Gå til innhold

Er slikt greit å spøke om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og typen var på biltur og han kom med noen kommentarer som traff litt, vet ikke helt om jeg vil være i forhold med en som sier slike ting til meg som spøk. 
 

Vi stopper for å fylle bensin også måtte han pisse, så sa jeg gå og piss da hvis du må det. Så sier han «jeg kan pisse på deg» Jeg må ærlig innrømme det føltes veldig nedverdigende og frekt og lite morsomt. Hvem sier sånt til kona/kjæresten sin.  Han har også tendens til å randomly si «suck my dick» som liksom en morsom greie, men har ikke giddi være så hårsår, men liker heller ikke det. 

Jeg vil tro noen her mener jeg overreagerer, men for min del velger jeg respekt ovenfor humor raushet anyday. Så akkurat nå har jeg bare total avsmak, som om noe følelsesmessig innvendig bare døde ut. 

lurer bare på hvordan dere andre kvinner hadde valgt å ta den spøken? 

Som jeg sa til han, se for deg din far spøker sånn med din mor, kan jeg pisse på deg, vil du synes det er morsomt? Nei absolutt ikke svarer han da. Så hva får han til å si sånt til meg?  
 

Han har ellers veldig mange gode sider også , såklart. Men fortsatt. 

Anonymkode: 91d99...c1a

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var mer ekkelt enn morsomt, ja. Skjønner ikke hva som var intensjonen en gang?

Anonymkode: 290c8...326

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si tilbake "Du kan tisse på meg, så kan jeg bæsje på deg" 

Så ler du høyt.

Vips er det ikke så moro for han mer heller.

Anonymkode: b72fe...41e

  • Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en frekk jævel. Ta igjen med samme mynt så får vi se hvor morsomt det blir

Anonymkode: a3cee...9ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sa jeg:  "gå og piss da hvis du må det"

På hvordan måte ble dette formidlet? Umiddelbart leser jeg det med surt tonefall. Tar jeg feil?

Uansett: Spøken hans var ikke særlig morsom. Kanskje den var sarkastisk basert på hvordan du formidlet din setning. Men ingenting å ta på vei for, synes jeg

Anonymkode: 85e7f...c52

  • Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har virkelig dårlig humor. 

Anonymkode: 9a5f4...6df

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når han inrømmer at han ikke hadde likt det om slikt ble sagt til moren hans, da er du litt dum som tror at han har noe respekt for deg. Han VET jo at det er respektløst. Han sa det jo selv. Hadde blokka han med engang. 

Anonymkode: 12e97...bf6

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var jo ingenting.  Jeg bor med en som fyrer ut sexrelaterte kommentarer minst en gang i timen. Alt og da mener jeg ALT som kan vris og vrenges på til noe som har med sex å gjøre. Enten det er noe på tv, reklame, ord som rimer på noe seksuelt, noe jeg eller andre sier.  Utrolig barnslig og idiotisk av en mann midt i førtiårene. Minner om, men ikke fullt så ille som, karakteren til Trond Fausa i "Evig singel". Blir ikke mer puling på han av å oppføre seg slik for å si det pent. 

Anonymkode: e005e...ede

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sagt, jeg kan heller pisse på deg. Med et smil 😀 

Anonymkode: af0ad...3da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at han sa "pisse på DEG"? 

Hvis du svarte som du skriver kunne jeg også fint svart noe om å pisse på MEG... 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hadde sagt, jeg kan heller pisse på deg. Med et smil 😀 

Anonymkode: af0ad...3da

Jeg hadde fint klart å svare frekt tilbake eller med samme mynt, har ingen problemer med slikt. Men det tar ikke bort det han først sa til meg. Handler ikke om at jeg ikke sa noe like barnslig tilbake, handler om det han sa til meg skulle aldri blitt sagt. Ingen sier slikt til meg. 
 

Jeg vil ikke ha slik tone i mitt forhold, pisse på deg fysj æsj. Men ja, ba han kjøre meg hjem, heldigvis bor vi ikke sammen og følelsene mine er borte blitt, så kan vel si da er det slutt. 
 

Det han ikke hadde likt at faren kødder med moren hans om, skal han ikke kødde med meg om heller. 

Anonymkode: 91d99...c1a

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo verken humor eller morsomt.

Dette er jo kognitivt på nivå med 6-7 åringer, de synes slik humor er gøy.

At en voksen mann kan finne dette humoristisk, da er det noe kognitivt som mangler. Det er rett og slett bare pinlig, nei hadde rett og slett ikke orket å være sammen med noen som mentalt er på nivå med barn på småskolen.

