Gå til innhold

Er slikt greit å spøke om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Dere som mener jeg skulle svart med samme mynt tilbake. Altså jeg er rask i avtrekkeren selv og klarer fint kødde tilbake på samme nivå og om ikke verre om jeg vil. Men jeg ønsker ikke være sånn. Og det løser ikke hva han sa til meg. 
 

 

Anonymkode: 91d99...c1a

Heilt enig med deg her. 
Det løyser ikkje noko at du er respektlaus eller frekk tilbake. 

Men det du kunne ha sagt var noko a la: Veit du, at du seier slike ting, er noko av det mest avtennande ved deg..."

Anonymkode: 4b260...04a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vips er det ikke så moro for han mer heller.

 

Hvordan vet du det? Kanskje han sier "da har vi en avtale i kveld".

Anonymkode: 4063b...ec2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ts her, helt enig med deg. Jeg klarer fint være en jævel tilbake, men det er jeg ikke interessert i. Jeg vil ha respekt eller fjerne meg fra situasjonen. Du skal ikke erte meg og le på min bekostning og så forvente at jeg vil dele kroppen min med deg. Nei heldigvis mister jeg følelser av slikt, så tolererer det aldri. 

Anonymkode: 91d99...c1a

Det betyr bare at du har en langt høyere standard enn han du var kjæreste med . Sunt av deg å reagere med tilbaketrekning av sånn umoden oppførsel . Du finner noen som er bedre ❤️

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Det var vel litt drastisk å avslutte et forhold på bakgrunn av noen småting som enkelt kunne blitt plukket av han, vel? Er ikke alle som klarer å tilpasse seg, og finnes mange som trenger å få høre at de kommer med idiotiske kommentarer (slik som her)🤓. Men kanskje dere er unge, umodne eller er dårlige til å kommunisere med hverandre. Ikke vet jeg. Også mye mulig at dere ikke passer sammen - og det er også helt ok.

 

Jeg hadde sagt det rett ut at det var usjarmerende, også hadde jeg forventet at min bedre halvdel hadde tatt til seg tilbakemeldingen. Ogsååå… hadde livet gått videre 😄

Anonymkode: 27adf...9ba

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg aldri funnet meg i fra noen mann. Helt enig med deg TS. Veldig avslørende at han ikke hadde likt hvis faren hans sa noe sånt til moren hans. Der har du svaret ditt: Nei, han har ingen respekt for deg. 

Anonymkode: e7a73...00e

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde fint klart å svare frekt tilbake eller med samme mynt, har ingen problemer med slikt...

Anonymkode: 91d99...c1a

Nei, jeg mener det helt bokstavelig. Ikke frekt. Jeg pleide å gjøre det med eksen min. 

Anonymkode: af0ad...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner godt du mistet følelsene, det hadde jeg også gjort. Vi kan tøyse om mye meg og min men respektløshet har ikke plass i ett forhold.

Anonymkode: 56576...0bd

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke giddet å svare noe tilsvarende tilbake, han ville bare blitt historie.

 

Anonymkode: 72a59...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller si jævlig dårlig og barnslig humor🤷🏻‍♀️

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rart det er så mye drama rundt om kring når så alt for mange skal krenkes av den minste lille ting. 

Var det morsomt? Nei, ikke min humor. Hadde det vært årsak nok til at jeg ville ha revurdert forholdet? Så absolutt ikke. 

Jeg ville helt enkelt ha sagt at det var et dårlig forsøk på humor og så gått videre i livet uten drama. Alle kan si noe dumt innimellom. Slapp av. 

Anonymkode: 1996b...255

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at jeg er helt forskjellig fra majoriteten her 😅😅

Tror rett og slett ikke jeg bruker ennhalv hjernecelle på å kjenne etter støtt og stadig om jeg føler meg krenka eller noe er respektløst. Men så har jeg opplevd store tap og sorg i livet som setter det hele i perspektiv. Kanskje det også spiller inn hvordan man tar ting eller hva man gir fokus og energi. 

Nå var ikke jeg tilstede og dermed helt uvitende om kroppsspråk og tonefall når dere snakket til hverandre.

Men umiddelbart tolket jeg setningen din litt sur eller muggen (ser du sier det ikke var tilfellet). Og hans setning registrerer jeg som tomt pjatt. Bare ord. Replikk. 

Jeg og min mann kan komme med fjasete kommentarer også. Som "oooh, du kan tisse i munnen min", om det er snakk om å springe på do, etterfulgt av latter og intern spøk fordi vi begge ikke tenner på wetsex, feks. Og selvfølgelig hadde jeg aldri spøkt om tissing eller wetsex med mine foreldre. Hvorfor skulle jeg det. Det er jo en helt annen type relasjon enn jeg har med min kjære.

Jeg hadde aldri slått opp med kjæresten min fordi han sa i forbifarta "jeg kan tisse på deg". Og hvis det var sykt traumatisk for meg at han kom med den kommentaren så hadde vi snakket rolig om det som voksne, utvekslet synspunkt, sett om vi kunne bli enig, eller så kunne han gått fra meg fordi jeg var prippen, eller jeg gått fra han fordi jeg syntes han var drøy. 

Rareste problemstillingen jeg har lest her på en stund 😅😅

Anonymkode: de01b...a61

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Skjønner at jeg er helt forskjellig fra majoriteten her 😅😅

Tror rett og slett ikke jeg bruker ennhalv hjernecelle på å kjenne etter støtt og stadig om jeg føler meg krenka eller noe er respektløst. Men så har jeg opplevd store tap og sorg i livet som setter det hele i perspektiv. Kanskje det også spiller inn hvordan man tar ting eller hva man gir fokus og energi. 

Nå var ikke jeg tilstede og dermed helt uvitende om kroppsspråk og tonefall når dere snakket til hverandre.

Men umiddelbart tolket jeg setningen din litt sur eller muggen (ser du sier det ikke var tilfellet). Og hans setning registrerer jeg som tomt pjatt. Bare ord. Replikk. 

Jeg og min mann kan komme med fjasete kommentarer også. Som "oooh, du kan tisse i munnen min", om det er snakk om å springe på do, etterfulgt av latter og intern spøk fordi vi begge ikke tenner på wetsex, feks. Og selvfølgelig hadde jeg aldri spøkt om tissing eller wetsex med mine foreldre. Hvorfor skulle jeg det. Det er jo en helt annen type relasjon enn jeg har med min kjære.

Jeg hadde aldri slått opp med kjæresten min fordi han sa i forbifarta "jeg kan tisse på deg". Og hvis det var sykt traumatisk for meg at han kom med den kommentaren så hadde vi snakket rolig om det som voksne, utvekslet synspunkt, sett om vi kunne bli enig, eller så kunne han gått fra meg fordi jeg var prippen, eller jeg gått fra han fordi jeg syntes han var drøy. 

Rareste problemstillingen jeg har lest her på en stund 😅😅

Anonymkode: de01b...a61

Han satt å trippa i bilstolen at han må tisse og gjentok det flere ganger, hva skal jeg svare da annet enn at ja men da gjør du det. Var ingen kjip tonefall. Føltes mer som jeg snakker til et barn. 
 

Det med foreldre, var ment som at hans far hadde sagt det til hans mor og det hadde han ikke likt. Ikke at han skal spøke med dem om det. 
 

Jeg er voksen selv og oppleve nok tap og sorg i livet selv, så handler ikke om det. Er ingen blir lett krenka person, men pisse på meg greier er altfor drøyt. Og det innrømmet han selv at han aldri burde sagt. 
 

Forstår at noen fint klarer leve med slikt i sine forhold, men jeg ønsker ikke et sånt forhold hvor mannen sier slikt til meg. 

Han prøver å redde det inn nå med å beklage og ordne opp osv, men jeg føler meg bare helt kald nå og sjarmen og følelsene for forholdet bare forsvant. Det er ikke det samme lenger. 

Anonymkode: 91d99...c1a

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du er tander. Det var en dårlig spøk. Let it go.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da voldsomt å hårsår man skal være da 

Anonymkode: e480e...643

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg og typen var på biltur og han kom med noen kommentarer som traff litt, vet ikke helt om jeg vil være i forhold med en som sier slike ting til meg som spøk. 
 

Vi stopper for å fylle bensin også måtte han pisse, så sa jeg gå og piss da hvis du må det. Så sier han «jeg kan pisse på deg» Jeg må ærlig innrømme det føltes veldig nedverdigende og frekt og lite morsomt. Hvem sier sånt til kona/kjæresten sin.  Han har også tendens til å randomly si «suck my dick» som liksom en morsom greie, men har ikke giddi være så hårsår, men liker heller ikke det. 

Jeg vil tro noen her mener jeg overreagerer, men for min del velger jeg respekt ovenfor humor raushet anyday. Så akkurat nå har jeg bare total avsmak, som om noe følelsesmessig innvendig bare døde ut. 

lurer bare på hvordan dere andre kvinner hadde valgt å ta den spøken? 

Som jeg sa til han, se for deg din far spøker sånn med din mor, kan jeg pisse på deg, vil du synes det er morsomt? Nei absolutt ikke svarer han da. Så hva får han til å si sånt til meg?  
 

Han har ellers veldig mange gode sider også , såklart. Men fortsatt. 

