AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #41 Del Skrevet 28. april 2024 Hadde stressa med at jeg ikke har vaske vinduene. De ser ikke ut. Eller om jeg har noe å servere Anonymkode: 44ec8...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #42 Del Skrevet 28. april 2024 Har generelt ikke noe imot uanmeldt besøk, jeg setter stor pris på at jeg har mennesker i livet mitt som ønsker å komme innom. Men det er alltids en del ting på agendaen, så jeg ville blitt stresset over ting jeg hadde planlagt å gjøre som da må skyves til senere. Feks: vaske det fjellet av klær på lørdag og gjøre den storhandelen fordi vi har søndagen stappfull av andre aktiviteter. Anonymkode: 500c5...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #43 Del Skrevet 28. april 2024 Stresser ikke med noe. Har alltid kaffe, te og rene kopper. Huset ser aldri så fælt ut at jeg ikke kan ha besøk. Det er jo venner og familie som kommer. Ikke kongen. Anonymkode: 96a3a...a10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #44 Del Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Stresser ikke med noe. Har alltid kaffe, te og rene kopper. Huset ser aldri så fælt ut at jeg ikke kan ha besøk. Det er jo venner og familie som kommer. Ikke kongen. Anonymkode: 96a3a...a10 Jeg trur ikke kongen bryr seg så mye heller jeg. 😂😂 Anonymkode: 44ec8...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 28. april 2024 #45 Del Skrevet 28. april 2024 Tråden er ryddet for brudd på regelen om selvskadingsmetoder. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #46 Del Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men dette er vel ting som står fremme når du har besøk og, dersom det "bor" på badet? Rydder du bort medisiner osv før hvert besøk? Har du bind stående oppå vasken hele uka du har mensen? Anonymkode: 33c18...261 Bind har jeg ikke brukt på 20 år. Men setter tampongeska ved servanten, ellers har jeg en tendens til å glemme det i rett etter en dusj 😅 Er uansett bare snakk om to dager. Ryddet også bort eggløsningstester før besøk. Ikke akkurat det jeg vil at de skal se. Og mens jeg fortsatt brukte p-piller lå brettet ved vasken, enkleste måte å huske det på regelmessig. Fortsatt ikke noe jeg ville at besøk skulle se. Anonymkode: d3888...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #47 Del Skrevet 28. april 2024 Visst er det ikke strøkent her, men jeg har ikke ting framme som jeg ikke vil at andre skal se. Jeg kan jo plutselig dø på stuegulvet, så truser og annet snusk er aldri framme. Så det jeg hadde brukt de 3 minuttene til var å smelle sammen en vaffelrøre og så gleda meg til besøk . Anonymkode: 3b04c...cc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #48 Del Skrevet 28. april 2024 Jeg må finne bh-en asap og vaske over badet og evt. henge opp rent håndkle til håndtørk (uavhengig av om det er rot/skitt, gjester fortjener nyvaska bad, og håndklær skiftes daglig). Anonymkode: 2d530...8e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #49 Del Skrevet 28. april 2024 At jeg har noe godt å by på. Anonymkode: a8d6b...c03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #50 Del Skrevet 28. april 2024 Rot, særlig på spisebordet og badet. Og manglende bh. Anonymkode: fd2f2...8f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #51 Del Skrevet 28. april 2024 Jeg har det ryddig nok til at folk kan komme når som helst. Jeg rydder og vasker alltid over kjøkken etter mat, badet vasker jeg overflater kjapt hver dag og påser at skittentøy er i skittentøykurven. Jeg støvsuger hver kveld og rydder alltid etter meg og barna i stuen mm. Mao så er uanmeldt besøk ønsket og en kilde til glede. Anonymkode: 5a8c0...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 28. april 2024 #52 Del Skrevet 28. april 2024 Queen19 skrev (23 timer siden): Hadde nok vært mest stresset for om det lå sexleketøy fremme på badet (vaskes etter bruk) 😅 Samme her, svigerfar har sett vibratoren min ett par ganger🫣 Ellers prøver jeg å støvsuge/ vaske/ rydde hver fredag så det stort sett er ganske rent. Men blir ikke flau over litt overflaterot og heller ikke veldig ofte vi får overaskelsesbesøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #53 Del Skrevet 28. april 2024 Om jeg har dusja og sminka meg. Anonymkode: 2d638...e62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #54 Del Skrevet 28. april 2024 Det eneste jeg blir stresset av er hvis jeg i utgangspunktet har andre planer som blir utsatt pga besøket. Ser som regel alltid ok ut i huset, så det trenger jeg ikke tenke på. Anonymkode: 2d384...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 28. april 2024 #55 Del Skrevet 28. april 2024 Tar en rask rydding i stua og setter over kaffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå