Gå til innhold

Bedt om å møtes for sex


forrvirret mann

Anbefalte innlegg

forrvirret mann skrev (Akkurat nå):

 

Har du følelser for denne damen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett tullete tema. Jeg fikser det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrvirret mann skrev (Akkurat nå):

Uansett tullete tema. Jeg fikser det selv. 

Det var jo du som spurte....

Ble du flau nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrvirret mann skrev (1 minutt siden):

Uansett tullete tema. Jeg fikser det selv. 

Ja, du har sex med henne uten å si noe og sårer henne. Bra jobba, sånn går det når mannfolk fikser ting selv. 

Anonymkode: 9dc07...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (Akkurat nå):

Har du følelser for denne damen? 

Ja alttid likt henne men ikke nok til forhold.  Men pen morsom og sjarmerende umulig å ikke ha lyst til å ha sex og se filmer med noen dager. Så hun får bestemme selv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å ligge med henne? Ingen kan forvente at det skal bli et forhold av et slikt møte.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, du har sex med henne uten å si noe og sårer henne. Bra jobba, sånn går det når mannfolk fikser ting selv. 

Anonymkode: 9dc07...aa4

Jeg har alltid hatt fin dialog med alle jeg har hat sex med og har ingen kvinnelige uvenner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (Akkurat nå):

Det var jo du som spurte....

Ble du flau nå? 

Er vel mer at han trenger å tro han ikke er drittsekk om han puler henne og det blir drama etterpå..

Anonymkode: d4a7f...076

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrvirret mann skrev (Akkurat nå):

Ja alttid likt henne men ikke nok til forhold.  Men pen morsom og sjarmerende umulig å ikke ha lyst til å ha sex og se filmer med noen dager. Så hun får bestemme selv 

Ja det er nok lurt 🏆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (3 minutter siden):

Det var jo du som spurte....

Ble du flau nå? 

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er vel mer at han trenger å tro han ikke er drittsekk om han puler henne og det blir drama etterpå..

Anonymkode: d4a7f...076

Ja altså det er det jo bare han som vet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrvirret mann skrev (Akkurat nå):

Ja

Tusen takk for bekreftelsen. Det satt jeg veldig stor pris på. Det er ikke lett dette her. Synes du virker som en empatisk flott mann. Håper dere finner ut av det. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (2 minutter siden):

Tusen takk for bekreftelsen. Det satt jeg veldig stor pris på. Det er ikke lett dette her. Synes du virker som en empatisk flott mann. Håper dere finner ut av det. 

Flotte, empatiske menn har ikke sex med kvinner de aldri kunne tenke seg ett forhold med. De hadde nok ikke kommet på tanken engang..

Anonymkode: d4a7f...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Flotte, empatiske menn har ikke sex med kvinner de aldri kunne tenke seg ett forhold med. De hadde nok ikke kommet på tanken engang..

Anonymkode: d4a7f...076

Det er din mening. Jeg er uenig med deg. Hadde han ikke vært empatisk så hadde han bare "høvlet" over damen uten å tenke seg om, tenker jeg da....

Vi er ulike som mennesker, og har ulike behov. Hvorfor skal man skamme seg over det? 

Føler du deg bedre som tenker annerledes? 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, forrvirret mann said:

Dette med betatt i så mange år,  trykk på at hun vil etter mange år i sølibat starte med meg som den første og dette med sakte sensuell massasje sex tyder på at dette er noe som stikker litt for dypt

Kjenner meg litt igjen i problemstillingen kanskje. Når jeg var ung var det en dame som ville bruke meg til å kvitte seg med jomfrudommen sin men jeg tenkte at hun fortjente noe bedre til sin første gang. 

Er ikke helt likt, men likevel holdt jeg tilbake for det jeg trodde ville være for det beste for henne. 

Men husk nå på at hun kan ta sine egne valg, og selv om hun ikke kun har lyst på sex så kan det godt hende hun har lyst på sex selv om det ikke betyr forhold. 

Så, som jeg sa, legg kortene på bordet og la henne bestemme. Det er det eneste rette å gjøre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (2 minutter siden):

Det er din mening. Jeg er uenig med deg. Hadde han ikke vært empatisk så hadde han bare "høvlet" over damen uten å tenke seg om, tenker jeg da....

Vi er ulike som mennesker, og har ulike behov. Hvorfor skal man skamme seg over det? 

Føler du deg bedre som tenker annerledes? 

Enig. Ts virker mer empatisk enn mange menn fordi han faktisk bryr seg om hennes følelser etter ons

Anonymkode: 38aef...113

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Flotte, empatiske menn har ikke sex med kvinner de aldri kunne tenke seg ett forhold med. De hadde nok ikke kommet på tanken engang..

Anonymkode: d4a7f...076

Er så mange damer som har kommet seg ut av et ubrukelig forhold med et ubrukelig mannfolk, som ikke er litt interessert i et nytt forhold men likevel vil ha seg et ligg.

Er ikke de flotte empatiske kvinnfolk av den grunn? 

Litt teit å ilegge andre egenskaper fordi de ikke er akkurat der du er i livet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (2 minutter siden):

Det er din mening. Jeg er uenig med deg. Hadde han ikke vært empatisk så hadde han bare "høvlet" over damen uten å tenke seg om, tenker jeg da....

Vi er ulike som mennesker, og har ulike behov. Hvorfor skal man skamme seg over det? 

Føler du deg bedre som tenker annerledes? 

Hvorfor blander du inn skam? Det har ingenting med saken å gjøre. Det eneste som er viktig her er at det er en utrolig dårlig ide å ligge med en dame som er betatt når man ikke ønsker forhold selv.

Anonymkode: d4a7f...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare fortelle henne hva du føler, så ser du hva som skjer? Kanskje vil hun ligge, kanskje vil hun ikke. 

Da står du enten på akkurat samme sted som nå å du har det jo sikkert greit på tross av at du er forvirret?

Eller så får du et ligg med ei du syns er sexy og får håpe det er greit for henne.

Jeg har vært i cølebat i lengre tid en denne dama, og har satt pris på ærlighet da sex føles ganske seriøst når det er litt nytt igjen. 

Anonymkode: 1e7df...033

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor blander du inn skam? Det har ingenting med saken å gjøre. Det eneste som er viktig her er at det er en utrolig dårlig ide å ligge med en dame som er betatt når man ikke ønsker forhold selv.

Anonymkode: d4a7f...076

Jeg blander inn skam, for det er det inntrykket jeg får. At du er ute etter å legge skam på TS ved å stille TS i et negativt perspektiv. Altså hun er en voksen dame. Eller er hun ikke det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...