Anonymkode: 91d99...c1a

Han har ikke god humor, men tror ikke jeg hadde blitt hårsår. Kanskje han har en sånn urinkink du ikke vet om 😅

Anonymkode: e54ee...0d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overreaksjon delux! Han bommet med kommentaren sin. Skal du virkelig gjøre det slutt på grunn av dette? Hadde typen min sagt dette til meg, hadde jeg svart noe sånt som «Ja, please, kan du gjøre det?» Og samtidig dratt opp genseren eller noe sånt. 

Anonymkode: df24e...277

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke rart det er så mye drama rundt om kring når så alt for mange skal krenkes av den minste lille ting. 

Var det morsomt? Nei, ikke min humor. Hadde det vært årsak nok til at jeg ville ha revurdert forholdet? Så absolutt ikke. 

Jeg ville helt enkelt ha sagt at det var et dårlig forsøk på humor og så gått videre i livet uten drama. Alle kan si noe dumt innimellom. Slapp av. 

Anonymkode: 1996b...255

Enig!

 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner at jeg er helt forskjellig fra majoriteten her 😅😅

Tror rett og slett ikke jeg bruker ennhalv hjernecelle på å kjenne etter støtt og stadig om jeg føler meg krenka eller noe er respektløst. Men så har jeg opplevd store tap og sorg i livet som setter det hele i perspektiv. Kanskje det også spiller inn hvordan man tar ting eller hva man gir fokus og energi. 

Nå var ikke jeg tilstede og dermed helt uvitende om kroppsspråk og tonefall når dere snakket til hverandre.

Men umiddelbart tolket jeg setningen din litt sur eller muggen (ser du sier det ikke var tilfellet). Og hans setning registrerer jeg som tomt pjatt. Bare ord. Replikk. 

Jeg og min mann kan komme med fjasete kommentarer også. Som "oooh, du kan tisse i munnen min", om det er snakk om å springe på do, etterfulgt av latter og intern spøk fordi vi begge ikke tenner på wetsex, feks. Og selvfølgelig hadde jeg aldri spøkt om tissing eller wetsex med mine foreldre. Hvorfor skulle jeg det. Det er jo en helt annen type relasjon enn jeg har med min kjære.

Jeg hadde aldri slått opp med kjæresten min fordi han sa i forbifarta "jeg kan tisse på deg". Og hvis det var sykt traumatisk for meg at han kom med den kommentaren så hadde vi snakket rolig om det som voksne, utvekslet synspunkt, sett om vi kunne bli enig, eller så kunne han gått fra meg fordi jeg var prippen, eller jeg gått fra han fordi jeg syntes han var drøy. 

Rareste problemstillingen jeg har lest her på en stund 😅😅

Anonymkode: de01b...a61

Jeg har ikke sånn humor med min mann, men ellers enig. Dette er en ikke-sak. Men folk er ulike, TS mistet jo alle følelser på flekken og det får man sjeldent endret tilbake igjen. Jeg hadde heller forklart at jeg ikke synes sånn humor er gøy og sagt at han helst ikke trenger gjøre det igjen og så hadde saken vært død fra min side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han har ikke god humor, men tror ikke jeg hadde blitt hårsår. Kanskje han har en sånn urinkink du ikke vet om 😅

Anonymkode: e54ee...0d3

Tenkte det samme. Kanskje han liker wet sex, men ikke visste helt hvordan han skulle få sagt det. Ikke rart når dette er reaksjonen. 

Anonymkode: df24e...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Si tilbake "Du kan tisse på meg, så kan jeg bæsje på deg" 

Så ler du høyt.

Vips er det ikke så moro for han mer heller.

Anonymkode: b72fe...41e

Best å være litt forsiktig med å si det, i tilfelle dette faktisk skulle være noe han ønsker. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette hadde aldri vært ok for meg hadde nok mistet interessen også særlig om jeg ikke var så følelsesmessig involvert fra før. Hadde en x som kom med mye rare kommentarer, som han beskrev som humor. For meg blir det da to punkter, elendig humor som ikke klaffer med min og manglende respekt for meg som menneske. Jeg for min del synes ikke noe om det å slenge rundt med kommentarer. Lot det gå en stund da han var en bra fyr på andre nivå men til slutt bare drepte det alle mine følelser i tilegg til at jrh begynte å føle dette var et usunt forhold med lite respekt. Ville også vært flau over å ha en mann som kunne sagt slike kommentarer til mine venner og familie og feks. 

Om det kun var en engang hendelse og han er bra ellers og han ber om unnskyldning /legger seg flat er en ting. Men om han ikke annerkjenner dine følelser i dette nei da høres han ikke helt ut som en kjernekar akkurat. Synes og du skal lytte til magefølelsen du får. 

Da jeg gjorde det slutt med min x kom han selvsagt og med et par kommentarer men for meg ble jo det bare bekreftelse på at dette var et riktig valg. 

Ikke finn deg i ting som ikke føles ok særlig tidlig i en relasjon hvor folk prøver å være på sitt beste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...