Anonymkode: 41f0f...113

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenkte på hestehale pga laney boggs😂 og «enorm» fordi kg tror at alle jenter som er 18-22 er smekre og stramme, (som de ikke er)

Er du helt blåst? Jeg sa aldri at ingen liker blondiner. Men det er litt toskete å gå utifra at alle menn liksom syns damer med brunt hår er stygge 😂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spør han om dere ikke heller kan ha trekant med en yngre mann, fordi det tenner deg. Pipa får lett en annen lyd da. Du har all rett til å være såret.

Anonymkode: 363fd...6bd

Min mann sa ja.. så endte jeg opp enda mer såret. Han vil altså ha inn ei til i trekant, og har ingen problemer med å dele på meg... jeg ble lei meg. Og vi har snakket mye om det. det blir ingen trekant, men jeg synes på et vis at man må være åpen for at folk ser på sex anderledes enn oss selv. Som sagt,  dette var ikke noe for meg, og ja jeg ble lei meg. Men han har fortalt åssen han tenker og jeg mitt.. vi kan jo ha respekt for hverandre selvom vi tenner ulikt.

Anonymkode: dd3ce...f91

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min mann sa ja.. så endte jeg opp enda mer såret. Han vil altså ha inn ei til i trekant, og har ingen problemer med å dele på meg... jeg ble lei meg. Og vi har snakket mye om det. det blir ingen trekant, men jeg synes på et vis at man må være åpen for at folk ser på sex anderledes enn oss selv. Som sagt,  dette var ikke noe for meg, og ja jeg ble lei meg. Men han har fortalt åssen han tenker og jeg mitt.. vi kan jo ha respekt for hverandre selvom vi tenner ulikt.

Anonymkode: dd3ce...f91

Men du kan jo si at du vil dele han med en mann så ser du hvordan han reagerer. Blir han sur er han ingenting å spare på, iom at han ikke aksepterer den fantasi (vet at det ikke er det, men her skal du speile han for å se om han er dobbeltmoralsk). 

Anonymkode: 23cc1...39b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Exn min liker normalvektige brunetter med former rundt egen alder best. 

Anonymkode: 1948c...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TomSawyer skrev (26 minutter siden):

Nnnja...er vanskelig å få til trekant bare med dama da..🤔

Ha med en kjekk mann som ts synes er bra ,så får vi se reaksjonen hans... For ofte kvinner som må vie seg til menns fantasier.  

Anonymkode: 23cc1...39b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så får han kjøpe seg en trekant på et sånt grisete horehus nede i Slovakia 

oddly specific

Anonymkode: 38313...748

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (27 minutter siden):

Nnnja...er vanskelig å få til trekant bare med dama da..🤔

Men trenger han å fortelle at han vil ha ei YNGRE dame?

Anonymkode: 66601...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis TS og mannen utvekslet fantasier så et det vel naturlig å beskrive hva fantasien går ut på?

Hvis dama mi har en fantasi om å bli tatt av en svart mann, skal jeg bli såret fordi jeg ikke er svart? Hvis hun fantaserer om sex med ei annen jente skal jeg bli såret fordi jeg ikke er med i fantasien? Hvis hun fantaserer om å bli tatt brutalt av et romvesen fra det ytre rom med lange tentakler skal jeg bli såret over at hun ikke vil realisere fantasien?

Anonymkode: 2857d...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LanoAltforstor skrev (1 time siden):

Ja, det er ikke rart det er skilsmisser her i landet.....

image.png.8b005683227ca6474439008f86b4ab53.png

Anonymkode: bed51...15c

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er du helt blåst? Jeg sa aldri at ingen liker blondiner. Men det er litt toskete å gå utifra at alle menn liksom syns damer med brunt hår er stygge 😂

Brunetter… uansett hårfarge er nydelig, jeg bare gjorde narr av filmen shes all that eller not another teen movie og denne brune hestehalen, men jeg antar du er for ung for å kjenne igjen det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Neeeeeiiiiiii!!!!! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kjekt når man er enig med seg selv, men ikke kjenner KG godt nok til å vite man ser kodene. (Nå la jeg ikke merke til det før du kommenterte).

😂

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei akkurat det er en generaltabbe..🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler på dette jeg også. Jeg er bifil og jeg og min mann har hatt ganske lik preferanse tidligere. Jeg er noen år yngre enn ham, og eneste tidligere var at da jeg var 28- 30 og synes kvinner 25+ var sexy sa han at de var for unge. Han likte kvinner, ikke jenter sa han. Så skjedde noe med ham og hans syn da han ble 45+, og plutselig synes han kvinner ned til 22-23 er attraktive. Det er nå fullstendig uaktuelt for meg, og jeg har gitt klar beskjed om at jeg går maks 10 år ned. Det er absolutt maks. 

De siste årene har trekant vært uaktuelt, for dem jeg liker sier han er for gamle, selv om yngre enn meg, og dem han liker synes jeg er for unge. Når jeg påpeker at det sårer meg at han kaller yngre kvinner enn meg for gamle sier han "Jammen du er jo min flotte kone, som jeg elsker." Føler meg ærlig talt ikke flott når selv yngre kvinner enn meg blir kalt for gamle.

Så nå er dette med å ha trekant med andre kvinner gått fra å være noe spennende og gøy til noe jeg ikke synes er kjekt å fantasere om eller gjøre lenger. Jeg er blitt negativ til det. 

Anonymkode: 15862...562

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde svart at han måtte ha funnet enda ei, for dette er uaktuelt. Og gratulerer som singel.

Anonymkode: f5a78...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men altså, det var vel bare en fantasi. 
Må da være lov å ha sine lyster i tankene uten at det skal bli krenke-fest. 
Tøft gjort av han å fortelle deg, men basert på reaksjonen din holder han nok sine fantasier hemmelig i fremtiden.  

Anonymkode: 41f0f...113

Enig. Har selv hatt fantasier om å ligge med en yngre mann. Men ikke trekant. 
Jeg og mannen snakket litt om dette (han vet hvilken yngre mann det gjelder og) og han virket litt tent på at jeg hadde fantasier om dette. 
Og det er gøy å leke litt med fantasier. Vi har vært gift så lenge (gift i 20 år), så vi liker å prate om litt slike ting for å piffe opp sexlivet. Ingen av oss har gjort noe videre med våre fantasier, men om vi kommer til å leve det ut en dag for vi se 

Anonymkode: b0d51...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...