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oktoberknøttet skrev (1 minutt siden):

Sikker på at han sa "pisse på DEG"? 

Hvis du svarte som du skriver kunne jeg også fint svart noe om å pisse på MEG... 

ja det sa han, vi snakket om det i etterkant siden jeg ble helt paff og lei meg. 

Anonymkode: 91d99...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Når han inrømmer at han ikke hadde likt det om slikt ble sagt til moren hans, da er du litt dum som tror at han har noe respekt for deg. Han VET jo at det er respektløst. Han sa det jo selv. Hadde blokka han med engang. 

Anonymkode: 12e97...bf6

Akkurat det. Derfor har jeg bestemt meg for å avslutte relasjonen. 

Anonymkode: 91d99...c1a

  • Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

sa jeg:  "gå og piss da hvis du må det"

På hvordan måte ble dette formidlet? Umiddelbart leser jeg det med surt tonefall. Tar jeg feil?

Uansett: Spøken hans var ikke særlig morsom. Kanskje den var sarkastisk basert på hvordan du formidlet din setning. Men ingenting å ta på vei for, synes jeg

Anonymkode: 85e7f...c52

Nei det var i støttende tonefall. Helt rolig sa jeg det. 
Spøken hans var veldig respektløst. Gidder ikke være sammen med en mann, gi han kropp og sjel for å høre slik respektløst humor. Nei takk. Er ikke så desperat etter type. 
Skjønner ikke hvordan hjernen han klarte få ut de ordene engang, pisse på meg du pisse faktisk. Fy faen blir enda sint når jeg tenker på det. 

Anonymkode: 91d99...c1a

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at noen mennesker insisterer på å si alt mulig rart og så bli sure fordi man ikke tar en spøk. 

Er det virkelig meningen at man skal jatte med å le av alt som ikke er morsomt? 

Jeg datet en som skulle erte meg hele tiden. Hvor tykk jeg var, hvor treg jeg var, hvor lite ditt eller for mye datt.. også ble han sur fordi jeg ikke kunne ta en spøk. Da fikk han bare la være å si noe som helst da, siden jeg ikke tålte en liten spøk en gang. Hva et det med sånne folk? 

Jeg kan ikke være med noen som er så respektløse at de synes det er morro å erte kjæresten sin eller si stygge og slemme ting på min bekostning. 

Jeg vil bli behandlet bra, med kjærlighet og respekt som den voksne kvinnen jeg er. Jeg er ikke interessert i å bli behandlet som en 12 år gammel kompis av kjæresten min. 

Anonymkode: de08a...fe8

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere som mener jeg skulle svart med samme mynt tilbake. Altså jeg er rask i avtrekkeren selv og klarer fint kødde tilbake på samme nivå og om ikke verre om jeg vil. Men jeg ønsker ikke være sånn. Og det løser ikke hva han sa til meg. 
 

 

Anonymkode: 91d99...c1a

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er greia med at noen mennesker insisterer på å si alt mulig rart og så bli sure fordi man ikke tar en spøk. 

Er det virkelig meningen at man skal jatte med å le av alt som ikke er morsomt? 

Jeg datet en som skulle erte meg hele tiden. Hvor tykk jeg var, hvor treg jeg var, hvor lite ditt eller for mye datt.. også ble han sur fordi jeg ikke kunne ta en spøk. Da fikk han bare la være å si noe som helst da, siden jeg ikke tålte en liten spøk en gang. Hva et det med sånne folk? 

Jeg kan ikke være med noen som er så respektløse at de synes det er morro å erte kjæresten sin eller si stygge og slemme ting på min bekostning. 

Jeg vil bli behandlet bra, med kjærlighet og respekt som den voksne kvinnen jeg er. Jeg er ikke interessert i å bli behandlet som en 12 år gammel kompis av kjæresten min. 

Anonymkode: de08a...fe8

Ts her, helt enig med deg. Jeg klarer fint være en jævel tilbake, men det er jeg ikke interessert i. Jeg vil ha respekt eller fjerne meg fra situasjonen. Du skal ikke erte meg og le på min bekostning og så forvente at jeg vil dele kroppen min med deg. Nei heldigvis mister jeg følelser av slikt, så tolererer det aldri. 

Anonymkode: 91d99...c1a

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piss på deg sjøl!

Anonymkode: 1b659...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en idiot! At du gidder.

Anonymkode: 1b467...d46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...