Gå til innhold

Nei, ikke alle menn vil ha analsex..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I hvertfall ikke jeg. Er noe ordentlig dritt. Prøvd noen ganger, ekkelt. Det andre hullet er så fantastisk mye bedre. Måtte bare si dette fordi det virker som mange jenter tror "alle" mannfolk absolutt vil ha det. 

Anonymkode: 7556e...a7c

  • Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forandring fryder. Godt folk er forskjellige og det er helt greit. Det som ikke er greit er å kink shame andre.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

I hvertfall ikke jeg. Er noe ordentlig dritt. Prøvd noen ganger, ekkelt. Det andre hullet er så fantastisk mye bedre. Måtte bare si dette fordi det virker som mange jenter tror "alle" mannfolk absolutt vil ha det. 

Anonymkode: 7556e...a7c

Har heldigvis en mann som ikke liker det. Vi har prøvd og begge syntes det var mye styr og for lite nytelse. 

Anonymkode: c0046...4f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmemann!

For øvrig sier min elsker at han kjenner mer når han puler meg i vagina enn i analen 

Anonymkode: 49bb3...de8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har til gode å møte en mann som ikke vil ha analsex, håper jeg møter han en dag. Liker å bruke buttplug og syns rimming også er deilig, men vil ikke ha fingrene eller penis hans der inne. 

Anonymkode: e783c...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som absolutt vil ha analsex, kan vel pule hverandre. En rass er en rass samme hvilket kjønn den tilhører.. 

Anonymkode: 7556e...a7c

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står fint over.

Om damen gjerne vil prøve, så kan jeg godt ta en for laget, men det er ikke noe jeg kommer til å mase om.
Det er testet ut, og for min del er det kraftig oppskrytt. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Menn som absolutt vil ha analsex, kan vel pule hverandre. En rass er en rass samme hvilket kjønn den tilhører.. 

Anonymkode: 7556e...a7c

Vil påstå at en mannerumpe og en kvinnerumpe ser veldig ulike ut. 

Anonymkode: 41578...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vil påstå at en mannerumpe og en kvinnerumpe ser veldig ulike ut. 

Anonymkode: 41578...a8b

Nå var det vel ikke snakk om å "se".Var vel å putte tissefanten inni der.

Anonymkode: 2e0da...176

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, du har oppdaget at folk har forskjellige seksuelle preferanser. Velkommen til voksenverden

Anonymkode: 7169f...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har til gode å møte en mann som ikke vil ha analsex, håper jeg møter han en dag. Liker å bruke buttplug og syns rimming også er deilig, men vil ikke ha fingrene eller penis hans der inne. 

Anonymkode: e783c...77b

Buttplug er sexy 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde analsex av nysgjerrighet noen ganger da jeg var i 20-åra. Det gav meg ikke noe spesielt. Nå har jeg ikke hatt lyst på analsex på nesten 30 år. Har vært sammen med min nåværende samboer i 18 år, Vi har aldri hatt analsex, og det er helt greit for meg. Hun har brukt butt plug noen ganger.

Anonymkode: 395b7...080

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske naturlig at vi alle er forskjellige 😄

Jeg har heldigvis en mann som liker analsex da jeg personlig synes det er bedre enn vaginal sex. Jeg har dog forståelse for at ikke alle liker analsex, det er helt vanlig at vi har ulike preferanser. 

Anonymkode: 59b7f...782

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke ønske om analsex, og det har ikke kona heller.
Åpningen foran gir både henne og meg mer enn nok nytelse.

I vår ungdom forsøkte vi en finger i rumpa hennes, det ga ikke henne noe ekstra, så da stoppet vi der og tok det aldri vidrere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Menn som absolutt vil ha analsex, kan vel pule hverandre. En rass er en rass samme hvilket kjønn den tilhører.. 

Anonymkode: 7556e...a7c

Det samme kan du vel si om oralsex da? Eller egentlig at all annen sex enn penis-i-vagina er kjønnsnøytralt? Selvsagt er det ikke sånn.

Jeg tenner ikke på menn og har egentlig ikke noe behov for å gi analsex, men elsker når kona bruker leketøy på meg bak 🥰

Anonymkode: 723d0...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har til gode å møte en mann som ikke vil ha analsex, håper jeg møter han en dag. Liker å bruke buttplug og syns rimming også er deilig, men vil ikke ha fingrene eller penis hans der inne. 

Anonymkode: e783c...77b

Det er dessverre mange som maser på noe de har lyst til å prøve, men når du har sagt nei, så bør partner respektere det. Si at du mister lysten på all sex hvis han maser.

Jeg respekterte i allefall hennes nei til å prøve analsex, og tok ikke opp temaet igjen.  

Anonymkode: ae845...a78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MIn mann liker heller ikke dette. Han har prøvd og syns ikke noe om det. 

Anonymkode: ee4f8...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frister ikke meg heller, om partneren hadde mast hadde jeg sikkert gått med på å prøve, men det har ikke skjedd 😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri gjort det. De jeg har vært sammen med har fått frem at de ikke er interessert og derfor har jeg aldri spurt heller.

Analsex er en fantasi, men jeg lever fint med at jeg ikke får prøvd det.

Det fitta jeg virkelig tenner på (har ikke bedre ord). Det er den som virkelig er sexy og gjør meg kåt.

Jeg har et rumpehull selv, og det er ikke noe spennende eventyr der.

Anonymkode: 57750...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Menn som absolutt vil ha analsex, kan vel pule hverandre. En rass er en rass samme hvilket kjønn den tilhører.. 

Anonymkode: 7556e...a7c

På samme måte kan en kvinne som absolutt vil slikkes finne en kvinne til å slike seg for en tunge er en tunge, og her inne har vi ikke respekt for andre med mindre de er akkurat som oss.

Anonymkode: ac132...e08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...