Gå til innhold

Bedt om å møtes for sex


forrvirret mann

Anbefalte innlegg

Ble kontaktet på Facebook i dag av en dame 10 år yngre enn meg som ville at vi skulle møtes på et hotell for å ha det fint. Hun har vært bortreist en stund og kunne fortelle at hun ikke hadde hatt sex på 5 år og nå ville hun at vi skulle gjøre det.  Hun sa også at hun hadde vært betatt av meg i over 20 år men hadde aldri turt å gjøre noe med det,  dessuten var jeg som regel med andre. Synes dette er vanskelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såååå... Du har ikke lyst å pule henne eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymMisbruker skrev (Akkurat nå):

Såååå... Du har ikke lyst å pule henne eller? 

Selvfølgelig hun er kjempesexy men tror at det da fort vil bli mer og så blir det dårlig stemning fordi jeg ikke vil ha noe forhold og i alle fall ikke med henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrvirret mann skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig hun er kjempesexy men tror at det da fort vil bli mer og så blir det dårlig stemning fordi jeg ikke vil ha noe forhold og i alle fall ikke med henne. 

Hva er grunnen til at du vil knulle henne, men ikke er keen på noe mer?

Anonymkode: 38aef...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, forrvirret mann said:

Selvfølgelig hun er kjempesexy men tror at det da fort vil bli mer og så blir det dårlig stemning fordi jeg ikke vil ha noe forhold og i alle fall ikke med henne. 

Da legger du bare kortene på bordet og lar henne bestemme hva hun vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er grunnen til at du vil knulle henne, men ikke er keen på noe mer?

Anonymkode: 38aef...113

Man har vel sex med mange uten noe mer så det er fint, bare når dette med avstandsforelskelse kommer opp og hun forteller at hun ikke har vert med noen på lang tid. Det er vel litt rart,?  altså hun er pen og sexy 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymMisbruker skrev (1 minutt siden):

Da legger du bare kortene på bordet og lar henne bestemme hva hun vil. 

Det går bra med mange det er bare litt rart dette,  samma jeg må tenke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, forrvirret mann said:

Det går bra med mange det er bare litt rart dette,  samma jeg må tenke 

Du skylder henne ingenting bare fordi dere tar en kveld på hotell. Dere er begge voksne. 

Lev litt uten bekymring over småting. Livet er bedre da. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vanskelig! Hun er betatt av deg og vil ligge med deg fordi hun ønsker forhold + du ønsker ikke forhold=du må ikke ligge med henne for da får hun følelser og alt ender i drama og kjærlighetssorg. Hva er det med dere menn og ikke greie 2+2??

Anonymkode: d4a7f...076

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke vanskelig! Hun er betatt av deg og vil ligge med deg fordi hun ønsker forhold + du ønsker ikke forhold=du må ikke ligge med henne for da får hun følelser og alt ender i drama og kjærlighetssorg. Hva er det med dere menn og ikke greie 2+2??

Anonymkode: d4a7f...076

Men hun er attraktiv og kom med beskrivelser om massasje etc så om jeg sier at det er uaktuelt med forhold vil hun likevel prøve å få det til 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at denne tråden opprettes for minner meg på hvorfor jeg ikke ligger med menn. 

Anonymkode: 9dc07...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fint at denne tråden opprettes for minner meg på hvorfor jeg ikke ligger med menn. 

Anonymkode: 9dc07...aa4

Hva mener du ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrvirret mann skrev (Akkurat nå):

Hva mener du ? 

Fordi du ikke har baller nok til å skrive til henne at ja du vil gjerne ha sex men ikke noe mer enn det da du ikke ønsker et forhold med henne, og samtlige menn klarer ikke å være ærlige. Det er for meg merkelig at dere blir sett på som det modigste kjønnet, damer flest har større baller enn dere. Jeg tror du ikke vil være ærlig for da kan det hende hun ikke vil ha sex med deg. Med andre ord enorm egoisme. 

 

Anonymkode: 9dc07...aa4

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi du ikke har baller nok til å skrive til henne at ja du vil gjerne ha sex men ikke noe mer enn det da du ikke ønsker et forhold med henne, og samtlige menn klarer ikke å være ærlige. Det er for meg merkelig at dere blir sett på som det modigste kjønnet, damer flest har større baller enn dere. Jeg tror du ikke vil være ærlig for da kan det hende hun ikke vil ha sex med deg. Med andre ord enorm egoisme. 

 

Anonymkode: 9dc07...aa4

Slutt har gjort det mange ganger før mange damer vil jo heller ikke inn i forhold,  det er bare noe som er litt rart her. Har aldri lurt noen til noe sexen er også bedre når alt er sagt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi du ikke har baller nok til å skrive til henne at ja du vil gjerne ha sex men ikke noe mer enn det da du ikke ønsker et forhold med henne, og samtlige menn klarer ikke å være ærlige. Det er for meg merkelig at dere blir sett på som det modigste kjønnet, damer flest har større baller enn dere. Jeg tror du ikke vil være ærlig for da kan det hende hun ikke vil ha sex med deg. Med andre ord enorm egoisme. 

 

Anonymkode: 9dc07...aa4

👏👏👏

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi du ikke har baller nok til å skrive til henne at ja du vil gjerne ha sex men ikke noe mer enn det da du ikke ønsker et forhold med henne, og samtlige menn klarer ikke å være ærlige. Det er for meg merkelig at dere blir sett på som det modigste kjønnet, damer flest har større baller enn dere. Jeg tror du ikke vil være ærlig for da kan det hende hun ikke vil ha sex med deg. Med andre ord enorm egoisme. 

 

Anonymkode: 9dc07...aa4

Helt enig. Hva er det med voksne folk som ikke kan kommunisere sine tanker og premisser enkelt og greit? Som kvinne hadde jeg sagt det jeg tenkte om dette, så hadde den andre iallefall visst hvor jeg sto, og kunne ta sin avgjørelse basert på det. 

Anonymkode: 536a2...e7c

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

forrvirret mann skrev (1 minutt siden):

Slutt har gjort det mange ganger før mange damer vil jo heller ikke inn i forhold,  det er bare noe som er litt rart her. Har aldri lurt noen til noe sexen er også bedre når alt er sagt. 

Hva er det som er rart da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med betatt i så mange år,  trykk på at hun vil etter mange år i sølibat starte med meg som den første og dette med sakte sensuell massasje sex tyder på at dette er noe som stikker litt for dypt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrvirret mann skrev (3 minutter siden):

Slutt har gjort det mange ganger før mange damer vil jo heller ikke inn i forhold,  det er bare noe som er litt rart her. Har aldri lurt noen til noe sexen er også bedre når alt er sagt. 

Men du vet ikke hva hun her vil. Så hva er problemet? Skriv til henne at du vil gjerne ha sex men ikke ønsker et forhold. Verre er det ikke. Vær en mann. 

Anonymkode: 9dc07...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (2 minutter siden):

Hva er det som er rart da? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...