Gå til innhold

Nei, ikke alle menn vil ha analsex..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er ganske naturlig at vi alle er forskjellige 😄

Jeg har heldigvis en mann som liker analsex da jeg personlig synes det er bedre enn vaginal sex. Jeg har dog forståelse for at ikke alle liker analsex, det er helt vanlig at vi har ulike preferanser. 

Anonymkode: 59b7f...782

Hvorfor er analsex bedre enn vaginal? Trangere?

Anonymkode: 44ada...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eksen min maste om analsex hele tiden. Det fikk meg til å føle som at det «normale hullet» ikke var bra nok. Han sa at det var det, men likevel når han maste så mye så ble jeg utent av det rett og slett og det fikk meg til å miste lysten til å ha sex med han i det hele tatt..

Anonymkode: 70244...0e8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvorfor er analsex bedre enn vaginal? Trangere?

Anonymkode: 44ada...f4c

Jeg er jente, men for min del så er det fordi jeg får lettere og bedre orgasme av analsex. Det føles også litt mer "kinky" og intimt, litt anderledes. Mannen min sier at det går i litt av det samme, at det er anderledes og litt uvanlig 😄 pluss at det er visuelt pent å se på. Han sier at det ikke er fordi det er trangere, det er litt trangere helt i starten men da tar vi det litt roligere. Han sier etter noen få minutter når jeg er helt avslappet så kjennes det veldig likt ut som musa mi, hadde han ikke visst at han var i rumpa da så hadde han omtrent ikke kjent forskjell. 

Jeg sier ikke at analsex er for alle, men for oss så er det bare bedre rett og slett 🙂

 

Anonymkode: 59b7f...782

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er jente, men for min del så er det fordi jeg får lettere og bedre orgasme av analsex. Det føles også litt mer "kinky" og intimt, litt anderledes. Mannen min sier at det går i litt av det samme, at det er anderledes og litt uvanlig 😄 pluss at det er visuelt pent å se på. Han sier at det ikke er fordi det er trangere, det er litt trangere helt i starten men da tar vi det litt roligere. Han sier etter noen få minutter når jeg er helt avslappet så kjennes det veldig likt ut som musa mi, hadde han ikke visst at han var i rumpa da så hadde han omtrent ikke kjent forskjell. 

Jeg sier ikke at analsex er for alle, men for oss så er det bare bedre rett og slett 🙂

 

Anonymkode: 59b7f...782

Ditto ❤️

Anonymkode: 6c899...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Menn som absolutt vil ha analsex, kan vel pule hverandre. En rass er en rass samme hvilket kjønn den tilhører.. 

Anonymkode: 7556e...a7c

Så damerumpe er samme som mannerumpe, nytt for meg, kanskje du er bifil da😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Vil påstå at en mannerumpe og en kvinnerumpe ser veldig ulike ut. 

Anonymkode: 41578...a8b

Definitivt. Dessuten er det ei dame som knulles, større forskjell får du ikke, om du utelukker dyreverden. Noe de fleste heldigvis gjør. Mannerumper er aldri mer enn 0 eller1 på skalaen, kvinnerumper er fra 7 og opp.

Anonymkode: 4f17a...97f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At menn vil ta kvinner bak må være fordi dem ikke har våget å komme ut av skapet 

Anonymkode: 84813...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere damer som liker analsex bedre enn vaginal, er typen deres dårlig utrustet? For jeg kan nyte en finger i rumpa, men fysisk umulig for samboeren min å få tilgang da han er over snittet bred. Men har tidligere hatt ons som har vært så små at da har det gått helt fint.

Anonymkode: 44ada...f4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dere damer som liker analsex bedre enn vaginal, er typen deres dårlig utrustet? For jeg kan nyte en finger i rumpa, men fysisk umulig for samboeren min å få tilgang da han er over snittet bred. Men har tidligere hatt ons som har vært så små at da har det gått helt fint.

Anonymkode: 44ada...f4c

Nei, gjennomsnittlig +

Anonymkode: 79fd4...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

At menn vil ta kvinner bak må være fordi dem ikke har våget å komme ut av skapet 

Anonymkode: 84813...9c9

Du har sikkert rett, i en av en million tilfeller.

Anonymkode: 4f17a...97f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere damer som liker analsex bedre enn vaginal, er typen deres dårlig utrustet? For jeg kan nyte en finger i rumpa, men fysisk umulig for samboeren min å få tilgang da han er over snittet bred. Men har tidligere hatt ons som har vært så små at da har det gått helt fint.

Anonymkode: 44ada...f4c

Kanskje de har dårlig skjedemuskulatur

Anonymkode: 49bb3...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

At menn vil ta kvinner bak må være fordi dem ikke har våget å komme ut av skapet 

Anonymkode: 84813...9c9

At brukere føler seg forpliktet til å gå inn i alle tråder om heterofil anal sex og proklamere at menn som liker anal sex med dama er homofile, er vel selv litt sånn ekle skapninger. Sånn som han fyren vi gikk ungdomsskolen som kalte folk «homo» hvis han ikke likte dem? En sånn taper som aldri har drevet det til noe i livet etterpå? For alt jeg vet henger han i dag på diskusjonsforum og skriker «homo» i et desperat rop om oppmerksomhet?

Anonymkode: ac132...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dere damer som liker analsex bedre enn vaginal, er typen deres dårlig utrustet? For jeg kan nyte en finger i rumpa, men fysisk umulig for samboeren min å få tilgang da han er over snittet bred. Men har tidligere hatt ons som har vært så små at da har det gått helt fint.

Anonymkode: 44ada...f4c

Nei dere er bare uerfarne, rett og skett

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...